Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Prowadzenie działań marketingowych nie jest prostą sztuką. Firmy funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji muszą bardzo dobrze znać swoich klientów, aby sprostać ich oczekiwaniom. Dotarcie z przekazem staje się prostsze, gdy uda się zbudować odpowiednią bazę odbiorców zintegrowanej komunikacji. Jak to zrobić?
SAREteam
Przed nami kolejny ważny punkt w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie Real Time Marketingu, które stosuje coraz więcej marek. Dlaczego? Email marketing to sposób na dotarcie do wielu odbiorców, poprawienie wizerunku marki, a do tego podarowanie klientom … Email marketing – spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet
Rekrutacja pracowników to bardzo żywy temat w czasach, gdy przechodzi ona swoistą metamorfozę. Tzw. rynek pracownika dotyczy coraz większej liczby branż i sprawia, że pracodawcy muszą wkładać więcej wysiłku nie tylko w oferowanie konkurencyjnych warunków pracy, ale i w sam proces selekcji pracowników.
Jak pokazują badania – aż 67% rozpoczętych transakcji kończy jako porzucone koszyki[1]. Każdy biznes e-commerce jest na to narażony. Dlatego dziś zastanowimy się nad tym, skąd się biorą porzucone koszyki i jak zminimalizować ich odsetek w naszym sklepie.
Czy znasz już zalety korzystania z profesjonalnych systemów email marketingowych? Zwiększanie sprzedaży za pomocą skutecznych wysyłek to już pewien standard działań w e-commerce. Chcemy dziś przybliżyć rozszerzony pakiet usług SARE niezbędnych dla każdego biznesu w sieci. Rozszerza on podstawową ofertę o takie funkcjonalności, które dodadzą skrzydeł każdemu przedsiębiorcy, a o których być może nie masz … Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać
W jaki sposób maksymalizować zyski z jednej transakcji? Cross-selling i up-selling odpowiadają na to pytanie! Dzięki tym technikom zwiększanie wyników naszej sprzedaży jest o wiele łatwiejsze, niż się wydaje. Włączenie ich do naszej strategii sprzedażowej i wykorzystanie potencjału marketing automation pozwala działać w sposób automatyczny, a do tego w pełni spersonalizowany.
Chcesz docierać do odbiorcy szybko i skutecznie? Odpowiedzią jest wysyłka marketingowa zamknięta w 160 znakach. Wypróbuj kampanie sms i przekonaj się o ich skuteczności. Do takich działań zachęca wysoki wskaźnik otwieralności wiadomości oraz stosunkowo niskie koszty wysyłki. Kampanie mobile to idealny sposób na przekazywanie krótkich informacji. Docierają one do klienta natychmiast, niezależnie od tego, czy … Jak przeprowadzić kampanię SMS?
Za nami XV Ogólnopolskie Badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że email marketing czasy świetności ma już za sobą. Nadal zajmuje on pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej!
E-mail marketing ma na tyle bogatą tradycję, że powinniśmy już wiedzieć o nim wszystko. Nic bardziej mylnego! Nowe technologie pozwalające na ciągłe optymalizacje zakazują nam zwalniać tempa w odkrywaniu nowych możliwości tego kanału. Jak udoskonalać nasze wysyłki i wyróżniać się wśród konkurencji? W dobie personalizacji coraz większą rolę odgrywa dynamiczna treść, która jeszcze bardziej dopasowuje … Dynamiczna treść – jak ją zastosować w e-mail marketingu?
Porzucone koszyki to bolączka marketerów. Warto jednak dostrzec w nich szansę! Użytkownik, który rozpoczął zakupy w naszym sklepie, jest bardzo wartościowym leadem. Zostawił swoje dane oraz informację, czym jest zainteresowany. Dotarcie do potencjalnego klienta, który jest już gotowy do zakupu, to must have każdego sprzedawcy. Z badania przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że wiadomość … Jak ratować porzucone koszyki? – przykładowy e-mail dla e-commerce
Aby nasze działania marketingowe były skuteczne, musimy stale monitorować i analizować ich efekty. Mierzenie rezultatów kampanii mobile pozwala na optymalizację w zakresie tego niedocenianego kanału dotarcia. W jaki sposób? Udoskonalenia możliwe są dzięki wiedzy o tym, jak na otrzymane wiadomości reagują nasi odbiorcy.
Przyszedł czas, gdy można już śmiało szukać inspiracji na nadchodzący rok. Co będzie modne w email marketingu w sezonie 2019? Szukamy odpowiedzi, jak w najbliższej przyszłości powinien wyglądać skuteczny e-mail — newsletter, który zachęca odbiorców do czytania i reagowania.
Przedświąteczny czas to gorący okres dla każdego e-marketera. Szukamy nowych rozwiązań, by wyróżnić się wśród konkurencji i trafić do naszego odbiorcy. Czy poświęcać więc uwagę tradycyjnym kanałom komunikacji? Wiele firm właśnie raz w roku stosuje klasyczny świąteczny direct mailing, czyli list lub kartkę wysłane pocztą tradycyjną. Czy w dobie prężnie rozwijającego się marketingu internetowego to … Świąteczny direct mailing — czy opłaca się w dobie digitalizacji?