Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Zastanawiasz się, jak zwiększyć wartość koszyka w Twoim sklepie? Bogata oferta wymaga właściwej prezentacji. Wykorzystuj rekomendacje produktowe, a trafisz do swoich klientów tylko z dopasowanym asortymentem. Użytkownicy oczekują, że treści, które otrzymują spełnią ich oczekiwania. Tylko przy użyciu spersonalizowanej komunikacji możesz osiągnąć sukces. Dzięki narzędziom marketing automation to prostsze, niż myślisz.
SAREteam
Wyraziłeś już zgodę na powiadomienia web push dla swojej ulubionej witryny czy sklepu internetowego? Lubisz być informowany na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach? Kto tego nie lubi? W gąszczu informacji konsumenci wybierają najprostsze i najwygodniejsze dla siebie rozwiązania. Zastanawiasz się, czy notyfikacje web push sprawdzą się w Twoim biznesie? Przeczytaj, co musisz o nich … Powiadomienia web push dla każdego
Personalizacja komunikacji marketingowej tyle się o niej mówi, a mimo to wciąż wpadamy w sidła generalizacji. Kto z nas nie słyszał o pokoleniu X czy Y? Czy nie przypisujemy im oraz innym generacjom określonych cech? I słusznie! Grupy te cechują określone zachowania w Internecie, które mają przełożenie na ich decyzje zakupowe. Ale taki podział w … Jak personalizacja zwiększa sprzedaż?
Konsultant SARE to taki Specjalista od brudnej roboty, który może Cię wyręczyć w wielu aktywnościach marketingowych. Jego ekspercka wiedza zapewnia wsparcie merytoryczne, a jego rekomendacje i działania dodatkowe pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Zobacz, na co możesz liczyć.
Badanie współczynników konwersji to podstawa każdego biznesu e-commerce. Marketing automation pozwala optymalizować te wyniki w prosty i wygodny sposób. Konwersja w najprostszym ujęciu jest określonym działaniem użytkownika w odpowiedzi na kierowane do niego działania marketingowe. Natomiast sam współczynnik jest wynikiem dzielenia ilości takich kroków potencjalnych klientów przez ilość kliknięć danej reklamy, wejść na stronę czy … Marketing automation w służbie konwersji
Podstawą skutecznej strategii marketingowej jest targetowanie, czyli w najprostszym znaczeniu – określenie grupy docelowej. Co się dzieje, kiedy jest ona bardzo szeroka? Nie załamujmy rąk! To wyzwanie, które można przekuć w sukces. Należy tylko podjąć odpowiednie kroki. Bo po co marnować nasze zasoby marketingowe na odbiorców, którzy nie są zainteresowani naszymi produktami?
W poprzedniej części przekonywaliśmy, że RODO to nic strasznego dla rozwiązań marketingu automatycznego. Dziś chcemy udowodnić, że personalizowanie komunikacji z klientem nadal jest możliwe! Przed wejściem nowego rozporządzenia pojawiało się wiele obaw w tym zakresie. Co prawda stawiamy pierwsze kroki w świetle nowych regulacji, ale nic nie wskazuje na przyszłe komplikacje.
Jak integrować działania mailingowe i social media? Dziś trudno wyobrazić sobie, że firma nie posiada fanpage’a na Facebooku, konta na Twitterze, Instagramie, LinkedInie lub coraz częściej Snapchatcie. Marketerzy starannie opracowują strategię komunikacji w wyżej wymienionych kanałach, aby skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców i napędzać entuzjazm wokół marki.
Tak wiele obaw, sporo zmian i duży wysiłek, by przygotować się jak najlepiej. I aż chciałoby się zapytać: RODO i co dalej? Obalamy mity. Rozporządzenie nie ogranicza możliwości marketing automation w e-commerce. Nie zabrania też prowadzenia kampanii e-mailingowych, profilowania komunikacji marketingowej ani budowania baz danych. Nic takiego nie ma miejsca.
Lead scoring to proces automatycznego przydzielania punktów użytkownikom za określone działania w obrębie strony WWW. Dziś chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się procesowi punktowania tych aktywności. Dzięki jego automatyzacji możliwe staje się określenie aktywności i zaangażowania użytkowników, a dalej ich gotowości do zakupu. Dlaczego to takie ważne?
W sprzedaży, również na rynku e-commerce, każdy gest ma znaczenie. Obie strony komunikują się niewerbalnie i może mieć to decydujące znaczenie dla powodzenia procesu sprzedażowego. Mowa ciała tzw. body language klienta, pozwala sprzedawcy odczytywać poziom jego zainteresowania, kłamstwo podczas badania potrzeb czy szczerość obiekcji.
Jest wiele sposobów na to, by maksymalizować zyski ze sprzedaży internetowej. Często jednak nasze główne działania skupiają się na doprowadzeniu potencjalnego klienta do finalizacji zakupu. To duży błąd. Powinniśmy pamiętać, że warto dobrze zadbać o niego również później! I tu warto zastosować cross-selling.
Temat RODO jest gorący od dłuższego czasu. Teraz, kiedy Rozporządzenie już obowiązuje (25 maja 2018) szczególnie należy zwracać uwagę, czy wysyłana komunikacja nie naraża userów na niepożądane działania. A czy Ty wciąż zastanawiasz się, czy Twój biznes jest na nowe Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych dobrze przygotowany i czy Twój online marketing także?
Powiadomienia