BLACK FRIDAY

30% zniżki na system
do email marketingu!

promo Zobacz ofertę
Wszystkie wpisy

Konkurs SMS „Chorzowskie Smaki 2013”

Cele

Konkurs sms „Chorzowskie Smaki 2013”, został zorganizowany przez SARE SA na zlecenie agencji .bringMore advertising dla Urzędu Miasta w Chorzowie.Głosowanie odbywało się w terminie 04-24.11.2013 r. Komisja konkursowa miała wyłonić najciekawsze uzasadnienie wyboru restauracji, na którą Uczestnik oddał głos. Konkurs sms był jednocześnie jednym z kanałów głosowania na najlepszy lokal Chorzowskich Smaków 2013. Innymi sposobami głosowania były formularz na stronie internetowej i na urządzeniach mobilnych, serwis Forsquare.

Każdy uczestnik konkursu mógł oddać tylko jeden głos, w ramach wszystkich sposobów głosowania. Liczba głosów ze wszystkich modeli głosowania pozwoliła wyłonić lokal roku.

Grupa docelowa

Regulamin dopuszczał do udziału w konkursie osoby pełnoletnie. Zadaniem Uczestnika Konkursu było przesłanie wyłącznie jednej wiadomości SMS, będącej głosem na jedną z 21 restauracji biorących udział w Konkursie.

Informacje o głosowaniu i konkursie podawane były na stronie internetowej www.chorzowskiesmaki.pl, na plakatach i stojakach na stoliczki w restauracjach, które brały udział w Konkursie, w gazecie Dziennik Zachodni, w portalu społecznościowym facebook na fanpage Urzędu Miejskiego w Chorzowie.

Uczestnicy Konkursu przesyłali wyłącznie jedną wiadomość SMS, będącą głosem na jedną z 21 restauracji biorących udział w Konkursie.

Mechanizm działania

Przygotowanie mechanizmu konkursu SMS: Akcję sms inicjował uczestnik konkursu wysyłając na numer 7055 odpowiednio sformułowany sms – RestauracjaXX (gdzie XX to numer lokalu), uzasadnienie swojego wyboru.
Po oddaniu pierwszego głosu automatycznie wysyłany był komunikat zwrotny dla uczestnika z podzię- kowaniem za oddany głos. W przypadku jeżeli uczestnik wysłał kolejny sms, otrzymywał wiadomość z informacją, ze wykorzystał już swój głos. Zostały ustawione także komunikaty o niepoprawnej konstrukcji sms i zakończeniu trwania konkursu.

W systemie SARE odkładały się informacje – numer GSM uczestnika, uzasadnienie, data i godzina wysłania wiadomości sms, liczba wysłanych wiadomości sms z jednego numeru telefonu. Nad obsługą konkursu czuwał konsultant z SARE.

Raport z wynikami głosowania przesyłany był przez konsultanta SARE codziennie do agencji .bringMore advertising. Po zakończeniu konkursu konsultant przesłał raport finalny z podsumowaniem liczby głosów.

Rezultaty

  • Wyłonienie najciekawszego uzasadnienia wyboru restauracji w konkursie SMS
  • Włączenie głosów z konkursu sms w wyniki głosowania na Lokal Roku Chorzowskie Smaki 2013
Marek Martuszewski

packshot
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę