Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Polacy wydają z okazji Wielkanocy ponad 500 zł. 49% przyznaje, że nie są to jedynie wydatki na zakupy spożywcze, ale także budżet na prezenty [1]. By dowiedzieć się, co kupują, postaw na targetowanie behawioralne! Dlaczego? Nawet najskuteczniejszy przekaz reklamowy bywa nietrafiony. A być może to właśnie Twoja oferta jest idealną odpowiedzią na ich wielkanocne potrzeby, … Targetowanie behawioralne, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Wielkanoc
Klaudia Szostok
Dlaczego wysyłamy newslettery? Chcemy dzielić się specjalistyczną wiedzą, być w kontakcie z naszymi odbiorcami i przede wszystkim — sprzedawać nasze usługi. W czasach świetności kanału e-mail bardzo ważne jest systematyczne poszerzanie bazy adresów kontaktowych i regularna komunikacja z pozyskanymi zainteresowanymi. Dla budowania bazy kluczowy jest natomiast skuteczny formularz zapisu na newsletter.
Sprzedaż krzyżowa zadebiutowała na polskim rynku e-commerce już dekadę temu [1]. Technika znana od lat w sprzedaży bezpośredniej jest skutecznie realizowana również online. Sprzedaż krzyżowa, zwana również komplementarną lub z angielskiego — cross-sellingiem, to strategia zakładająca proponowanie usług związanych z już nabytymi przez naszego klienta. Poznaj korzyści cross-sellingu, o jakich mogłeś nie wiedzieć!
Lead scoring pozwala ocenić, którzy użytkownicy są najbliżej finalizacji zakupów. Znając stopień zaangażowania potencjalnego klienta, możemy kierować do niego lepiej dopasowane komunikaty marketingowe i odpowiednio prowadzić go przez lejek sprzedażowy. Poznajmy więcej korzyści lead scoringu!
Ostatni Raport z XVII Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej potwierdził, że mailingi reklamowe to w polskich firmach wciąż jeden z najchętniej używanych kanałów komunikacji z klientem. 70% ankietowanych przyznaje, że z chęcią subskrybuje newslettery od swoich ulubionych marek. To ogromna szansa dla każdego biznesu e-commerce na skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami. Jak w pełni wykorzystać możliwości … Optymalizator wysyłek — czyli jak podkręcić efektywność mailingów reklamowych
E-mail już dawno przestał służyć wyłącznie prostej wymianie korespondencji pomiędzy indywidualnymi osobami. Wraz z postępem technologicznym stał się użytecznym narzędziem prowadzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej. W jaki sposób jest wykorzystywany przez profesjonalnych menedżerów?
Prowadzenie działań marketingowych nie jest prostą sztuką. Firmy funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji muszą bardzo dobrze znać swoich klientów, aby sprostać ich oczekiwaniom. Dotarcie z przekazem staje się prostsze, gdy uda się zbudować odpowiednią bazę odbiorców zintegrowanej komunikacji. Jak to zrobić?
Przed nami kolejny ważny punkt w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie Real Time Marketingu, które stosuje coraz więcej marek. Dlaczego? Email marketing to sposób na dotarcie do wielu odbiorców, poprawienie wizerunku marki, a do tego podarowanie klientom … Email marketing – spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet
Rekrutacja pracowników to bardzo żywy temat w czasach, gdy przechodzi ona swoistą metamorfozę. Tzw. rynek pracownika dotyczy coraz większej liczby branż i sprawia, że pracodawcy muszą wkładać więcej wysiłku nie tylko w oferowanie konkurencyjnych warunków pracy, ale i w sam proces selekcji pracowników.
Jak pokazują badania – aż 67% rozpoczętych transakcji kończy jako porzucone koszyki[1]. Każdy biznes e-commerce jest na to narażony. Dlatego dziś zastanowimy się nad tym, skąd się biorą porzucone koszyki i jak zminimalizować ich odsetek w naszym sklepie.
Czy znasz już zalety korzystania z profesjonalnych systemów email marketingowych? Zwiększanie sprzedaży za pomocą skutecznych wysyłek to już pewien standard działań w e-commerce. Chcemy dziś przybliżyć rozszerzony pakiet usług SARE niezbędnych dla każdego biznesu w sieci. Rozszerza on podstawową ofertę o takie funkcjonalności, które dodadzą skrzydeł każdemu przedsiębiorcy, a o których być może nie masz … Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać
W jaki sposób maksymalizować zyski z jednej transakcji? Cross-selling i up-selling odpowiadają na to pytanie! Dzięki tym technikom zwiększanie wyników naszej sprzedaży jest o wiele łatwiejsze, niż się wydaje. Włączenie ich do naszej strategii sprzedażowej i wykorzystanie potencjału marketing automation pozwala działać w sposób automatyczny, a do tego w pełni spersonalizowany.
Chcesz docierać do odbiorcy szybko i skutecznie? Odpowiedzią jest wysyłka marketingowa zamknięta w 160 znakach. Wypróbuj kampanie sms i przekonaj się o ich skuteczności. Do takich działań zachęca wysoki wskaźnik otwieralności wiadomości oraz stosunkowo niskie koszty wysyłki. Kampanie mobile to idealny sposób na przekazywanie krótkich informacji. Docierają one do klienta natychmiast, niezależnie od tego, czy … Jak przeprowadzić kampanię SMS?