Wszystkie wpisy

Martyna Witosz

19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej – czas start!

badanie poczty

Spis treści

Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?

19. badanie poczty – wyniki przedstawione w wartościowym raporcie

Wyniki 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej  przedstawimy w ogólnodostępnym raporcie. Uzyskane w badaniu odpowiedzi pomogą e-biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych, jak również nam – SARE, jako dostawcy rozwiązań email marketing automation – w lepszym dostosowaniu systemu do potrzeb naszych Partnerów biznesowych.

 

Przejdź do badania

 

Na podstawie odpowiedzi użytkowników poczty i marketerów, z nowym rokiem opublikujemy skondensowany RAPORT, w którym znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jaki marketing mix wybierają respondenci najczęściej?
  • Co motywuje użytkowników Internetu do zapisu do newslettera?
  • Czy spam to nadal zmora w inboxach userów?
  • Czy maile reaktywne, typu „porzucony koszyk” wpływają korzystnie na decyzję zakupową?

Ponadto w raporcie oprócz konkretnych danych pojawią się również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży

W jaki sposób możesz wziąć udział w 19. badaniu poczty?

W badaniu poczty możesz wziąć udział, wypełniając ankietę zamieszczoną na stronie sare.pl/badanie. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, poszerzona o pytania dotyczące e-mail marketingu oraz marketing automation, skierowana jest do pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.

Przejdź do badania

 

Pytania są szczegółowe – dlatego na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok. 10 minut.
Ankieta jest dostępna od 15 listopada do 16 grudnia 2022.

Weź udział w badaniu i wygraj nagrody

Każda osoba, która wypełni ankietę do 16 grudnia i odpowie na pytanie konkursowe, ma szansę wygrać główną nagrodę – audiobooka autorstwa Pawła Tkaczyka, pod tytułem Narratologia. Zatem do dzieła! Wypełnij ankietę, odpowiedź na pytanie konkursowe i wygraj!

Przejdź do badania

 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 9 stycznia 2023r. Ze zwycięzcą skontaktujemy się mailowo.  

Patronami 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy

oraz Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Revhunter, Salelifter.

 

 Regulamin konkursu 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej.

 

 

integracja woocommerce
Poprzedni

Integracja SAREsystem i WooCommerce

Następny

Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?

Model PESO
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę