Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie. Takie dane potwierdza także raport „Klikasz i kupujesz” wydany przez Digitree Group S.A. Badanie przeprowadzone zostało przez BioStat Centrum Badawczo-Rozwojowe na próbie 1000 respondentów, w sierpniu 2019. Raport analizuje preferencje zakupowe Polaków z uwzględnieniem podziału na generację X (39-54 lat), Y (24-38 … Zakupy online zależą od wieku kupującego – wnioski z raportu „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”
dwerner
Wraz z rozwojem biznesu e-commerce rosną potrzebne do jego prowadzenia nakłady. Przychodzi moment, kiedy nie jesteśmy w stanie samodzielnie obsłużyć tylu klientów, ilu przynosi nam nasza działalność. Aby nie ograniczać potencjału swojej firmy, to najlepszy czas na rozważenie wprowadzenia marketing automation.
Cold mailing — „zimne e-maile” to wiadomości elektroniczne od nieznajomej osoby. Jak stworzyć maila, którego odbiorca nie uzna za SPAM? Warto najpierw przeanalizować istotę takiej wysyłki i jej wartość dla naszej firmy. Cold mailing to przede wszystkim świetny sposób na nawiązanie relacji biznesowej. To wstęp do zbadania potrzeb drugiej strony, zbudowania więzi i wreszcie — … Czym jest cold mailing w email marketingu?
Marketing SMS sprawdza się w wielu biznesach e-commerce. Zwykle wskazujemy na wysoką otwieralność oraz kontakt w czasie niemalże rzeczywistym jako największe walory tego kanału komunikacji. Równie ważna jest jednak możliwość przeprowadzenia integracji z innymi narzędziami marketing automation! Zobaczmy, z czym warto połączyć SMS marketing.
Nie jest tajemnicą, że nasza oferta oraz obsługa w sieci muszą nadążać za oczekiwaniami użytkowników. Tylko bieżąca obserwacja rynku e-commerce pozwala analizować i odkrywać istotne dla e-konsumenta kwestie. Wyjście naprzeciw tym potrzebom może zdecydować o naszym sukcesie. Prezentujemy 6 sprawdzonych sposobów na skuteczną sprzedaż w internecie: od tworzenia relacji z odbiorcami, poprzez budowanie spójnego doświadczenia … Jak skutecznie sprzedawać w Internecie — 6 sprawdzonych sposobów
Komunikacja wewnętrzna w firmie to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy? Komunikacja wewnętrzna w firmie pozwala realizować podstawowe funkcje, czyli przekazywanie informacji, kontrolowanie oraz motywowanie załogi. Właściwie prowadzony email marketing wpływa pozytywnie na zaangażowanie pracowników, ich reakcje na zmiany oraz podejście do wykonywanych zadań.
Nie od dziś mówi się o potrzebie wprowadzania strategii omnichannel do działań marketingowych oraz sprzedażowych w różnorodnych sektorach gospodarki. Wielokanałowe postrzeganie biznesu konieczne jest wszędzie tam, gdzie po drugiej stronie staje świadomy odbiorca. A ten jest już praktycznie wszędzie.
Pojęcie newslettera jest znane każdej osobie działającej w e-commerce. Jest lubiany zarówno przez marketerów, jak i odbiorców wiadomości. Newsletter nie traci na popularności od początku swojego istnienia. Przyjrzeliśmy się tematowi od podszewki i zebraliśmy wszystkie informacje w jednym miejscu, zaczynając od samych początków tej formy komunikacji.
Badania ankietowe stają się coraz popularniejsze wśród wszelkiego rodzaju sklepów i platform internetowych. Z czego to wynika? To proste i niedrogie narzędzie do optymalizacji działań marketingowych, podnoszenia jakości obsługi klienta oraz polepszania samej oferty. Przeprowadzając ankiety, możemy lepiej poznać naszych odbiorców i uzyskać cenny feedback na temat naszych usług. To element niezbędnego dialogu z klientami, … Odkryj potencjał badań ankietowych w marketingu internetowym i buduj relacje z klientem
Up-selling to strategia sprzedaży, która polega na podwyższeniu wartości poszczególnych produktów w koszyku zakupowym klienta, a w efekcie zwiększaniu wartości całego zamówienia. Korzystamy z niej wtedy, gdy klient interesuje się produktem lub złożył wstępne zamówienie, ale nie sfinalizował jeszcze transakcji.
Black Friday i Cyber Monday w tym roku przypadają kolejno na 26 i 29 listopada. Choć to ten drugi dzień poświęcony jest w pełni sprzedaży internetowej — w praktyce w e-commerce świętujemy je razem. Warto z wyprzedzeniem zaplanować odpowiedni mailing na Black Friday oraz Cyber Monday, aby zwiększyć swoją sprzedaż na przełomie listopada i grudnia! … Jak przygotować konwertujący mailing na Black Friday i Cyber Monday?
Okres wyprzedaży, trwający od Black Friday aż do Cyber Monday, to szczególny czas w e-commerce. Właśnie wtedy rozpoczyna się gorączka przedświątecznych zakupów. Z tego powodu marketingowcy muszą działać szybko i skutecznie, bo właśnie te dni gromadzą największe tłumy kupujących. Czy może pomóc w tym SMS marketing?
Każdy sprzedawca cieszy się z ruchu w swoim sklepie. Im więcej klientów wie o naszych usługach, im więcej użytkowników odwiedza naszą witrynę i im więcej internautów interesuje się naszymi produktami — tym lepsze będą efekty naszej sprzedaży. Jednak czy sprawdza się to w 100%? Oczywiście, duży ruch najczęściej proporcjonalnie zwiększa liczbę sfinalizowanych transakcji – zgodnie … Znajdź gorącego leada i nadawaj punkty lead scoring