19. badanie wykorzystania poczty elektronicznej – czas start!

Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?

19. badanie poczty – wyniki przedstawione w wartościowym raporcie

Wyniki 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej  przedstawimy w ogólnodostępnym raporcie. Uzyskane w badaniu odpowiedzi pomogą e-biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych, jak również nam – SARE, jako dostawcy rozwiązań email marketing automation – w lepszym dostosowaniu systemu do potrzeb naszych Partnerów biznesowych.

 

» Przejdź do badania

 

Na podstawie odpowiedzi użytkowników poczty i marketerów, z nowym rokiem opublikujemy skondensowany RAPORT, w którym znajdą się odpowiedzi na takie pytania jak:

  • Jaki marketing mix wybierają respondenci najczęściej?
  • Co motywuje użytkowników Internetu do zapisu do newslettera?
  • Czy spam to nadal zmora w inboxach userów?
  • Czy maile reaktywne, typu „porzucony koszyk” wpływają korzystnie na decyzję zakupową?

Ponadto w raporcie oprócz konkretnych danych pojawią się również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży

W jaki sposób możesz wziąć udział w 19. badaniu poczty?

badaniu poczty możesz wziąć udział, wypełniając ankietę zamieszczoną na stronie sare.pl/badanie. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, poszerzona o pytania dotyczące e-mail marketingu oraz marketing automation, skierowana jest do pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.

» Przejdź do badania

 

Pytania są szczegółowe – dlatego na wypełnienie ankiety potrzebujesz ok. 10 minut.
Ankieta jest dostępna od 15 listopada do 16 grudnia 2022.

Weź udział w badaniu i wygraj nagrody

Każda osoba, która wypełni ankietę do 16 grudnia i odpowie na pytanie konkursowe, ma szansę wygrać główną nagrodę – audiobooka autorstwa Pawła Tkaczyka, pod tytułem Narratologia. Zatem do dzieła! Wypełnij ankietę, odpowiedź na pytanie konkursowe i wygraj!

» Przejdź do badania

 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 9 stycznia 2023r. Ze zwycięzcą skontaktujemy się mailowo.  

Patronami 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy

oraz Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Revhunter, Salelifter.

 

 Regulamin konkursu 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej.

 

 

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (1 głosów, średnio: 5,00 z 5)
Loading...

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Załóż konto!

» Umów się na demo
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies

Nasz newsletter to nie spam. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z wysyłką Newsletteru jest Digitree Group S.A., z siedzibą w Rybniku, ul. Raciborska 35a, 44 – 200 Rybnik, NIP: 642-28-84-378, KRS: 0000369700, REGON: 240018741. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce prywatności.