Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Jest wiele sposobów na to, by maksymalizować zyski ze sprzedaży internetowej. Często jednak nasze główne działania skupiają się na doprowadzeniu potencjalnego klienta do finalizacji zakupu. To duży błąd. Powinniśmy pamiętać, że warto dobrze zadbać o niego również później! I tu warto zastosować cross-selling.
SAREteam
Temat RODO jest gorący od dłuższego czasu. Teraz, kiedy Rozporządzenie już obowiązuje (25 maja 2018) szczególnie należy zwracać uwagę, czy wysyłana komunikacja nie naraża userów na niepożądane działania. A czy Ty wciąż zastanawiasz się, czy Twój biznes jest na nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych dobrze przygotowany i czy Twój online marketing także?
Tempo zmieniającego się świata wciąż rośnie. Objawia się to w wielu dziedzinach życia. Dotyczy to także marketingu, a w szczególny sposób uwidacznia na rynku e-commerce. Żeby odnieść sukces, musimy wciąż przyspieszać kroku i wyprzedzać innych. Kluczowym pojęciem jest czas i marketing automation.
Rynek przechodzi w ręce konsumentów. Poprawia się kwestia przestrzegania praw konsumenta, rośnie troska o bezpieczeństwo jego danych, zwiększają się jednocześnie oczekiwania wobec przedsiębiorców.
Kilka porad o tym, jak walczyć ze spamem, dając szansę rzetelnym nadawcom. Jak świadomie i rozsądnie korzystać z dostępnych narzędzi?
Wiosna w tym roku oznacza czas wytężonej pracy dla przedsiębiorców. Niebawem, bo już 25 maja 2018 r. wchodzą w życie nowe przepisy, które dotyczyć będą wszystkich podmiotów na terenie Unii Europejskiej przetwarzających dane osobowe. RODO, czyli rozporządzenie o ochronie danych osobowych, ma na celu ujednolicenie przepisów w tym zakresie we wszystkich państwach członkowskich.
Już wkrótce, po wielu miesiącach pracy, testów i optymalizacji zaprezentujemy nowy wygląd systemu do mailingu SARE.
RODO spędza sen z powiek zarówno małym przedsiębiorcom, jak i dużym korporacjom, działom marketingu, kadrom, jak i niezależnym księgowym. Każdy do maja 2018 chce być gotowy na zmiany. Niektórzy zastanawiają się czy zdążą, a niektórzy już odpoczywają po gorącym okresie wdrożeń.
Był sobie newsletter. To fakt, kiedyś był tylko sobie. Wysyłany do wszystkich, bez względu na dzień i jego porę, totalnie bez znaczenia czy wychodził codziennie czy raz na dwa miesiące. Bez grama personalizacji. Jak dobrze, że ten czas już za nami.
Termin remarketingu na stałe zagościł w słowniku marketerów dzięki reklamom Google Adwords. Pojawiła się więc możliwość realizacji w postaci wyświetlania reklam tym użytkownikom, którzy byli na konkretnej stronie.
We współczesnym świecie zewsząd otoczeni jesteśmy natłokiem informacji, które napływają 24h na dobę. Otwierając swoją pocztę – czy to prywatną, czy to służbową, jesteśmy bombardowani setkami wiadomości. Jednak tylko garstka potrafi nas na tyle zainteresować, aby skłonić do otwarcia.
Porzucone koszyki zakupowe to zmora dzisiejszych e-sprzedawców, a ich ratowanie i odzyskanie klienta jest czasochłonne oraz wymaga obrania naprawdę dobrej strategii.
Bez względu na wielkość prowadzonego przez Ciebie biznesu, nadchodzące miesiące z pewnością poświęcisz na planowanie, w tym także działań marketingowych. W zastanowieniu się nad tym, jakie aktywności warto podjąć i jakie narzędzia do komunikacji wykorzystać, powinien pomóc dzisiejszy wpis.