Poczta tradycyjna krokiem do realizacji strategii Multichannel.

Jak to możliwe?
Poczułeś kiedykolwiek ten dreszczyk emocji, kiedy w Twojej skrzynce na listy widniała biała koperta? List – którego można dotknąć, schować by nie utracić wspomnień lub ewentualnie zgnieść, wyrzucić do kosza i zapomnieć.

Ta niedoceniania forma komunikacji postrzegana jako archaiczna – wciąż ma swój urok, a nade wszystko realny wpływ na konsumentów.
Postanowiliśmy odpowiedzieć na tą potrzebę. Już wkrótce wejdziesz do systemu SARE – kupisz znaczki przez elektroniczny system płatności, napiszesz wiadomość i wyślesz ją do grupy odbiorców. Warunkiem jest przypisanie adresu zamieszkania do adresu mailowego w formie cechy.
Jakie są tego korzyści?
– oszczędność czasu;
– zarządzanie komunikacją również papierową z poziomu jednego systemu;
– uporządkowana baza klientów z możliwością segmentacji.
„Obserwując intensywny rozwój branży online, przesunięcie akcentów w stronę Big Data i mobile, nie mogliśmy postąpić inaczej – mówi zespół SARE. Komunikacja pocztą tradycyjną przeniesiona w online? To musi się udać!”
Jesteś zainteresowany? Więcej informacji pod adresem: a.bratek@sare.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies