Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
E-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych działań marketingowych w sieci. A jego podstawą jest odpowiednia segmentacja bazy danych. Włożenie w to zadanie odrobiny wysiłku owocuje lepszymi wynikami sprzedażowymi. A to bardzo proste! Narzędzia marketingu automatycznego usprawniają pracę każdego marketera. I pozwalają wzbić się na wyższy level w zarządzaniu naszymi bazami.
SAREteam
W poprzednich częściach wskazaliśmy na podstawowe kroki w zakładaniu sklepu internetowego. Wszystko gotowe do sprzedaży? Rodzina i znajomi już odwiedzili naszą stronę? Zastanówmy się więc, jak z pomocą marketing automation pozyskać nowych zainteresowanych.
Ostatnio zebraliśmy podstawowe informacje o zakładaniu sklepu internetowego. Wiemy już, dlaczego rynek e-commerce rozwija się tak prężnie. I że warto w niego zainwestować. Sprzedaż internetowa to przyszłość handlu. Ale przy każdym biznesie warto zadbać o solidne fundamenty. W sklepie internetowym jest to odpowiednio dobrany hosting.
Już po raz piętnasty SARE przeprowadza badanie, które ma celu przedstawienie wykorzystania poczty elektronicznej. Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie? Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu?? Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam? Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.
Zastanawiasz się, czy warto otworzyć sklep internetowy? A może już działasz na rynku e-commerce i szukasz nowych rozwiązań? Niezależnie od tego, w którym momencie swojej sprzedaży internetowej się znajdujesz – przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek. Wskazówek, które ułatwią Ci życie.
Prowadzenie marketingu online nie jest łatwym zadaniem. Nie dość, że musisz na bieżąco administrować bazę danych, zbierać informacje o klientach, pozyskiwać nowe kontakty oraz pilnować aktualności danych, to jeszcze monitorować statystyki i poczynania konkurencji. W tym celu potrzebujesz sprawdzonych narzędzi i wsparcia specjalistów. Sprawdź jak skutecznie i legalnie zarządzać swoją bazą marketingową oraz dodatkowo na … Skutecznie zarządzaj i zarabiaj na własnej bazie
Porzucone koszyki to powszechny problem w świecie e-commerce. Ale jest to również szansa na zwiększenie sprzedaży. Użytkownik dodaje produkty do koszyka, ale opuszcza stronę bez finalizacji zamówienia? Jest kilka sposobów, aby zachęcić go do powrotu. Porzucone koszyki mogą pomóc przygotować potencjalnego klienta do zakupów. Takich zakupów, po jakich z pewnością stanie się naszym stałym klientem.
Zastanawiasz się, jak zwiększyć wartość koszyka w Twoim sklepie? Bogata oferta wymaga właściwej prezentacji. Wykorzystuj rekomendacje produktowe, a trafisz do swoich klientów tylko z dopasowanym asortymentem. Użytkownicy oczekują, że treści, które otrzymują spełnią ich oczekiwania. Tylko przy użyciu spersonalizowanej komunikacji możesz osiągnąć sukces. Dzięki narzędziom marketing automation to prostsze, niż myślisz.
Wyraziłeś już zgodę na powiadomienia web push dla swojej ulubionej witryny czy sklepu internetowego? Lubisz być informowany na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach? Kto tego nie lubi? W gąszczu informacji konsumenci wybierają najprostsze i najwygodniejsze dla siebie rozwiązania. Zastanawiasz się, czy notyfikacje web push sprawdzą się w Twoim biznesie? Przeczytaj, co musisz o nich … Powiadomienia web push dla każdego
Personalizacja komunikacji marketingowej tyle się o niej mówi, a mimo to wciąż wpadamy w sidła generalizacji. Kto z nas nie słyszał o pokoleniu X czy Y? Czy nie przypisujemy im oraz innym generacjom określonych cech? I słusznie! Grupy te cechują określone zachowania w Internecie, które mają przełożenie na ich decyzje zakupowe. Ale taki podział w … Jak personalizacja zwiększa sprzedaż?
Konsultant SARE to taki Specjalista od brudnej roboty, który może Cię wyręczyć w wielu aktywnościach marketingowych. Jego ekspercka wiedza zapewnia wsparcie merytoryczne, a jego rekomendacje i działania dodatkowe pomogą Ci osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Zobacz, na co możesz liczyć.
Badanie współczynników konwersji to podstawa każdego biznesu e-commerce. Marketing automation pozwala optymalizować te wyniki w prosty i wygodny sposób. Konwersja w najprostszym ujęciu jest określonym działaniem użytkownika w odpowiedzi na kierowane do niego działania marketingowe. Natomiast sam współczynnik jest wynikiem dzielenia ilości takich kroków potencjalnych klientów przez ilość kliknięć danej reklamy, wejść na stronę czy … Marketing automation w służbie konwersji
Podstawą skutecznej strategii marketingowej jest targetowanie, czyli w najprostszym znaczeniu – określenie grupy docelowej. Co się dzieje, kiedy jest ona bardzo szeroka? Nie załamujmy rąk! To wyzwanie, które można przekuć w sukces. Należy tylko podjąć odpowiednie kroki. Bo po co marnować nasze zasoby marketingowe na odbiorców, którzy nie są zainteresowani naszymi produktami?