Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Przedświąteczna gorączka zakupowa ruszyła! Korki na drogach, kolejki w sklepach, Last Christmas w głośnikach i obciążenia na stronach sklepów internetowych… Mimo to kochamy Święta. Kochamy również obdarowywać prezentami najbliższych. Jak wynika z dziesiątej edycji raportu „E-commerce w Polsce 2022” odsetek internautów, którzy robią zakupy online wynosi obecnie 77% — czyli ponad 2/3 Polaków!
Martyna Witosz
Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka.
Dobra strategia marketingowo-komunikacyjna jest niczym mapa. Dokładnie wskazuje cel podróży oraz drogę do jego osiągnięcia. Musisz jednak liczyć się z tym, że droga ta nie zawsze jest prosta, a własny środek transportu może nie wystarczyć. Czasami będziesz musiał złapać stopa, zapłacić za pociąg lub skorzystać z pomocy innych. Podobnie jest w planowaniu komunikacji marketingowej. Dlatego … Osiągnij cel swojej podróży dzięki PESO – czyli jak dobrze zaplanować dystrybucję treści?
Rozpoczynamy 19. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, którego celem jest monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w świecie e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Jakie są najnowsze trendy mailowe?
Prowadzisz e-sklep na WooCommerce? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Od teraz możesz zacząć budować swoją bazę klientów w SARE. Automatycznie. Dzięki zintegrowaniu platformy WooCommerce z kontem w SARE wzbogacisz się o dane dotyczące Twoich klientów, które możesz wykorzystać do automatyzacji marketingu. Zaprojektuj hiperspersonalizowaną komunikację w SARE i zwiększ swoją sprzedaż w Twoim sklepie!
W ostatnim czasie w świecie digitalu popularnym tematem jest nadchodząca zmiana w narzędziach analitycznych od Google. Mowa tutaj o wprowadzeniu Google Analytics 4 (GA4) i całkowite zastąpienie nim dotychczas obowiązującego Universal Analytics. Wielu użytkowników zadaje sobie pytanie, po co te zmiany? Jak mawia klasyk – jedyna stałą jest zmiana. Technologia daje nam nowe szanse i … Nadchodzi Google Analytics 4. Co musisz o nim wiedzieć?
Kampania mailowa z konta mailowego utrzymywanego na Twoim hostingu? To nie jest dobry pomysł. Przedstawię Ci kilka powodów, które powinny Cię przekonać, że zdecydowanie lepszy będzie wybór zewnętrznego systemu do wysyłki newslettera, mailingów promocyjnych, e-maili transakcyjnych itd…
28 maja 2022 roku wprowadzono do życia Dyrektywę Omnibus na terenie Unii Europejskiej, która dotyczy lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony i prawa konsumenta.
Zjawisko ROPO – pewnie je znasz… Wyobraź sobie, że od kilku tygodni szukasz idealnej pary jeansów od amerykańskiego producenta, o klasycznym kroju, takim jak lubisz, w kolorze Pantone 2022 roku. Znajdujesz je na stronie e-sklepu. Jednak, zanim zdecydujesz się na zakup produktu, sprawdzasz jego parametry – rozmiar, materiał i cenę, prawda?
Z czym kojarzy Ci się słowo “automatyzacja”? Dla wielu osób pierwsze konotacje przywołują roboty, skomplikowane algorytmy i sztuczną inteligencję. Należy jednak pamiętać, że oczywiście – marketing automation nie jest prostym procesem i jest związany z nowoczesną technologią i ogromem danych – w automatyzacji bardzo ważny jest także człowiek.
Koniec z 3rd party cookies. To nie fake news. W ostatnich miesiącach w marketingowym świecie coraz głośniej na temat zaprzestania udostępniania 3rd party cookies. Działanie to na pewno zwiększy bezpieczeństwo i prywatność użytkowników internetu, ale i stawia nie lada wyzwanie przed większością marketerów. Jak więc poradzić sobie z zakazem wykorzystywaniu 3rd party cookies? Czy owned … Owned media – największa wartość w dobie zakazu wykorzystywania 3rd party cookies
Prowadzisz e-sklep na PrestaShop? Od teraz możesz zacząć budowę swojej bazy adresowej w SAREsystem. Szybko i wygodnie. Dodawaj automatycznie nowe kontakty i uzupełnij dane już istniejących. Dzięki temu uzyskasz więcej szczegółowych informacji na temat swoich klientów. Dowiesz się m.in. jak często robią zakupy w e-sklepie, czy otwierają Twoje wiadomości e-mail i czy klikają w linki … SAREsystem i PrestaShop – integracja systemów
Przejdźmy od razu do sedna sprawy – nie możesz zrobić wszystkiego sam. Lista zadań związanych z marketingiem w każdym sklepie internetowym wydaje się nie mieć końca: oferty specjalne, opisy produktów, newslettery, e-maile, social media, SEM, SEO, remarketing – tego jest za dużo. Dlatego działy marketingu szukają skutecznych sposobów, aby realizować swoje zadania znacznie szybciej, nie … Dlaczego potrzebujesz marketing automation w swoim e-commerce?