Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Istotą lead nurturingu jest przygotowanie potencjalnego klienta do skorzystania z naszej oferty. To szereg działań, które pozwalają przekazać mu niezbędne informacje o samym produkcie, ale także o naszej firmie. Podczas nurturingu dzielimy się swoimi wartościami, budujemy zaufanie, a wreszcie — nawiązujemy trwałą relację. Jak automatyzacja wzbogaca nasze działania, zmierzające do rozwoju leada? Dzięki niej możemy … Jak automatyzacja wspiera efektywny lead nurturing
Klaudia Szostok
Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych nie byłoby obecnie możliwe bez działań z zakresu e-mail marketingu. Odpowiednio wdrożony cechuje się bowiem niskimi kosztami rozwoju, wysokim zwrotem z inwestycji i mierzalnością efektów. Niskie koszty to atut szczególnie dla mniejszych firm, które dopiero rozwijają swój biznes oraz swój e-marketing. W takiej sytuacji automatyzacje w zakresie e-mail pozwalają nam oszczędzić … E-mail marketing dla małych firm
Wiele osób sądzi, że automatyzacja działań marketingowych, w tym wysyłka e-maili jest trudnym, żmudnym i skomplikowanym zadaniem. Jak sprawić, by praca stała się przyjemnością, a nie tylko codziennym wyzwaniem i obowiązkiem? Możemy zautomatyzować nasze wysyłki mailowe za pomocą narzędzia marketing automation! Podczas planowania strategii marketingowej, starajmy się myśleć o naszym biznesie całościowo – dostrzeżmy, że … Automatyzacja e-mail marketingu a marketing automation
Marketing automation skrywa w sobie wiele tajemnic i ciekawych rozwiązań komunikacyjnych. Każdy marketer oraz właściciel e-commerce powinien poznać moc narzędzi do automatyzacji działań marketingowych – dają one niebywałe możliwości dla rozwoju każdego biznesu internetowego, niezależnie od branży. Zanim jednak rozpoczniesz swoją przygodę z automatyzacją, dowiedz się w jaki sposób poprawnie wdrożyć dany system marketingowy – … Jak wdrożyć platformę marketing automation w Twoim biznesie?
E-mail marketing to dział marketingu, który od swoich początków przeszedł prawdziwą rewolucję. Dzięki rozwojowi technologii mamy coraz więcej możliwości i narzędzi do optymalizacji naszych działań w reklamie internetowej. A przedsiębiorcy, którzy nie będą uczestniczyć w tym rozwoju — pozostaną daleko w tyle za konkurencją. Z czego więc będziemy korzystać w naszych wysyłkach e-mailowych w najbliższej … Jak będzie wyglądać przyszłość e-mail marketingu?
Chcesz wprowadzić swój biznes w XXI wiek? Myślisz o automatyzacji marketingu w swojej firmie, ale boisz się, że narzędzia dostępne na rynku nie sprawdzą się w Twoim biznesie? A może masz już oprogramowanie, jednak działania wciąż nie przynosi satysfakcjonujących wyników? W sieci istnieje wiele artykułów, dlatego nietrudno pogubić się w gąszczu porad i informacji. Przyjrzyjmy … 4 powody dlaczego automatyzacja marketingu nie działa
Jak generować więcej leadów, korzystając ze sprawdzonych narzędzi? Odpowiedzią jest właściwie zaplanowana kampania e-mail marketingowa! Pozyskiwanie leadów w sektorze B2B ma jednak swoją specyfikę. Warto się z nią zapoznać przed wdrożeniem takich działań.
Zarówno e-mail marketing, jak i media społecznościowe, mają wielu swych zwolenników wśród specjalistów do spraw e-marketingu. Choć komunikacja mailowa ma dłuższą historię od mediów społecznościowych, prężny rozwój tych drugich wydaje się momentami zagrażać innym kanałom na rynku reklamy internetowej. Porównajmy dzisiaj ich skuteczność!
Nowoczesne podejście do biznesu, zwłaszcza w e-commerce, wiąże się z wdrożeniem omnichannel marketingu. Strategia ta opiera się na rozumieniu komunikacji jako przestrzeni wielu kanałów, których granice rozmywają się. Dzięki temu zbliżamy się do klienta, ale nie osaczamy go. Dajemy odbiorcy wolną rękę w zakresie wyboru spośród wielu uzupełniających się form komunikacji, ale nie przytłaczamy go … 3 sprawdzone sposoby na omnichannel marketing
E-mail marketing ze swoją długą historią wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji marki ze swoimi odbiorcami. Nowoczesne mailingi nie są zaliczane do spamu, ale należą do wiadomości oczekiwanych przez klientów. Jak je stworzyć? Nie byłoby to możliwe bez kilku dobrych praktyk, jakie powinien znać i stosować każdy marketingowiec.
Obecnie na rynku mamy wiele narzędzi, które służą marketerom oraz właścicielom e-commerce, do komunikacji marketingowej z potencjalnym Klientem. Często mamy problem, by zdecydować się, które z nich wybrać, by osiągnąć zamierzony efekt. Tworząc relacje używamy: mailingów, wiadomości SMS czy kanałów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn). Nie wspominając o tradycyjnej formie komunikacji offline. Nadmiar możliwości sprawia, że … Wysyłać, dzwonić czy pisać? Zróżnicowanie komunikacji marketingowej
Nowoczesne systemy e-mail marketingowe pozwalają nie tylko sprawnie komunikować się z naszymi odbiorcami, ale także tworzyć wiadomości od samych podstaw! Jeśli nie mamy gotowej kreacji e-maila, możemy skorzystać z edytora w systemie albo użyć jednego z gotowych szablonów. Ale to dopiero pierwszy krok. Stwórz e-mail szybko i skutecznie!
Zadaniem każdego marketera jest przekonanie odbiorcy do swojego produktu czy usługi. Wśród całej koncepcji marketingowej szczególne miejsce zajmuje wezwanie do działania, które jest elementem niemal każdej kreacji. Dlaczego? Ponieważ to ono wskazuje użytkownikowi, co ma robić. CTA (Call To Action – wezwanie do działania), czyli link w formie przycisku, jest kierunkowskazem, za którym odbiorca powinien … Dobre praktyki tworzenia CTA – wzywaj do działania!