SAREhub i SARESystem w Programie Partnerskim Revhuntera

SAREhub to przede wszystkim intuicyjne narzędzie marketing automation, którego zadaniem jest usprawnienie procesów sprzedażowych. System SAREhub zwiększa konwersje, a także podnosi sprzedaż, dzięki gotowym scenariuszom kampanii. By oferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania wchodzimy właśnie w kooperacje z platformą email retargetingową, działającą na bazach zewnętrznych, czyli Revhunterem.

 

» Czytaj dalej

Wirtualny lokal w internecie — wykorzystaj dostępne narzędzia dla e-commerce

Do tej pory działałeś głównie offline, a online było tylko dodatkiem? Przenosimy lokale do sieci! Niezależnie od tego, czy działamy w branży gastronomicznej, sprzedaży detalicznej czy usługach — czas zadbać o lepszą pozycję w sieci. Wspiera nas w tym szereg rozwiązań, zarówno darmowych, jak i tych płatnych, które w większości przetestujemy bezpłatnie przed ostateczną decyzją. Poznajcie dostępne narzędzia dla e-commerce.

» Czytaj dalej

Świadomy klient to klient kupujący więcej

Marketing online to nie tylko sprzedaż towarów w sieci, ale również wielostopniowa edukacja, która pozwala e-konsumentom poznać naszą markę, dowiedzieć się więcej na temat naszych usług oraz pokochać nasze produkty jeszcze przed ich zakupem. Edukowanie klientów, informowanie ich o marce i dzielenie się wartościową, specjalistyczną wiedzą nie tylko czyni ich bardziej świadomymi, ale również zwiększa nasze zyski!

 

» Czytaj dalej

Marketing online a marketing offline — nie musisz wybierać

Marketing w najprostszym ujęciu obejmuje wszystkie działania, które wspierają sprzedaż i w jakiś sposób wpływają na nabywcę, by ten dokonał zakupu[1]. Po otworzeniu się internetu na sprzedaż marketing tradycyjny przeniósł się częściowo do sieci i nazywamy go online marketingiem. Wiele firm traktuje swoją promocję dwutorowo, rozdzielając swoje działania online i offline. Jest to naturalnym efektem tego, że e-commerce powstał na gruncie tradycyjnej sprzedaży, to z niej czerpał wzorce i inspiracje, rozwijał się jednak swoim torem. Ale czy wciąż tak jest? Czy kanały te wraz ze swoją promocją funkcjonują samodzielnie? Idea omnichannel pozwala je połączyć!

» Czytaj dalej

3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.

» Czytaj dalej

Lead nurturing — buduj relacje dzięki automatyzacji

Klasyczny lead nurturing polega na przeprowadzaniu potencjalnego klienta przez kolejne etapy jego ścieżki zakupowej: od wzbudzenia potrzeby, poprzez edukowanie i prezentowanie poszczególnych wariantów oferty, aż po ostateczny wybór produktu i finalizację transakcji. W e-commerce nieustannie poddajemy temu procesowi naszych e-konsumentów, by z sukcesem doprowadzać ich do świadomego zakupu, po którym z chęcią powrócą do naszego sklepu. Po takiej transakcji rozpoczynamy lead nurturing powtórnie, by budować trwałe relacje z odbiorcami.

» Czytaj dalej

Jak rozkręcić sprzedaż w e-commerce?

Sprzedaż internetowa rośnie w siłę. E-commerce w Polsce zawdzięcza swoją popularność nieskomplikowanym procedurom towarzyszącym zakładaniu pierwszego sklepu internetowego, niskim kosztom rozkręcenia takiego biznesu oraz oczywiście rosnącemu popytowi na tego typu usługi. Wciąż zwiększa się odsetek osób kupujących przez internet. Mamy też coraz mniej zastrzeżeń, by kupować na odległość nawet produkty o wysokiej wartości. To dobre wieści dla wszystkich, którzy planują oraz zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą w sieci.

» Czytaj dalej

Zakupy online zależą od wieku kupującego – wnioski z raportu „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie. Takie dane potwierdza także raport „Klikasz i kupujesz” wydany przez Digitree Group S.A. Badanie przeprowadzone zostało przez BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe na próbie 1000 respondentów, w sierpniu 2019. Raport analizuje preferencje zakupowe Polaków z uwzględnieniem podziału na generację X (39-54 lat), Y (24-38 lat), Z (18-23). Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online, jednak to, co jest punktem wspólnym to ogólny wzrost świadomości i wyedukowanie e-klienta. Tendencję tę widać bez względu na wiek.

» Czytaj dalej

Czas to pieniądz — czyli jak mieć i klientów, i czas z marketing automation

Wraz z rozwojem biznesu e-commerce rosną potrzebne do jego prowadzenia nakłady. Przychodzi moment, kiedy nie jesteśmy w stanie samodzielnie obsłużyć tylu klientów, ilu przynosi nam nasza działalność. Aby nie ograniczać potencjału swojej firmy, to najlepszy czas na rozważenie wprowadzenia marketing automation. Dzięki automatyzacji procesów sprzedaży jesteśmy w stanie otoczyć właściwą opieką wszystkich, którzy trafią do naszego lejka zakupowego. Przyjrzyjmy się procesom, w jakich wyręczy nas system do marketingu automatycznego.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie sprzedawać w internecie — 6 sprawdzonych sposobów

Nie jest tajemnicą, że nasza oferta oraz obsługa w sieci muszą nadążać za oczekiwaniami użytkowników. Tylko bieżąca obserwacja rynku e-commerce pozwala analizować i odkrywać istotne dla e-konsumenta kwestie. Wyjście naprzeciw tym potrzebom może zdecydować o naszym sukcesie. Prezentujemy 6 sprawdzonych sposobów na skuteczną sprzedaż w internecie: od tworzenia relacji z odbiorcami, poprzez budowanie spójnego doświadczenia konsumenta dzięki strategii omnichannel, aż po ciekawe akcje promocyjne.

 

» Czytaj dalej

Sprzedaż w e-commerce – jak ją generować?

Dla polskiej przedsiębiorczości, zarówno tej doświadczonej, jak i początkującej, e-commerce jest niczym obietnica dynamicznego rozwoju biznesu. Niższe koszty prowadzenia e-sklepu, prostsza logistyka, szerokie rynki zbytu… To wszystko prawda. W takim razie skąd narzekania, że „mój sklep nie sprzedaje tyle, ile potrzebuję, żeby się utrzymać?” Otóż przyczyn jest kilka.

» Czytaj dalej

Kilka technicznych faktów o plug-in

Od pewnego czasu planujesz założyć własny sklep internetowy? Zastanawiasz się jak zacząć i na co warto zwrócić uwagę? Wtyczki zewnętrzne są dla Ciebie zagadką i nie wiesz, które z nich warto aktywować? Na podstawie systemu SAREhub omówimy działanie plug-ina, dedykowanego marketerom i dostępnego na platformie shopGold

» Czytaj dalej

Rekomendacje produktowe, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Dzień Chłopaka

Rekomendacje produktowe to narzędzie marketingu automatycznego, które warto wykorzystywać nie tylko od święta. Tym bardziej trzeba o nich pamiętać z okazji kilku szczególnych dni w roku każdego marketera. Jakich? Jednym z nich z pewnością jest Dzień Chłopaka! To święto chętnie obchodzone w Polsce, nie tylko w latach szkolnych, ale również później. Dzień Chłopaka świętujemy 30. września. Dowiedz się, jak przygotować do niego swoją ofertę e-commerce i jak dobrać narzędzia do rekomendacji produktowych.

» Czytaj dalej

Porzucone koszyki – podnoś współczynnik konwersji

Czym jest współczynnik konwersji, gdy analizujemy go pod kątem porzuconych koszyków w e-commerce? Śpieszymy z odpowiedzią. Jest to odsetek sfinalizowanych transakcji wśród wszystkich rozpoczętych procesów zakupowych w naszym e-sklepie. Ratowanie porzuconych koszyków to jeden ze sposobów na optymalizację tego współczynnika. Jak podnieść sprzedaż i tym samym zwiększyć konwersję w swoim sklepie? Zapraszamy do artykułu.

» Czytaj dalej

Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym? 10 sposobów

Wiemy już, że porzucone koszyki to coś, z czym zmaga się każdy marketer w e-commerce. Warto więc wykorzystać ten fakt i wyprzedzić konkurencję w ich odzyskiwaniu! Jak to zrobić? Przy pomocy najnowszych technologii zachęcanie klienta do powrotu jest o wiele łatwiejsze. Prezentujemy 10 sprawdzonych sposobów, które możesz wdrożyć u siebie, by klient powrócił do zakupów w e-sklepie.

» Czytaj dalej

Jak ratować porzucone koszyki w e-sklepie?

Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z nieustannym monitorowaniem rynku oraz wprowadzaniem optymalizacji. Największą bolączką wielu marketerów pozostają porzucone koszyki. Jednak w istocie stanowią one ważny element procesu zakupowego klienta. Kiedy nauczymy się je wykorzystywać ich potencjał, to skutecznie sprawimy by użytkownicy do nas powracali i stali się lojalnymi Klientami! 

» Czytaj dalej

W jaki sposób PWA zmienia rynek e-commerce?

Niezależnie od branży w jakiej pracujemy – czy są to finanse, turystyka lub fashion, każdy marketer powinien iść za trendami, a nawet je wyprzedzać. Nie od dziś wiemy, że rynek zmierza w kierunku mobile i dostosowaniu platform dla tych małych i niepozornych urządzeń, które towarzyszą nam w każdej chwili – stały się nieodłącznym kompanem prawie każdego człowieka. Od dłuższego czasu możemy zauważyć, że trend “mobile is first” umocnił się w ostatnich latach, co również widzimy w działaniach różnych branż, w tym e-commerce. Obecnie równie widocznym zjawiskiem na rynku jest używanie PWA czyli Progressive Web Apps, których stosowanie przynosi rewelacyjne rezultaty, szczególnie w obrębie zaangażowania użytkownika na stronie. Dzieje się to za sprawą szybszego ładowania oraz zwiększonej konwersji. Zastanawiasz się nad wdrożeniem progresywnej aplikacji i czy sprawdzi się także w Twoim przypadku? Poznaj jakie korzyści niesie za sobą wprowadzenie aplikacji progresywnej i dostosowanie do niej narzędzi marketing automation na przykładzie systemu SAREhub. Przeczytaj, dowiedz się i zainspiruj!

» Czytaj dalej

Bądź OMNI – magiczna wtyczka dla e-commerce

Na co dzień korzystamy z wielu urządzeń, które działają tylko dzięki podłączeniu ich do sieci elektrycznej. Nasze laptopy, komputery czy nawet ekspres pomagają nam w codziennych czynnościach w głównej mierze tylko dzięki wtyczkom. To właśnie za ich sprawą możemy cieszyć się aromatyczną kawą czy pysznym ciastem wprost z piekarnika. Również w wirtualnym świecie wtyczki służą nam pomocą na każdym kroku, jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z ich przydatności w pracy marketera czy właściciela e-commerce. Zdecydowanie warto wspomnieć o prawdziwej magii wtyczek, które pozwalają na automatyzację marketingu i tworzenie wielokanałowej komunikacji. Poznaj ich możliwości oraz zastosowanie na przykładzie wtyczki dla systemu SAREhub, którą od niedawna możesz znaleźć i zainstalować za pośrednictwem platformy shopGold.

» Czytaj dalej

Sprzedaż krzyżowa. 5 korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć

Sprzedaż krzyżowa zadebiutowała na polskim rynku e-commerce już dekadę temu [1]. Technika znana od lat w sprzedaży bezpośredniej jest skutecznie realizowana również online. Sprzedaż krzyżowa, zwana również komplementarną lub z angielskiego — cross-sellingiem, to strategia zakładająca proponowanie usług związanych z już nabytymi przez naszego klienta. Poznaj korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć!

» Czytaj dalej

Jak zarządzać bazą odbiorców, czyli segmentacja na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to kolejny ważny dzień w kalendarzu każdego e-marketera. Z dedykowaną kampanią możemy dotrzeć do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Ale by te działania przyniosły zamierzone skutki — potrzebna jest odpowiednia segmentacja użytkowników — segmentacja na Dzień Kobiet. To efektywny sposób na spersonalizowaną komunikację i sukces naszej sprzedaży!

» Czytaj dalej