Sprzedaż online globalnie? Czemu NIE!

Skoro opowiedzieliśmy już o kuluarach zakładania sklepu internetowego w poprzednich artykułach, to nadszedł czas na zagraniczną sprzedaż online. Oczywiście w pierwszej kolejności kluczowe będzie poznanie przepisów obowiązujących w innym kraju. Ale po ich analizie obce rynki stają przed nami otworem. Raport firmy DHL Express[1] dowodzi, że po uruchomieniu sprzedaży międzynarodowej przedsiębiorcy mogą liczyć na zysk wynoszący minimum 10%Najlepszym dowodem jest sukces firmy Amazon czy Alibaba. A jak działać, nie będąc takim gigantem?

 

» Czytaj dalej

Sklep internetowy cz. III – MARKETING AUTOMATION A POZYSKIWANIE KLIENTA

W poprzednich częściach wskazaliśmy na podstawowe kroki w zakładaniu sklepu internetowego. Wszystko gotowe do sprzedaży? Rodzina i znajomi już odwiedzili naszą stronę? Zastanówmy się więc, jak z pomocą marketing automation pozyskać nowych zainteresowanych. O niektórych ze sposobów wspominaliśmy już w artykule „Jak zmieniać anonimowych użytkowników w klientów?” Dziś nieco więcej o skuteczności narzędzi marketing automation w tym zakresie.

» Czytaj dalej

Sklep internetowy cz. II – HOSTING

Ostatnio zebraliśmy podstawowe informacje o zakładaniu sklepu internetowego. Wiemy już, dlaczego rynek e-commerce rozwija się tak prężnie. I że warto w niego zainwestować. Sprzedaż internetowa to przyszłość handlu. Ale przy każdym biznesie warto zadbać o solidne fundamenty. W sklepie internetowym jest to odpowiednio dobrany hosting.

» Czytaj dalej

Sklep internetowy cz. I: czas START!

Zastanawiasz się, czy warto otworzyć sklep internetowy? A może już działasz na rynku e-commerce i szukasz nowych rozwiązań? Niezależnie od tego, w którym momencie swojej sprzedaży internetowej się znajdujesz – przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek. Wskazówek, które ułatwią Ci życie.

» Czytaj dalej

E-mail marketing kontra porzucone koszyki

Porzucone koszyki to powszechny problem w świecie e-commerce. Ale jest to również szansa na zwiększenie sprzedaży. Użytkownik dodaje produkty do koszyka, ale opuszcza stronę bez finalizacji zamówienia? Jest kilka sposobów, aby zachęcić go do powrotu. Porzucone koszyki mogą pomóc przygotować potencjalnego klienta do zakupów. Takich zakupów, po jakich z pewnością stanie się naszym stałym klientem.

» Czytaj dalej

Porzucone koszyki = zmarnowana szansa?

Porzucone koszyki zakupowe to zmora dzisiejszych e-sprzedawców, a ich ratowanie i odzyskanie klienta jest czasochłonne oraz wymaga obrania naprawdę dobrej strategii.

» Czytaj dalej

Jak odzyskać porzucone koszyki?

Aż 88% klientów przyznaje się do opuszczania koszyka w sklepie internetowym i rezygnowania z transakcji. Amerykańska firma badawcza Forrester przeprowadziła badania na temat najczęstszych powodów kończenia zakupów przed ostatecznym potwierdzeniem i wykonaniem płatności.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie sprzedawać produkty online. Część 2.

W poprzednim artykule powiedzieliśmy sobie, że już ponad połowa Polaków ma doświadczenie w zakupach online. Zebraliśmy także cechy, które użytkownicy cenią najbardziej, są to: całodobowa dostępność e-sklepu, wygoda w robieniu zakupów, niski poziom skomplikowania, oszczędność czasu oraz konkurencyjne ceny względem sklepów stacjonarnych.

» Czytaj dalej

Jak skutecznie sprzedawać produkty online? Część 1.

Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule jest teoretycznie bardzo prosta: wystarczy napędzać sobie ruch na stronę i znając zainteresowania użytkowników – domykać sprzedaż retargetingiem. Do tego przekonanie o wartości swojego produktu, pozytywne nastawienie właściciela e-sklepu i sukces gotowy. Wprost idylla.

» Czytaj dalej

Raport Świąteczny Deloitte

Na to i wiele innych pytań odpowiada badanie przeprowadzone przez firmę Deloitte. Już po raz szósty sprawdzano co i dlaczego decyduje o wydatkach Polaków w tym okresie. Zapraszamy do zapoznania się z naszym krótkim podsumowaniem.

» Czytaj dalej