SAREsystem i PrestaShop – integracja systemów
Prowadzisz e-sklep na PrestaShop? Od teraz możesz zacząć budowę swojej bazy adresowej w SAREsystem. Szybko i wygodnie. Dodawaj automatycznie nowe kontakty i uzupełnij dane już istniejących. Dzięki temu uzyskasz więcej szczegółowych informacji na temat swoich klientów. Dowiesz się m.in. jak często robią zakupy w e-sklepie, czy otwierają Twoje wiadomości e-mail i czy klikają w linki tam zamieszczone.
Dlaczego potrzebujesz marketing automation w swoim e-commerce?
Przejdźmy od razu do sedna sprawy – nie możesz zrobić wszystkiego sam. Lista zadań związanych z marketingiem w każdym sklepie internetowym wydaje się nie mieć końca: oferty specjalne, opisy produktów, newslettery, e-maile, social media, SEM, SEO, remarketing – tego jest za dużo. Dlatego działy marketingu szukają skutecznych sposobów, aby realizować swoje zadania znacznie szybciej, nie tracąc przy tym na jakości.
Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?
Myślisz o założeniu sklepu internetowego? A może właśnie go uruchomiłeś lub prowadzisz dobrze prosperujący e-biznes? Niezależnie od tego, w którym miejscu procesu budowania i rozwijania e-commerce jesteś, na pewno rozumiesz, jak ważne jest, aby kierować coraz większy ruch do swojego sklepu i robić to systematycznie.
„Budowa” i „dobudówka” w e-mail marketingu. O rozwijaniu zasobów bazodanowych
W idealnym świecie klienci nie mogą się już doczekać, aby otrzymać od Ciebie e-maila lub nową ofertę. W prawdziwym świecie sprawy nie wyglądają tak optymistycznie, a zbudowanie jakościowej bazy mailingowej z gotowymi do zakupu klientami jest długim i czasochłonnym procesem.
[RAPORT] 18. Badanie poczty elektronicznej. E-mail – złote medium digitalu
Już kolejny rok z rzędu e-mail jest uznawany za główny kanał komunikacji wśród wielu właścicieli firm i marketerów. Klienci zaś oczekują hiperspersonalizowanych wiadomości e-mailowych, dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Czego jeszcze dowiedzieliśmy się w tym roku o e-mail marketingu? Czytaj najnowszy – 18. Raport z Badania poczty elektronicznej przeprowadzony przez SARE.
Spersonalizowany prezent na Dzień Kobiet – email marketing
Przed nami kolejne ważne święto w kalendarzu e-commerce. Zbliża się Dzień Kobiet, a to doskonała okazja do podjęcia dodatkowych, dedykowanych działań marketingowych. Email reklamowy na Dzień Kobiet to wykorzystanie marketingu kontekstowego, który stosuje coraz więcej marek. Dlaczego?
Email marketing automation – dobre praktyki
Zwiększone zaangażowanie klientów w automatyzowanie email marketing to dobra wiadomość dla marketerów. Dziś chcemy Ci zapreznetować swoisty plan działań około email marketingowych akcentując to, czego unikać w prowadzeniu tego typu kampanii i na czym się koncentrować.
5 scenariuszy email marketing automation na Walentynki
Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc Walentynki niezależnie od branży!
User Generated Content – siła rekomendacji użytkowników
Czym są treści tworzone przez użytkowników? Jak User Generated Content może wpłynąć na markę i jej marketing? Czy UGC jest zarezerwowany wyłącznie dla Social Media? Odpowiadamy.
SAREsystem + Shoper. Integracja systemów
Twój sklep jest zbudowany na platformie Shoper? Zintegruj go z SAREsystem, zapewnij sobie zautomatyzowaną synchronizację swojej bazy danych pomiędzy platformą Shoper i naszym systemem.
Be trendy! Czyli trendy w email marketing automation na 2022 [INFOGRAFIKA]
Potrendsettujemy razem? Koniec roku to dobry czas na podsumowania, ale także idealny moment na wskazanie tego, co będzie HOT trendem w nowym roku. Dziś przybliżymy 8 obszarów email marketingu, które prawdopodobnie będą dominować w 2022 roku. Dowiedz się o nich nieco więcej i koniecznie rozważ wprowadzenie do swojej strategii marketingowej.
Bo Mikołaj patrzy… Świąteczne porządki w bazie adresowej
Święta – zapach choinki, spokój, rozmowy przy wspólnym stole, smaczna strawa i prezenty. Ale zanim jednak dojdzie do tych wszystkich pozytywnych chwil…
Powiadomienia webpush – popchnij klienta do finalizacji zamówienia
One small step for man, one giant leap for mankind. Słynne słowa Armstronga o małym kroku do zrobienia czegoś wielkiego, znajdują odzwierciedlenie również w obszarze skalowania biznesu. W tym przypadku, takim „small step’em” mogą być powiadomienia webpush dostępne w SAREsystem. Sprawią one, że zaangażowanie Twoich odbiorców się zwiększy, co w przyszłości pozytywnie wpłynie na konwersję.
Psst… Black Friday coraz bliżej! Poradnik email marketingowy [INFOGRAFIKA]
Przed Tobą Black Friday i Cyber Monday. W 2020 roku co czwarty Polak wydał w tym czasie niemal pół tysiąca złotych! Wykorzystaj system do email marketing automation na maxa i dobrze przygotuj się na najgorętszy wyprzedażowy czas w roku!
Let’s get it started! 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej rusza właśnie teraz
Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.
Karma wraca? TAK, ale z DHL tylko ta dobra. Wstęp do case study
Kochamy akcje, które mają na celu zrobić coś dobrego dla innych – tych którzy dają głos, ale tak naprawdę go nie mają. Od 18 października, nasz Partner biznesowy – DHL Parcel Polska – rozpoczął inicjatywę dla czworonogów w szczytnym celu i o wspaniałej nazwie: DOBRA KARMA WRACA.
Zanim będzie za późno. Email ostatniej szansy – last chance email
Działasz w marketingu, prowadzisz różnorakie kampanie reklamowe, korzystasz z różnych kanałów, aby trafić do nowych użytkowników i utrzymać tych lojalnych, ale także aktywizować pasywnych? Świetnie! Dziś zaprezentujemy Ci sposoby i przykłady emaili ostatniej szansy, tzw. last chance email – czyli takie wiadomości, które wywołują u odbiorcy poczucie, że omija go coś naprawdę wyjątkowego.
Nie wróż z fusów – jak przewidzieć kolejny krok Twojego klienta? Marketing predykcyjny
Prowadzenie własnej firmy w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Konkurencja jest przecież ogromna, zwłaszcza jeśli prowadzisz biznes online. Aby ją wyprzedzić, potrzebujesz nienagannej strategii działań marketingowo-sprzedażowych, która skupia się na dogłębnym poznaniu konsumentów i umiejętności przewidywania ich kolejnego ruchu.
E-mail marketing + e-commerce = Best Friends Forever ❤
Czym byłby e-commerce bez e-mail marketingu? Niczym… niczym Szybcy i wściekli 9 bez Vin’a Diesel’a – po prostu nie miałby sensu. Dobrze przemyślana strategia marketingowa przyniesie wiele korzyści KAŻDEMU BIZNESOWI. Newslettery pomagają rozwijać świadomość marki, budować wiarygodność i nawiązywać relacje z klientem. Komunikacja mailingowa jest także doskonałym sposobem na generowanie leadów, napędzanie sprzedaży w e-commerce i zwiększanie ruchu na stronie.
Inteligencja emocjonalna w email marketingu – jak wpływa na zaangażowanie klientów i sprzedaż?
Działając jako marketer, handlowiec, opiekun klienta (często w jednej osobie) – na pewno nie raz czułeś się sfrustrowany tym, że Twoja komunikacja, którą wysyłasz do swoich odbiorców, pozostaje bez echa.