Spis treści
Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?
19. badanie poczty – wyniki przedstawione w wartościowym raporcie
Wyniki 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej przedstawimy w ogólnodostępnym raporcie. Uzyskane w badaniu odpowiedzi pomogą e-biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych, jak również nam – SARE, jako dostawcy rozwiązań email marketing automation – w lepszym dostosowaniu systemu do potrzeb naszych Partnerów biznesowych.
Przejdź do badania
Na podstawie odpowiedzi użytkowników poczty i marketerów, z nowym rokiem opublikujemy skondensowany RAPORT, w którym znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak:
- Jaki marketing mix wybierają respondenci najczęściej?
- Co motywuje użytkowników Internetu do zapisu do newslettera?
- Czy spam to nadal zmora w inboxach userów?
- Czy maile reaktywne, typu „porzucony koszyk” wpływają korzystnie na decyzję zakupową?
Ponadto w raporcie oprócz konkretnych danych pojawią się również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży.
W jaki sposób możesz wziąć udział w 19. badaniu poczty?
W badaniu poczty możesz wziąć udział, wypełniając ankietę zamieszczoną na stronie sare.pl/badanie. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, poszerzona o pytania dotyczące e-mail marketingu oraz marketing automation, skierowana jest do pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.
Przejdź do badania
Pytania są szczegółowe – dlatego na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok. 10 minut.
Ankieta jest dostępna od 15 listopada do 16 grudnia 2022.
Weź udział w badaniu i wygraj nagrody
Każda osoba, która wypełni ankietę do 16 grudnia i odpowie na pytanie konkursowe, ma szansę wygrać główną nagrodę – audiobooka autorstwa Pawła Tkaczyka, pod tytułem Narratologia. Zatem do dzieła! Wypełnij ankietę, odpowiedź na pytanie konkursowe i wygraj!
Przejdź do badania
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 9 stycznia 2023r. Ze zwycięzcą skontaktujemy się mailowo.
Patronami 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:
Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy
oraz Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Revhunter, Salelifter.
Regulamin konkursu 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej.