Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Liczba firm, które korzystają z marketingu automatycznego, stale rośnie. Nie wszystkie jednak w pełni wykorzystują potencjał, jaki drzemie w tych narzędziach! Z czego to wynika? Przez pośpiech, niedoinformowanie czy przeoczenie pewnych funkcji, marketerzy sami ograniczają swoje możliwości do niezbędnego minimum. Tracą okazję, by wynieść się na wyżyny obsługi oraz sprzedaży w sieci. Zebraliśmy dla Was … Jak działa marketing automation? 5 przykładów
Klaudia Szostok
Email marketing jest mocną gałęzią digital marketingu, ale utrzymanie stałego, możliwie wysokiego poziomu konwersji wymaga stałych działań optymalizujących. Z pomocą przychodzą szerokie możliwości systemu SARE, który jako system do email marketingu udostępnia bogaty wachlarz narzędzi, które pomagają w działaniach optymalizujących wysyłki. Jedną z najważniejszych rzeczy w prowadzeniu kampanii mailingowych jest systematyczne czyszczenie bazy.
Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.
Rekomendacje produktowe to narzędzie marketingu automatycznego, które warto wykorzystywać nie tylko od święta. Tym bardziej trzeba o nich pamiętać z okazji kilku szczególnych dni w roku każdego marketera. Jakich? Jednym z nich z pewnością jest Dzień Chłopaka! To święto chętnie obchodzone w Polsce, nie tylko w latach szkolnych, ale również później. Dzień Chłopaka świętujemy 30. … Rekomendacje produktowe, czyli jak zwiększyć sprzedaż na Dzień Chłopaka
Automatyzacja marketingu dostarcza nam wiele funkcji, z których marketerzy korzystają na co dzień. Zastanawiając się, jakie narzędzia przydadzą się w naszym biznesie, bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów i to, jak chcemy na nie odpowiadać. E-mail marketing może być naprawdę przyjazny w tym zakresie: zarówno w obsłudze, jak i w odbiorze przez naszych klientów. Poznaj … Wysyłka mailingu — 7 praktycznych przykładów
Czym jest współczynnik konwersji, gdy analizujemy go pod kątem porzuconych koszyków w e-commerce? Śpieszymy z odpowiedzią. Jest to odsetek sfinalizowanych transakcji wśród wszystkich rozpoczętych procesów zakupowych w naszym e-sklepie. Ratowanie porzuconych koszyków to jeden ze sposobów na optymalizację tego współczynnika. Jak podnieść sprzedaż i tym samym zwiększyć konwersję w swoim sklepie? Zapraszamy do artykułu.
Wezwanie do działania, czyli ang. call to action, to bardzo istotny element każdej kreacji marketingowej w e-commerce. Nie ma jednego przepisu na efektywne call to action. Mamy wiele możliwości i rozwiązań. Mimo że istnieje bardzo dużo publikacji o tym, jak tworzyć skuteczne CTA, marketerom wciąż zdarzają się potknięcia. Prezentujemy 7 najczęściej popełnianych błędów w tworzeniu … Jak nie tworzyć CTA? 7 grzechów głównych
Komunikacja oraz budowanie relacji z klientem jest bardzo istotną kwestią w biznesie. W jaki sposób robić to dobrze, tak aby więź była trwała? Lead nurturing to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku reklamowego. W nowoczesnym marketingu internetowym wiele agresywnych form reklamy przeszło do lamusa. Nasi odbiorcy są bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb. Dlatego, tworząc nachalne … Lead nurturing — dlaczego działa?
Mobile marketing jest szybki, skuteczny i wciąż na tyle mało popularny, że wyróżnia naszą komunikację wśród konkurencji. Krótkie wiadomości SMS cechuje wysoka otwieralność i możliwość kontaktu z użytkownikami w czasie rzeczywistym, nawet gdy nie mają oni dostępu do internetu! O czym warto pamiętać przy wdrażaniu tego kanału, przeczytacie we wpisie SMS marketing w 3 krokach. … SMS marketing — 7 skutecznych przykładów kampanii
Chcesz wdrożyć marketing automation do swojego biznesu, ale nie wiesz od czego zacząć? Implementacja wymaga przygotowania szczegółowej strategii oraz analizy potrzeb naszego biznesu. Jasne określenie celu wprowadzenia platformy marketingu automatycznego, pozwoli konsekwentnie realizować poszczególne etapy prac i co najważniejsze, oceniać ich efekty. Brzmi dosyć skomplikowanie, jednak jest to łatwiejsze, niż Ci się wydaje! Prezentujemy, jak … Jak wdrożyć marketing automation? 5 kroków
Konsumenci mają wysoką wiedzę na temat spamu oraz tego, jak się przed nim bronić. W tym celu wybierają zaufane przeglądarki. Stosują również dodatkowe filtry, które chronią ich skrzynki pocztowe. Liderem w ochronie danych swoich użytkowników jest Gmail — spam jest w tej przeglądarce zjawiskiem marginalnym[1].
Wiemy już, że porzucone koszyki to coś, z czym zmaga się każdy marketer w e-commerce. Warto więc wykorzystać ten fakt i wyprzedzić konkurencję w ich odzyskiwaniu! Jak to zrobić? Przy pomocy najnowszych technologii zachęcanie klienta do powrotu jest o wiele łatwiejsze. Prezentujemy 10 sprawdzonych sposobów, które możesz wdrożyć u siebie, by klient powrócił do zakupów … Jak odzyskać porzucone koszyki w sklepie internetowym? 10 sposobów
Komunikacja SMS między marką a konsumentami to wciąż niedoceniany element marketingu. Podczas gdy duże, znane marki z sukcesem wykorzystują SMS marketing, mniejsze przedsiębiorstwa podchodzą do tematu z dużą dozą ostrożności. Powodem jest często nieznajomość odpowiednich narzędzi. Dlatego prezentujemy 3 proste kroki, by z sukcesem wdrożyć do naszych działań wysyłki SMS!
Powiadomienia