Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Aż 88% klientów przyznaje się do opuszczania koszyka w sklepie internetowym i rezygnowania z transakcji. Amerykańska firma badawcza Forrester przeprowadziła badania na temat najczęstszych powodów kończenia zakupów przed ostatecznym potwierdzeniem i wykonaniem płatności.
SAREteam
W poprzednim artykule powiedzieliśmy sobie, że już ponad połowa Polaków ma doświadczenie w zakupach online. Zebraliśmy także cechy, które użytkownicy cenią najbardziej, są to: całodobowa dostępność e-sklepu, wygoda w robieniu zakupów, niski poziom skomplikowania, oszczędność czasu oraz konkurencyjne ceny względem sklepów stacjonarnych.
Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule jest teoretycznie bardzo prosta: wystarczy napędzać sobie ruch na stronę i znając zainteresowania użytkowników – domykać sprzedaż retargetingiem. Do tego przekonanie o wartości swojego produktu, pozytywne nastawienie właściciela e-sklepu i sukces gotowy. Wprost idylla.
Planując kampanie online, często nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele czynników technologicznych determinuje wyniki. Nie szukając daleko: kwestia spamu i tego, co wpływa na to, że wiadomość będzie dostarczona jest rozbudowana bardziej niż centrum Nowego Jorku.
Pisaliśmy ostatnio o zagadnieniu omnichannel w kontekście przełożenia definicji na rzeczywistość sprzedażową. Wiecie już zatem, że omnichannel to – krótko mówiąc – strategia komunikacji. Niezwykle precyzyjna, wielokanałowa i multidyscyplinarna, ponieważ łączy w sobie podejście psychologiczne, działania marketingowe i wykorzystanie nowoczesnych technologii.
Niepohamowana dynamika rozwoju rynku produktów i usług sprawia, że walka o uwagę potencjalnego klienta staje się coraz trudniejsza. Oczywiście w ślad za tym rosną także oczekiwania wobec jakości obsługi. Najbardziej wymagającym polem manewrów jest paradoksalnie Internet – powszechnie dostępny oraz stosunkowo tani dla emisji reklam i w efekcie najbardziej nasycony komunikatami.
Kilkuetapowy proces sprzedaży, w jakim chcemy wykorzystać możliwie niskie budżety, osiągając maksymalnie wysoki zwrot z inwestycji, jest jednym z najtrudniejszych zadań, jakie stoją przed działami sprzedaży i marketingu.
Analizując wyniki wysyłek, klienci pytają dlaczego procent otwarć i klików często jest na bardzo niskim poziomie. Skoro działają na potwierdzonej bazie to osoby, które się w niej znajdują powinny być zainteresowane mailingiem, który od nas otrzymują. Teoretycznie tak powinno być.
Czy na pewno Twoja wiedza na temat RODO jest już kompletna? Przekonaj się o tym, biorąc udział w webinarium, podczas którego eksperci z Fundacji FORCE i SARE zwrócą uwagę na kluczowe aspekty Nowego Rozporządzenia.
Wiara w produkt, nastawienie sprzedawcy na uzyskanie sukcesu są elementarnymi budulcami sprzedaży. Jeżeli zadajesz sobie pytanie „jak to sprzedać?” i nie znasz odpowiedzi, może warto je po prostu odwrócić? Czyli „co zrobić, żeby to klient kupił dany produkt?”
Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.
Video marketing cieszy się ogromną popularnością. Internauci dużo częściej sięgają po video-tutoriale niż instrukcje pisane. Video zapada w pamięć, jest łatwe do przyswojenia i może wzbudzić u odbiorcy silne emocje. Dlaczego w takim razie nie wykorzystać by tego w e-mail marketingu? Ograniczeniem może być nadal dość mała ilość klientów pocztowych, u których video działa. Z … Video mailing: gdzie działa i jak umieścić go w kodzie?
Nareszcie! Wysyłka mailingowa została zaplanowana! Wiemy, że wyjdzie o określonej godzinie i będzie wysłana do bazy odbiorców, którą tak skutecznie dobraliśmy licząc na wysoką efektywność wysyłki. I w tym momencie można powiedzieć – praca została zakończona, można iść śmiało w kierunku kolejnych projektów i zadań. Czyżby? Tak naprawdę jesteśmy tylko w połowie drogi, a nawet … Analiza wyników kampanii – rzecz święta. Jak czytać i badać raporty, aby wyniki kampanii były jeszcze lepsze?