Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z nieustannym monitorowaniem rynku oraz wprowadzaniem optymalizacji. Największą bolączką wielu marketerów pozostają porzucone koszyki. Jednak w istocie stanowią one ważny element procesu zakupowego klienta. Kiedy nauczymy się je wykorzystywać ich potencjał, to skutecznie sprawimy by użytkownicy do nas powracali i stali się lojalnymi Klientami!
Klaudia Szostok
Sektor B2B (ang. Business to Business) to przestrzeń wymiany usług między firmami. Głównym kanałem komunikacji w tym obszarze są wiadomości e-mail. Mailing do firm różni się nieco od innych wysyłek w e-commerce. Zmieniający się rynek stawia przed marketerami, obsługującymi klientów biznesowych, wciąż nowe wyzwania. Podpowiadamy, jak im sprostać z pomocą systemu do email marketingu!
O powiadomieniach webpush wiemy już bardzo dużo. Stają się coraz popularniejsze w marketingu internetowym. Dlaczego? Pozwalają na kontakt z odbiorcami niemalże w czasie rzeczywistym. Dodatkowo — są one obsługiwane przez przeglądarkę Chrome, Firefox, Safari, Opera i Internet Explorer. To znaczy, że możemy dotrzeć do większości użytkowników Internetu [1]. Natomiast konwersja przy użyciu notyfikacji sięga nawet … Powiadomienie web-push – jak zrobić, żeby ludzie klikali?
CTA, czyli wezwanie do działania — to hasło z hiperłączem, który przenosi naszego odbiorcę w miejsce docelowe, do którego chcemy go skierować. Występuje ono praktycznie w każdej kreacji marketingowej — od powiadomienia web-push, poprzez mailingi aż po elementy strony internetowej. CTA wskazuje użytkownikowi, co powinien zrobić z naszym komunikatem. Warto poświęcić więcej uwagi naszym wezwaniom … CTA – 3 skuteczne przykłady wezwania do działania
Na rynku dostępne są różne narzędzia, które pozwalają na optymalizację działań marketingowych. Posiadają one wiele funkcji, które wspierają nasz marketing w biznesie e-commerce. Wprowadzanie nowych narzędzi, ich testowanie oraz próbowanie różnych kombinacji — wszystkie możliwości pozwalają na wypracowanie najlepszej komunikacji z naszymi odbiorcami. Jaką rolę odgrywają w tym wszystkim powiadomienia web-push? Te krótkie informacje pomagają … Jak powiadomienia web-push pomagają e-commerce?
Przeprowadzając badania rynku przed wprowadzeniem nowego produktu czy usługi, skupiamy się na kilku czynnikach. Zwracamy uwagę na wewnętrzne procesy związane z produkcją i sprzedażą oraz na zewnętrzne uwarunkowania: konkurencję oraz grupę potencjalnych nabywców. W trakcie badań jesteśmy w stanie zweryfikować wstępne założenia i obrać właściwy kierunek rozwoju. Obserwując zainteresowanie produktami, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych … Przykład ankiety – jak wykorzystać moc badań?
Istotą lead nurturingu jest przygotowanie potencjalnego klienta do skorzystania z naszej oferty. To szereg działań, które pozwalają przekazać mu niezbędne informacje o samym produkcie, ale także o naszej firmie. Podczas nurturingu dzielimy się swoimi wartościami, budujemy zaufanie, a wreszcie — nawiązujemy trwałą relację. Jak automatyzacja wzbogaca nasze działania, zmierzające do rozwoju leada? Dzięki niej możemy … Jak automatyzacja wspiera efektywny lead nurturing
Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych nie byłoby obecnie możliwe bez działań z zakresu e-mail marketingu. Odpowiednio wdrożony cechuje się bowiem niskimi kosztami rozwoju, wysokim zwrotem z inwestycji i mierzalnością efektów. Niskie koszty to atut szczególnie dla mniejszych firm, które dopiero rozwijają swój biznes oraz swój e-marketing. W takiej sytuacji automatyzacje w zakresie e-mail pozwalają nam oszczędzić … E-mail marketing dla małych firm
Wiele osób sądzi, że automatyzacja działań marketingowych, w tym wysyłka e-maili jest trudnym, żmudnym i skomplikowanym zadaniem. Jak sprawić, by praca stała się przyjemnością, a nie tylko codziennym wyzwaniem i obowiązkiem? Możemy zautomatyzować nasze wysyłki mailowe za pomocą narzędzia marketing automation! Podczas planowania strategii marketingowej, starajmy się myśleć o naszym biznesie całościowo – dostrzeżmy, że … Automatyzacja e-mail marketingu a marketing automation
Marketing automation skrywa w sobie wiele tajemnic i ciekawych rozwiązań komunikacyjnych. Każdy marketer oraz właściciel e-commerce powinien poznać moc narzędzi do automatyzacji działań marketingowych – dają one niebywałe możliwości dla rozwoju każdego biznesu internetowego, niezależnie od branży. Zanim jednak rozpoczniesz swoją przygodę z automatyzacją, dowiedz się w jaki sposób poprawnie wdrożyć dany system marketingowy – … Jak wdrożyć platformę marketing automation w Twoim biznesie?
E-mail marketing to dział marketingu, który od swoich początków przeszedł prawdziwą rewolucję. Dzięki rozwojowi technologii mamy coraz więcej możliwości i narzędzi do optymalizacji naszych działań w reklamie internetowej. A przedsiębiorcy, którzy nie będą uczestniczyć w tym rozwoju — pozostaną daleko w tyle za konkurencją. Z czego więc będziemy korzystać w naszych wysyłkach e-mailowych w najbliższej … Jak będzie wyglądać przyszłość e-mail marketingu?
Chcesz wprowadzić swój biznes w XXI wiek? Myślisz o automatyzacji marketingu w swojej firmie, ale boisz się, że narzędzia dostępne na rynku nie sprawdzą się w Twoim biznesie? A może masz już oprogramowanie, jednak działania wciąż nie przynosi satysfakcjonujących wyników? W sieci istnieje wiele artykułów, dlatego nietrudno pogubić się w gąszczu porad i informacji. Przyjrzyjmy … 4 powody dlaczego automatyzacja marketingu nie działa
Jak generować więcej leadów, korzystając ze sprawdzonych narzędzi? Odpowiedzią jest właściwie zaplanowana kampania e-mail marketingowa! Pozyskiwanie leadów w sektorze B2B ma jednak swoją specyfikę. Warto się z nią zapoznać przed wdrożeniem takich działań.