Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Dla polskiej przedsiębiorczości, zarówno tej doświadczonej, jak i początkującej, e-commerce jest niczym obietnica dynamicznego rozwoju biznesu. Niższe koszty prowadzenia e-sklepu, prostsza logistyka, szerokie rynki zbytu… To wszystko prawda. W takim razie skąd narzekania, że „mój sklep nie sprzedaje tyle, ile potrzebuję, żeby się utrzymać?” Otóż przyczyn jest kilka.
SAREteam
Na temat marketing automation powstało wiele artykułów, poradników oraz szkoleń. Naturalnie narosło wokół tego zagadnienia również mnóstwo mitów czy wyobrażeń, które w zderzeniu z rzeczywistością mogą być przyczyną rozczarowania u marketerów, stawiających pierwsze kroki w świecie automatyzacji. Rozprawmy się z nimi już na początku, by później w pełni korzystać z możliwości naszego systemu!
Pracując w e-commerce, powinniśmy być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, by nadążać za oczekiwaniami klientów, a nawet być o krok przed nimi. Wyręczyć nas w tym mogą odpowiednie narzędzia! Zebraliśmy w jednym miejscu nowe funkcje systemu SARE, które wspierają dotychczasowe rozwiązania, pozwalając wznieść się naszej komunikacji na wyższy poziom. O rozszerzonym pakiecie usług SARE wspominaliśmy … Funkcje systemu SARE — najnowsze aktualizacje, które zwiększą skuteczność Twoich kampanii!
Wraz z rozwojem digital marketingu obserwujemy też rosnący trend personalizacji, szczególnie w komunikacji. Nie zawsze jest ona możliwa, dotyczy to głównie sfery offline. Jednak w świecie Internetu, zbieranie i wykorzystywanie informacji na temat użytkowników jest o wiele prostsze i praktycznie w 100% możliwe, a tworzenie dedykowanych przekazów reklamowych jest na porządku dziennym! Treści szyte na … Personalizacja w praktyce — co analizować, by być bliżej użytkownika?
Email marketing po wielu sukcesach w e-commerce ma już całe rzesze zwolenników. Tak naprawdę lubią go nie tylko marketerzy, ale również ich adresaci. Odbierają oni spersonalizowane, wartościowe treści od swoich ulubionych marek i jednocześnie coraz lepiej bronią się przed spamem[1]. By coraz trafniej odpowiadać na oczekiwania klientów, stosujemy różnorodne rodzaje wysyłek, które zbiorczo nazywamy newsletterami. … Autoresponder – newsletter bardzo szczególny
Liczba firm, które korzystają z marketingu automatycznego, stale rośnie. Nie wszystkie jednak w pełni wykorzystują potencjał, jaki drzemie w tych narzędziach! Z czego to wynika? Przez pośpiech, niedoinformowanie czy przeoczenie pewnych funkcji, marketerzy sami ograniczają swoje możliwości do niezbędnego minimum. Tracą okazję, by wynieść się na wyżyny obsługi oraz sprzedaży w sieci. Zebraliśmy dla Was … Jak działa marketing automation? 5 przykładów
Email marketing jest mocną gałęzią digital marketingu, ale utrzymanie stałego, możliwie wysokiego poziomu konwersji wymaga stałych działań optymalizujących. Z pomocą przychodzą szerokie możliwości systemu SARE, który jako system do email marketingu udostępnia bogaty wachlarz narzędzi, które pomagają w działaniach optymalizujących wysyłki. Jedną z najważniejszych rzeczy w prowadzeniu kampanii mailingowych jest systematyczne czyszczenie bazy.
Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.
Rekomendacje produktowe to narzędzie marketingu automatycznego, które warto wykorzystywać nie tylko od święta. Tym bardziej trzeba o nich pamiętać z okazji kilku szczególnych dni w roku każdego marketera. Jakich? Jednym z nich z pewnością jest Dzień Chłopaka! To święto chętnie obchodzone w Polsce, nie tylko w latach szkolnych, ale również później. Dzień Chłopaka świętujemy 30. … Rekomendacje produktowe, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Dzień Chłopaka
Automatyzacja marketingu dostarcza nam wiele funkcji, z których marketerzy korzystają na co dzień. Zastanawiając się, jakie narzędzia przydadzą się w naszym biznesie, bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów i to, jak chcemy na nie odpowiadać. E-mail marketing może być naprawdę przyjazny w tym zakresie: zarówno w obsłudze, jak i w odbiorze przez naszych klientów. Poznaj … Wysyłka mailingu — 7 praktycznych przykładów
Czym jest współczynnik konwersji, gdy analizujemy go pod kątem porzuconych koszyków w e-commerce? Śpieszymy z odpowiedzią. Jest to odsetek sfinalizowanych transakcji wśród wszystkich rozpoczętych procesów zakupowych w naszym e-sklepie. Ratowanie porzuconych koszyków to jeden ze sposobów na optymalizację tego współczynnika. Jak podnieść sprzedaż i tym samym zwiększyć konwersję w swoim sklepie? Zapraszamy do artykułu.
Wezwanie do działania, czyli ang. call to action, to bardzo istotny element każdej kreacji marketingowej w e-commerce. Nie ma jednego przepisu na efektywne call to action. Mamy wiele możliwości i rozwiązań. Mimo że istnieje bardzo dużo publikacji o tym, jak tworzyć skuteczne CTA, marketerom wciąż zdarzają się potknięcia. Prezentujemy 7 najczęściej popełnianych błędów w tworzeniu … Jak nie tworzyć CTA? 7 grzechów głównych
Komunikacja oraz budowanie relacji z klientem jest bardzo istotną kwestią w biznesie. W jaki sposób robić to dobrze, tak aby więź była trwała? Lead nurturing to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku reklamowego. W nowoczesnym marketingu internetowym wiele agresywnych form reklamy przeszło do lamusa. Nasi odbiorcy są bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb. Dlatego, tworząc nachalne … Lead nurturing — dlaczego działa?