Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Pisaliśmy ostatnio o zagadnieniu omnichannel w kontekście przełożenia definicji na rzeczywistość sprzedażową. Wiecie już zatem, że omnichannel to – krótko mówiąc – strategia komunikacji. Niezwykle precyzyjna, wielokanałowa i multidyscyplinarna, ponieważ łączy w sobie podejście psychologiczne, działania marketingowe i wykorzystanie nowoczesnych technologii.
SAREteam
Niepohamowana dynamika rozwoju rynku produktów i usług sprawia, że walka o uwagę potencjalnego klienta staje się coraz trudniejsza. Oczywiście w ślad za tym rosną także oczekiwania wobec jakości obsługi. Najbardziej wymagającym polem manewrów jest paradoksalnie Internet – powszechnie dostępny oraz stosunkowo tani dla emisji reklam i w efekcie najbardziej nasycony komunikatami.
Kilkuetapowy proces sprzedaży, w jakim chcemy wykorzystać możliwie niskie budżety, osiągając maksymalnie wysoki zwrot z inwestycji, jest jednym z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed działami sprzedaży i marketingu.
Analizując wyniki wysyłek, klienci pytają dlaczego procent otwarć i klików często jest na bardzo niskim poziomie. Skoro działają na potwierdzonej bazie to osoby, które się w niej znajdują powinny być zainteresowane mailingiem, który od nas otrzymują. Teoretycznie tak powinno być.
Czy na pewno Twoja wiedza na temat RODO jest już kompletna? Przekonaj się o tym, biorąc udział w webinarium, podczas którego eksperci z Fundacji FORCE i SARE zwrócą uwagę na kluczowe aspekty Nowego Rozporządzenia.
Wiara w produkt, nastawienie sprzedawcy na uzyskanie sukcesu są elementarnymi budulcami sprzedaży. Jeżeli zadajesz sobie pytanie „jak to sprzedać?” i nie znasz odpowiedzi, może warto je po prostu odwrócić? Czyli „co zrobić, żeby to klient kupił dany produkt?”
Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.
Video marketing cieszy się ogromną popularnością. Internauci dużo częściej sięgają po video-tutoriale niż instrukcje pisane. Video zapada w pamięć, jest łatwe do przyswojenia i może wzbudzić u odbiorcy silne emocje. Dlaczego w takim razie nie wykorzystać by tego w e-mail marketingu? Ograniczeniem może być nadal dość mała ilość klientów pocztowych, u których video działa. Z … Video mailing: gdzie działa i jak umieścić go w kodzie?
Nareszcie! Wysyłka mailingowa została zaplanowana! Wiemy, że wyjdzie o określonej godzinie i będzie wysłana do bazy odbiorców, którą tak skutecznie dobraliśmy licząc na wysoką efektywność wysyłki. I w tym momencie można powiedzieć – praca została zakończona, można iść śmiało w kierunku kolejnych projektów i zadań. Czyżby? Tak naprawdę jesteśmy tylko w połowie drogi, a nawet … Analiza wyników kampanii – rzecz święta. Jak czytać i badać raporty, aby wyniki kampanii były jeszcze lepsze?
Wszystkie poradniki i artykuły proponują tysiące wskazówek w temacie skutecznego budowania bazy mailingowej. Niektóre metody okazują się bardziej, niektóre mniej skuteczne. W efekcie każda branża i każdy przedsiębiorca musi znaleźć dla siebie złoty środek. W tym tekście chcę pokazać najczęściej popełniane błędy. Sprawdź, czy również je popełniasz.
Już 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO, czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych, które ma na celu ujednolicenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Nowe przepisy będą dotyczyć wszystkich podmiotów, które na terenie UE przetwarzają dane osobowe. Warto zapoznać się z najważniejszymi zmianami, które będą obowiązywały … RODO czyli rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Jakie zmiany nas czekają?
Wyobraźmy sobie sytuację, w której użytkownik wchodzi po raz pierwszy na stronę www firmy turystycznej w poszukiwaniu idealnych wakacji, ale nie potrafi się zdecydować. Potencjalny klient opuszcza stronę. Otrzymuje maila z spersonalizowaną ofertą wakacji, klika, jednak wciąż nie finalizuje transakcji. W tym momencie system marketing automation odnotowuje aktywność użytkownika na stronie i wysyła SMSa z … Skuteczna komunikacja w modelu omnichannel. Jak to zrobić?
Wspaniała wiadomość dla organizacji pożytku publicznego! Dzięki programowi Zaangażowani istnieje możliwość pozyskania nieograniczonej ilości zwrotów procentowych za zakupy w serwisie Zrabatowani.pl.