Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Dynamicznie zmieniające się środowisko cyfrowe doprowadziło do tego, że wiele firm stoi przed nowymi problemami. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w przedsiębiorstwie szukają coraz to skuteczniejszych sposobów, aby dotrzeć ze swoim komunikatem prosto do klienta i przekonać go do zakupu, w dodatku wykorzystując do tego kilka narzędzi jednocześnie. Bez odpowiedniej strategii działania te mogą okazać … Jak skutecznie komunikować się w modelu omnichannel?
Martyna Witosz
Jak segmentować swoją bazę odbiorców, aby wycisnąć z komunikacji mailingowej oraz SMS-owej jak najwięcej? Jakie rozwiązania wdrożyć? Pewnie często pytasz o to Google’a albo GTP-3/3,5/4? My też mamy dla Ciebie odpowiedź – taką, która da Ci mierzalne efekty! W swoich działaniach zastosuj kampanie oparte o wynik Channel Scoringu.
Od dobrych kilku już lat w e-mail marketingu toczy się niekończąca dyskusja: double opt-in czy single opt-in. Oba sposoby wykorzystywane w procesie akceptacji subskrypcji mają swoje wady i zalety. Wszystko jednak zależy od Ciebie, który z nich wybierzesz. Czym jest double opt-in i kiedy najlepiej skorzystać z podwójnej zgody — podpowiadamy!
Klienci nie pojawią się ot tak w Twoim biznesie. Chociaż na pierwszy rzut oka przedsiębiorcy widzą tylko efekt w postaci faktury lub ostatniego click’u, to cały proces pozyskiwania klienta zaczyna się o wiele szybciej. Jego początek jest w momencie, gdy użytkownik dowiaduje się o istnieniu Twojego produktu lub usługi (wcale nie musi być jeszcze wtedy … Wskaźniki CAC i LTV — dlaczego warto je analizować?
Co przyniósł 2022 rok w cyfrowym świecie? Jego początek to kontynuacja wzrostu popularności TikToka, który stał się wiodącym kanałem w social mediach wśród pokolenia Z. Do najważniejszych wydarzeń bez wątpienia możemy zaliczyć rozwój NFT oraz stopniowe odchodzenie przez reklamodawców od opierania swojej komunikacji na 3rd party cookies.
Przedświąteczna gorączka zakupowa ruszyła! Korki na drogach, kolejki w sklepach, Last Christmas w głośnikach i obciążenia na stronach sklepów internetowych… Mimo to kochamy Święta. Kochamy również obdarowywać prezentami najbliższych. Jak wynika z dziesiątej edycji raportu „E-commerce w Polsce 2022” odsetek internautów, którzy robią zakupy online wynosi obecnie 77% — czyli ponad 2/3 Polaków!
Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka.
Dobra strategia marketingowo-komunikacyjna jest niczym mapa. Dokładnie wskazuje cel podróży oraz drogę do jego osiągnięcia. Musisz jednak liczyć się z tym, że droga ta nie zawsze jest prosta, a własny środek transportu może nie wystarczyć. Czasami będziesz musiał złapać stopa, zapłacić za pociąg lub skorzystać z pomocy innych. Podobnie jest w planowaniu komunikacji marketingowej. Dlatego … Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?
Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?
Prowadzisz e-sklep na WooCommerce? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Od teraz możesz zacząć budować swoją bazę klientów w SARE. Automatycznie. Dzięki zintegrowaniu platformy WooCommerce z kontem w SARE wzbogacisz się o dane dotyczące Twoich klientów, które możesz wykorzystać do automatyzacji marketingu. Zaprojektuj hiperspersonalizowaną komunikację w SARE i zwiększ swoją sprzedaż w Twoim sklepie!
W ostatnim czasie w świecie digitalu popularnym tematem jest nadchodząca zmiana w narzędziach analitycznych od Google. Mowa tutaj o wprowadzeniu Google Analytics 4 (GA4) i całkowite zastąpienie nim dotychczas obowiązującego Universal Analytics. Wielu użytkowników zadaje sobie pytanie, po co te zmiany? Jak mawia klasyk – jedyna stałą jest zmiana. Technologia daje nam nowe szanse i … Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć?
Kampania mailowa z konta mailowego utrzymywanego na Twoim hostingu? To nie jest dobry pomysł. Przedstawię Ci kilka powodów, które powinny Cię przekonać, że zdecydowanie lepszy będzie wybór zewnętrznego systemu do wysyłki newslettera, mailingów promocyjnych, e-maili transakcyjnych itd…
28 maja 2022 roku wprowadzono do życia Dyrektywę Omnibus na terenie Unii Europejskiej, która dotyczy lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony i prawa konsumenta.