Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Kilka porad o tym, jak walczyć ze spamem, dając szansę rzetelnym nadawcom. Jak świadomie i rozsądnie korzystać z dostępnych narzędzi?
Katarzyna Ugorowska
Wiosna w tym roku oznacza czas wytężonej pracy dla przedsiębiorców. Niebawem, bo już 25 maja 2018 r. wchodzą w życie nowe przepisy, które dotyczyć będą wszystkich podmiotów na terenie Unii Europejskiej przetwarzających dane osobowe. RODO, czyli rozporządzenie o ochronie danych osobowych, ma na celu ujednolicenie przepisów w tym zakresie we wszystkich państwach członkowskich.
Już wkrótce, po wielu miesiącach pracy, testów i optymalizacji zaprezentujemy nowy wygląd systemu do mailingu SARE.
RODO spędza sen z powiek zarówno małym przedsiębiorcom, jak i dużym korporacjom, działom marketingu, kadrom, jak i niezależnym księgowym. Każdy do maja 2018 chce być gotowy na zmiany. Niektórzy zastanawiają się czy zdążą, a niektórzy już odpoczywają po gorącym okresie wdrożeń.
Był sobie newsletter. To fakt, kiedyś był tylko sobie. Wysyłany do wszystkich, bez względu na dzień i jego porę, totalnie bez znaczenia czy wychodził codziennie czy raz na dwa miesiące. Bez grama personalizacji. Jak dobrze, że ten czas już za nami.
Termin remarketingu na stałe zagościł w słowniku marketerów dzięki reklamom Google Adwords. Pojawiła się więc możliwość realizacji w postaci wyświetlania reklam tym użytkownikom, którzy byli na konkretnej stronie.
We współczesnym świecie zewsząd otoczeni jesteśmy natłokiem informacji, które napływają 24h na dobę. Otwierając swoją pocztę – czy to prywatną, czy to służbową, jesteśmy bombardowani setkami wiadomości. Jednak tylko garstka potrafi nas na tyle zainteresować, aby skłonić do otwarcia.
Porzucone koszyki zakupowe to zmora dzisiejszych e-sprzedawców, a ich ratowanie i odzyskanie klienta jest czasochłonne oraz wymaga obrania naprawdę dobrej strategii.
Bez względu na wielkość prowadzonego przez Ciebie biznesu, nadchodzące miesiące z pewnością poświęcisz na planowanie, w tym także działań marketingowych. W zastanowieniu się nad tym, jakie aktywności warto podjąć i jakie narzędzia do komunikacji wykorzystać, powinien pomóc dzisiejszy wpis.
Aż 88% klientów przyznaje się do opuszczania koszyka w sklepie internetowym i rezygnowania z transakcji. Amerykańska firma badawcza Forrester przeprowadziła badania na temat najczęstszych powodów kończenia zakupów przed ostatecznym potwierdzeniem i wykonaniem płatności.
W poprzednim artykule powiedzieliśmy sobie, że już ponad połowa Polaków ma doświadczenie w zakupach online. Zebraliśmy także cechy, które użytkownicy cenią najbardziej, są to: całodobowa dostępność e-sklepu, wygoda w robieniu zakupów, niski poziom skomplikowania, oszczędność czasu oraz konkurencyjne ceny względem sklepów stacjonarnych.
Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule jest teoretycznie bardzo prosta: wystarczy napędzać sobie ruch na stronę i znając zainteresowania użytkowników – domykać sprzedaż retargetingiem. Do tego przekonanie o wartości swojego produktu, pozytywne nastawienie właściciela e-sklepu i sukces gotowy. Wprost idylla.
Planując kampanie online, często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele czynników technologicznych determinuje wyniki. Nie szukając daleko: kwestia spamu i tego, co wpływa na to, że wiadomość będzie dostarczona jest rozbudowana bardziej niż centrum Nowego Jorku.
Powiadomienia