Spis treści
Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.
18. Badanie Poczty – czego dowiemy się w tej edycji?
Jak co roku, w okresie jesiennym przeprowadzamy Badanie wykorzystując nasz autorski system SARE oraz Panel Badawczy BioStat. Badanie jest skierowane zarówno do użytkowników poczty elektronicznej jak i osób, które w swojej pracy realizują kampanie email marketingowe.
PRZEJDŹ DO BADANIA
Oprócz pytań związanych bezpośrednio z korzystaniem z poczty elektronicznej na co dzień, w tej edycji szerzej poruszamy temat nowych technologii wykorzystywanych w email marketingu. Pytamy także o to, czy respondenci zauważyli wzmożoną ilość maili reklamowych w swoich skrzynkach, w czasie trwającej pandemii oraz czy maile wysyłane w ramach odzyskiwania porzuconego koszyka mają duży wpływ na zwiększenie sprzedaży.
Na podstawie uzyskanych odpowiedzi nakreślimy skuteczne sposoby wykorzystania email marketingu w strategii reklamowo-komunikacyjnej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przyświeca naszej idei Klienta w Centrum – autentyczne doświadczenia użytkowników pozwolą nam stworzyć przewodnik w formie raportu na tematy:
– skuteczniejszego wykorzystania email marketingu w kampaniach reklamowych,
– znaczenia emaila w kontekście zwiększania zaangażowania i lojalności klientów końcowych,
– kierunku rozwoju systemów klasy email marketing automation,
– potrzeb i wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu,
– projektowania idealnej customer journey.
PRZEJDŹ DO BADANIA
Skondensowane wyniki Badania w formie Raportu
Jak co roku, po przeprowadzonym badaniu, nasze specjalistki opracują wyniki, które zostaną przedstawione w formie ogólnodostępnego raportu.
Uzyskane odpowiedzi pomogą biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych. Z kolei nam, jako dostawcy rozwiązań email marketing automation – w lepszym dostosowaniu SAREsystem do potrzeb naszych Partnerów biznesowych.
PRZEJDŹ DO BADANIA
Oprócz wyników przedstawionych w liczbach, w raporcie znajdziesz wypowiedzi ankietowanych oraz komentarze znanych ekspertów związanych z obszarem digital marketingu.
18. Badanie wykorzystania poczty email – weź udział i wygraj audiobooka!
Weź udział w Badaniu, by mieć wpływ na jakość komunikacji, którą dostajesz i lepiej dopasowywać treści do faktycznych potrzeb Twoich odbiorców! Wypełnij ankietę dostępną na stronie www.sare.pl/badanie.
Tak jak wspomnieliśmy na początku, Badanie pozwala nam spojrzeć na email marketing z dwóch stron – z jednej pytamy użytkownika z perspektywy codziennego korzystania z poczty email. Z drugiej – patrzymy na nią z punktu widzenia realizacji, pytając specjalistów o prowadzenie kampanii email marketingowych. Pytamy szczegółowo – dlatego musisz sobie zarezerwować ok. 10 minut na wypełnienie ankiety.
Badanie ma w sobie także element grywalizacji – na samym końcu znajdziesz pytanie. Najciekawszych 5 odpowiedzi nagrodzimy dostępem do audiobooka autorstwa Jacka Walkiewicza, pt. „Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz – sięgnij po to. Wydanie II zmienione”.
Ankieta jest dostępna od 02.11.2021 do 17.12.2021.
PRZEJDŹ DO BADANIA
Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 7 stycznia, wtedy też skontaktujemy się z nimi drogą mailową.
Weź udział i miej udział w kreowaniu rzeczywistości w swojej skrzynce odbiorczej!
PRZEJDŹ DO BADANIA
Patronami 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej są:
Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy
oraz Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter , Salelifter.
Regulamin konkursu 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej.