Czym jest model PESO?

Koncepcję PESO opracowała założycielka Spin Sucks – Gini Dietrich. Autorka za jej pomocą wskazała, w jaki sposób można wykorzystać różne media do dystrybucji stworzonej treści: Paid/Earned/Shared/Owned Media

Dzięki modelowi PESO o wiele łatwiej odnajdziesz się w mnogości rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku
i skupisz się na tych, które generują największe zyski

Dlaczego warto wybrać szkolenie ze strategii PESO?

Na warsztatach online o strategii PESO poznasz sekrety efektywnego balansowania kosztem pozyskania klienta (CAC) i wartością życiową klienta (LTV). Dzięki temu pozyskasz klientów taniej, a oni będą zostawiać u Ciebie więcej

  • Intensywna edukacja Poczujesz się pewnie w obliczaniu CAC (Cost of Customer Acquisition) i LTV (Lifetime Value). Nauczysz się, jak balansować te kluczowe wskaźniki dla maksymalnej rentowności Twoich działań.

  • Praktyczne Case Studies Zobaczysz, jak teoria zmienia się 
w praktykę w rzeczywistych studiach przypadków.

  • Interaktywne Sesje Twoje pytania, nasze odpowiedzi. Chcemy z Tobą podyskutować, wymienić się pomysłami i rozwiązać problemy marketingowe w czasie rzeczywistym.

  • Certyfikat Specjalisty PESO Otrzymasz potwierdzenie nowych umiejętności z "Mistrzostwa Marketingu Cyfrowego z Koncepcją PESO" i wyróżnisz się w swojej organizacji nowymi, unikalnymi kompetencjami.

  • Fajne bonusy! Skorzystasz z naszych specjalnych ofert, w tym rabatu na szkolenia z AI i zniżki na system SARE.

  • Wsparcie specjalisty Po szkoleniu możesz umówić się na bezpłatne konsultacje z naszym ekspertem.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie obniżać koszt pozyskania klienta i wydłużyć czas współpracy z nim, dzięki precyzyjnemu mierzeniu wartości komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach. Polecamy szczególnie:

  • Dyrektorom ds. marketingu i sprzedaży

  • Managerom ds. marketingu

  • Specjalistom ds. content marketingu

  • Specjalistom ds. social media

  • Specjalistom ds. performance marketingu

Oferta

Dla maksymalnej efektywności warsztatów - podzieliliśmy je na dwa dni. Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiety:

Basic

max. 3 uczestników

1985 zł *

Szkolenie obejmuje:

  • podstawową wiedzę z zakresu CAC
i LTV oraz modelu PESO
  • Przykłady wykorzystania modelu PESO w praktyce
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat po szkoleniu „Mistrzostwa Marketingu Cyfrowego z Koncepcją PESO”
Premium

max. 10 uczestników

od 5985 zł *

Czego się nauczysz:


  • Indywidualny warsztat, przygotowany na podstawie podstawie Twojego Briefu
  • przykłady wykorzystania modelu PESO, dopasowane do Twojej branży
  • rozszerzona wiedza z zakresu CAC 
i LTV oraz modelu PESO
  • materiały szkoleniowe + dostęp do ebooków branżowych
  • konsultacje z naszym specjalistą do rozwoju biznesu po szkoleniu

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Zapisz się

Program

Dzień 1 - 2h

01

Inwestycyjne podejście do komunikacji marketingowej - CAC i LTV (20 minut)

  1. Definicje kluczowych pojęć – CAC i LTV
  2. Wyjaśnienie sposoby obliczania CAC i LTV
  3. Znaczenie CAC i LTV w strategii marketingowej
  4. Analiza zależności między CAC a LTV.
02

Holistyczny model strategii marketingowej PESO (20 minut)

  1. Wprowadzenie do modelu PESO
  2. Omówienie elementów PESO
03

Model PESO w praktyce (60 minut)

  1. Wprowadzenie do integracji elementów PESO
  2. Jak elementy PESO współdziałają i się uzupełniają?
04

Sesja pytań i odpowiedzi (10 minut)

  1. Czas na pytania uczestników dotyczące omawianych tematów.
  2. Dyskusja, wymiana pomysłów i doświadczeń.

Dzień 2 - 2h

01

PESO w odniesieniu do modelu inwestycyjnego (40 minut)

  1. Model LTV/CAC i jego znaczenia w PESO
  2. Integracja elementów PESO do optymalizacji CAC i LTV.
02

Case Study: Zintegrowana Kampania PESO i jej wpływ na LTV/CAC (40 minut)

03

Sesja pytań i odpowiedzi (10 minut)

  1. Czas na pytania uczestników dotyczące omawianych tematów.
  2. Dyskusja, wymiana pomysłów i doświadczeń.
04

Podsumowanie (10 minut)

  1. Krótkie podsumowanie kluczowych wniosków.
  2. Podkreślenie znaczenia holistycznego podejścia do modelu PESO w strategii marketingowej. Zakończenie – “i co dalej?”
Chcę wziąć udział!

Wiedzę przekażą doświadczeni specjaliści

Eksperci, którzy poprowadzą szkolenie:

  • Ania Małecka

    Customer Success Manager @sare

    Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuje na osiąganie efektywności działań.

  • Jacek Treder

    Head of Media & Product @si

    Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, od 15 lat związany z e-commerce. Doświadczony Dyrektor Operacyjny z udokumentowaną historią pracy w branży internetowej. Specjalizuje się w e-commerce, performance marketingu, AI, metodologii Scrum, coachingu i doskonaleniu procesów biznesowych. Prywatnie pasjonat zgłębiania wiedzy o otaczającym nas świecie, postępie technologicznym i wpływie sztucznej inteligencji na życie codzienne.

  • Iwona Nalbach

    Customer Success Manager @si

    Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B.

  • Mateusz Jeżyk

    COO @si

    Z reklamą związany od 15 lat. Początkowo z drukowaną, a obecnie z jej cyfrową wersją. Specjalizuje się w e-commerce, generowaniu sprzedaży oraz efektywnym doborze mediów. Lubi stawiać sobie ambitne cele, dlatego KPI klienta nakręcają go do działania. W Sales Intelligence współpracuje zarówno z topowymi polskimi markami jak i tymi wkraczającymi w fazę dynamicznego rozwoju.

Jak się zapisać?

Zostaw nam swoje dane. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy szczegóły.


    Anna Małecka

    Business Development Director

    Advisor photo

    Kochamy pomagać.
    Naprawdę!

    Nadal nie jesteś pewien, czego potrzebujesz? Zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy, nawet jeśli nie jesteś klientem.

    Porozmawiajmy