Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Jak generować więcej leadów, korzystając ze sprawdzonych narzędzi? Odpowiedzią jest właściwie zaplanowana kampania e-mail marketingowa! Pozyskiwanie leadów w sektorze B2B ma jednak swoją specyfikę. Warto się z nią zapoznać przed wdrożeniem takich działań.
patrycja
Zarówno e-mail marketing, jak i media społecznościowe, mają wielu swych zwolenników wśród specjalistów do spraw e-marketingu. Choć komunikacja mailowa ma dłuższą historię od mediów społecznościowych, prężny rozwój tych drugich wydaje się momentami zagrażać innym kanałom na rynku reklamy internetowej. Porównajmy dzisiaj ich skuteczność!
Nowoczesne podejście do biznesu, zwłaszcza w e-commerce, wiąże się z wdrożeniem omnichannel marketingu. Strategia ta opiera się na rozumieniu komunikacji jako przestrzeni wielu kanałów, których granice rozmywają się. Dzięki temu zbliżamy się do klienta, ale nie osaczamy go. Dajemy odbiorcy wolną rękę w zakresie wyboru spośród wielu uzupełniających się form komunikacji, ale nie przytłaczamy go … 3 sprawdzone sposoby na omnichannel marketing
E-mail marketing ze swoją długą historią wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji marki ze swoimi odbiorcami. Nowoczesne mailingi nie są zaliczane do spamu, ale należą do wiadomości oczekiwanych przez klientów. Jak je stworzyć? Nie byłoby to możliwe bez kilku dobrych praktyk, jakie powinien znać i stosować każdy marketingowiec.
Obecnie na rynku mamy wiele narzędzi, które służą marketerom oraz właścicielom e-commerce, do komunikacji marketingowej z potencjalnym Klientem. Często mamy problem, by zdecydować się, które z nich wybrać, by osiągnąć zamierzony efekt. Tworząc relacje używamy: mailingów, wiadomości SMS czy kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn). Nie wspominając o tradycyjnej formie komunikacji offline. Nadmiar możliwości sprawia, że … Wysyłać, dzwonić czy pisać? Zróżnicowanie komunikacji marketingowej
Nowoczesne systemy e-mail marketingowe pozwalają nie tylko sprawnie komunikować się z naszymi odbiorcami, ale także tworzyć wiadomości od samych podstaw! Jeśli nie mamy gotowej kreacji e-maila, możemy skorzystać z edytora w systemie albo użyć jednego z gotowych szablonów. Ale to dopiero pierwszy krok. Stwórz e-mail szybko i skutecznie!
Zadaniem każdego marketera jest przekonanie odbiorcy do swojego produktu czy usługi. Wśród całej koncepcji marketingowej szczególne miejsce zajmuje wezwanie do działania, które jest elementem niemal każdej kreacji. Dlaczego? Ponieważ to ono wskazuje użytkownikowi, co ma robić. CTA (Call To Action – wezwanie do działania), czyli link w formie przycisku, jest kierunkowskazem, za którym odbiorca powinien … Dobre praktyki tworzenia CTA – wzywaj do działania!
Dobre relacje z klientem są fundamentem naszego biznesu. Zadowolony konsument to taki, który do nas powraca oraz poleca nasze produkty czy usługi innym osobom, głównie znajomym. Obojętnie, czy działamy w sektorze B2B czy B2C — każdy człowiek, po drugiej stronie, powinien być dla nas równie ważny. W budowaniu trwałej więzi największą rolę odgrywa nasze podejście … Jak dbać o relacje z klientem? 5 sprawdzonych metod
Do wakacji tuż tuż, ale przed latem jeszcze jeden bardzo ważny punkt w kalendarzu każdego marketera. Bądź przygotowany na Dzień Dziecka! To święto budzi w nas mnóstwo dobrych skojarzeń, jak: miłość, beztroska, opieka, śmiech. Marki zachęcają do okazywania uczuć za pomocą prezentów dla najmłodszych, a konsumenci chętnie z tego korzystają. Warto już teraz zaplanować skuteczną … Mobile marketing w e-commerce — jak wykorzystać jego potencjał na Dzień Dziecka
Targetowanie, czyli kierowanie komunikacji do grup, które potencjalnie staną się nabywcami Twoich usług, to podstawa skutecznych działań email marketingowych. Jest jednak kilka dni w roku, które mogą zupełnie odmienić myślenie marketera o standardowych grupach docelowych. To Ty masz wtedy decydujący wpływ na zdobycie nowych odbiorców dzięki specjalnym okazjom w kalendarzu.
Klient zadowolony to klient lojalny czyli taki, który więcej kupuje? Marki coraz częściej stawiają więc na zadowolenie odbiorców. Ważny jest tutaj cały cykl życia klienta, każdy jego element. Satysfakcja na każdym etapie ścieżki zakupowej powoduje, że konsumenci przywiązują się do marki, chętniej do niej wracają i z przyjemnością polecają ją innym.
Spam oznacza niechciane, niepotrzebne wiadomości elektroniczne. Co to spam według respondentów XV badania poczty elektronicznej? Blisko 70% badanych wskazało, że są to trafiające na ich skrzynki pocztowe wiadomości, których nie chcą otrzymywać. Blisko połowa badanych określa spamem wszystkie niezamówione informacje handlowe. Wszystko to wskazuje na wysoką świadomość użytkowników w zakresie korzystania z poczty elektronicznej.
Niemal połowa ankietowanych w XV Badaniu Poczty przyznała, że na swoją skrzynkę otrzymuje do 20 wiadomości dziennie. Jedna trzecia badanych odbiera nawet 40 mailingów reklamowych każdego dnia! W związku z taką popularnością tego kanału marketingowego nasuwa się pytanie, jakie są wady, a jakie zalety mailingów reklamowych.
Dowiedz się kim jest Twój klient i jak trafić do jego serca? Pobierz bezpłatnie najnowszy materiał!
Pobierz ebooka