Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Życie części społeczeństwa już jakiś czas temu przeniosło się w dużej mierze do sieci. Nie tylko pracujemy za jej pośrednictwem czy szukamy w niej rozrywki, ale – co najistotniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców – robimy zakupy i szukamy usługodawców. Stąd niezwykle ważne jest, by odpowiednio wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi i zachęcić klientów do zapoznania się z … E-mail i marketing automation – zachęć użytkownika do poznania Twojej oferty
Dominika Rduch
Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki SAREsystem zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.
Do tej pory działałeś głównie offline, a online było tylko dodatkiem? Przenosimy lokale do sieci! Niezależnie od tego, czy działamy w branży gastronomicznej, sprzedaży detalicznej czy usługach — czas zadbać o lepszą pozycję w sieci. Wspiera nas w tym szereg rozwiązań, zarówno darmowych, jak i tych płatnych, które w większości przetestujemy bezpłatnie przed ostateczną decyzją. … Wirtualny lokal w internecie — wykorzystaj dostępne narzędzia dla e-commerce
Czas kwarantanny możemy przesiedzieć, zastanawiając się nad przyszłością i kurczącymi się budżetami lub działając. My oczywiście stawiamy na rozwój! Właśnie teraz, gdy użytkownicy spędzają w sieci więcej czasu, mamy okazję prezentować się nowym odbiorcom i przyciągać ich do siebie z wykorzystaniem e-mail marketingu. Jak wykorzystać lockdown klientów do budowy bazy e-mailowej?
Testy, testy i jeszcze raz testy. Niestety większość przedsiębiorców nadal nie dostrzega tak naprawdę ich potencjału. Według 19. Badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE okazuje się, że testy A/B/X realizuje tylko 49% respondentów. Wynik ten jest zaskakująco niski, ponieważ biorąc pod uwagę korzyść, jaką jest wyższa konwersja, to liczba osób, która podejmuje się testów powinna być o … Testy ABX – zwiększ konwersję swoich wysyłek
Z racji przymusowej izolacji od świata zewnętrznego, więcej czasu spędzamy online – przeglądając serwisy społecznościowe, ale również na zakupach, w poszukiwaniu usług czy planowaniu przyszłości na czasy po zakończeniu epidemii. Dla przedsiębiorców to idealny moment, by wykorzystać go na powiększenie bazy odbiorców komunikatów. Jak? Dzięki mądrze poprowadzonej komunikacji oraz narzędziom, które dostarcza SAREsystem.
Obecna epidemia zmieniła wiele aspektów życia, w tym komunikację – nie tylko tę międzyludzką, wewnątrz firmową, ale również tę na linii marka-klient. To, co teraz najważniejsze, to skupienie się na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi codziennymi odbiorcami: klientami i pracownikami.
Nowa sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła trend widoczny w zatrudnieniu od wielu lat, czyli popularność pracy zdalnej. Firmy, które już wcześniej korzystały z takiego rozwiązania, mają ułatwione zadanie. Część przedsiębiorców musi się mierzyć ze zmianami i wdrażać nowe rozwiązania. Praca zdalna części pracowników czy wszystkich rodzi nowe wyzwania technologiczne, organizacyjne oraz komunikacyjne. Podpowiadamy, jak usprawnić … Praca zdalna – nowe wyzwanie dla wielu firm!
E-mail marketing mocno trzyma się w czołówce skutecznych działań marketingowych w e-commerce. Nic dziwnego — to kompleksowa opieka nad naszą bazą kontaktów. Od jej tworzenia i rozbudowy, poprzez zarządzanie adresami, przygotowywanie kreacji wiadomości, wysyłkę wraz z obsługą informacji zwrotnych, aż po analizę raportów i tworzenie nowych scenariuszy komunikacji. Prezentujemy, jak sprawnie i bez wysiłku stworzyć … Jak stworzyć skuteczny mailing w systemie SARE?
Jak rynek e-commerce zareagował na koronawirusa? Jakie skutki kwarantanny obserwujemy w pierwszych tygodniach jej trwania i co będzie dalej? Jak w tym wszystkim najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, w tym marketing automation? Każdy z nas zadaje sobie wiele pytań dotyczących obecnej nietypowej sytuacji. Zebraliśmy kilka wskazówek, które na ten moment mogą okazać się przydatne dla każdej … Marketing automation w dobie kwarantanny
Od wieków nieodłącznym elementem budowania wizerunku marki jest snucie opowieści odbiorcom. Kiedyś pod postacią storytellingu, teraz również jako content marketing — opowiadanie pozwala zaprezentować historię marki, przedstawiać produkty i dzielić się specjalistyczną wiedzą. Przybiera to różne formy w zależności od kanału. Pojawia się dosłownie wszędzie: w naszych materiałach drukowanych dołączanych do przesyłki, w email marketingu … Newsletter — docieraj do klienta poprzez ciekawy content
Marketing online to nie tylko sprzedaż towarów w sieci, ale również wielostopniowa edukacja, która pozwala e-konsumentom poznać naszą markę, dowiedzieć się więcej na temat naszych usług oraz pokochać nasze produkty jeszcze przed ich zakupem. Edukowanie klientów, informowanie ich o marce i dzielenie się wartościową, specjalistyczną wiedzą nie tylko czyni ich bardziej świadomymi, ale również zwiększa … Świadomy klient to klient kupujący więcej
Stworzenie skutecznej kreacji, ustawienie odpowiednich scenariuszy kampanii, a na koniec szczegółowa weryfikacja wysyłek oraz analiza wyników pozwalają na optymalizację naszego email marketingu, a w efekcie na bardzo skuteczną komunikację z naszymi klientami. Przetestowanie mailingu jest jedną z kluczowych kwestii przy każdej wysyłce. To ono pozwala wyeliminować podstawowe błędy i uniknąć niespodzianek w trakcie prowadzonych kampanii. … 3 sprawdzone sposoby na przetestowanie mailingu