Rusza XVI Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej!

Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.


SARE przeprowadza badanie poczty elektronicznej już po raz szesnasty! Raport uzyskany z wyników przeprowadzonej ankiety ma celu przedstawienie wykorzystania poczty elektronicznej. Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie? Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam? Czego dowiemy się o użytkownikach Internetu w tym roku?

 

Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery?
  • Jakie są powody z ich rezygnacji?
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii?
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel?

 

Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:

  • skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,
  • znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile,
  • rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation,
  • wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.


Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. 
Wyniki przeprowadzonego badania będą stanowiły cenne źródło wiedzy i podstawę do analizy aktualnych działań marketingowych. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć efektywną kampanię?
Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
Jakie są oczekiwania współczesnego internauty?

 

 

Tegoroczne badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą firmy BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30. listopada 2019 r.

Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe.

 

Jak wypełnić ankietę?

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Pytań nie jest mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta. Ankieta będzie również dostępna w panelu systemu należącego do BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego.

             

 

Czekają nagrody! Na Wasze opinie czekamy do 30 listopada 2019 r.

Dla osób, które wypełnią całą ankietę (do 30.11.2019 r.) i odpowiedzą na pytanie konkursowe czekają vouchery do sieci sklepów Empik! Trzy najciekawsze propozycje optymalizacji badania zostaną nagrodzone. Weź udział w Badaniu. Do dzieła!

 

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:

 

logo2017omp indeks
Marketer_logo
salelifter-logo
logo_szef_sprzedazy
logo_mamstartup

Szczegóły i regulamin konkursu.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies