Restauracja w Internecie — aplikacja do zbierania zamówień
Funkcjonowanie gastronomii w sieci ma wiele odsłon. Gdzie szukają nas nasi klienci? Serwisy z jedzeniem, strona www restauracji widoczna w wyszukiwarce, media społecznościowe — wszystko to może okazać się istotnym elementem wspierającym sprzedaż na wynos. Teraz możemy pójść o krok dalej! Stworzyliśmy narzędzie, które wspiera sprawną obsługę klienta od prezentacji oferty, poprzez przyjęcie zamówienia, aż po analizę statystyk ze sprzedaży. Mowa o aplikacji mobilnej dla Twojej restauracji!
#Zostańwdomu i skutecznie skontaktuj się z klientem
Z racji przymusowej izolacji od świata zewnętrznego, więcej czasu spędzamy online –
przeglądając serwisy społecznościowe, ale również na zakupach, w poszukiwaniu usług czy
planowaniu przyszłości na czasy po zakończeniu epidemii. Dla przedsiębiorców to idealny
moment, by wykorzystać go na powiększenie bazy odbiorców komunikatów. Jak? Dzięki
mądrze poprowadzonej komunikacji oraz narzędziom, które dostarcza SAREsystem i SAREhub.
Nie pozwól o sobie zapomnieć – kilka słów o utrzymywaniu kontaktu w czasie epidemii
Obecna epidemia zmieniła wiele aspektów życia, w tym komunikację – nie tylko tę międzyludzką, wewnątrz firmową, ale również tę na linii marka-klient. To, co teraz najważniejsze, to skupienie się na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi codziennymi odbiorcami: klientami i pracownikami.
Praca zdalna – nowe wyzwanie dla wielu firm!
Nowa sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła trend widoczny w zatrudnieniu od wielu lat, czyli popularność pracy zdalnej. Firmy, które już wcześniej korzystały z takiego rozwiązania, mają ułatwione zadanie. Część przedsiębiorców musi się mierzyć ze zmianami i wdrażać nowe rozwiązania. Praca zdalna części pracowników czy wszystkich rodzi nowe wyzwania technologiczne, organizacyjne oraz komunikacyjne. Podpowiadamy, jak usprawnić komunikację w firmie z systemem SARE.
Jak stworzyć skuteczny mailing w systemie SARE?
E-mail marketing mocno trzyma się w czołówce skutecznych działań marketingowych w e-commerce. Nic dziwnego — to kompleksowa opieka nad naszą bazą kontaktów. Od jej tworzenia i rozbudowy, poprzez zarządzanie adresami, przygotowywanie kreacji wiadomości, wysyłkę wraz z obsługą informacji zwrotnych, aż po analizę raportów i tworzenie nowych scenariuszy komunikacji. Prezentujemy, jak sprawnie i bez wysiłku stworzyć w systemie SARE skuteczny mailing, który przyniesie nam oczekiwane efekty!
Newsletter — docieraj do klienta poprzez ciekawy content
Od wieków nieodłącznym elementem budowania wizerunku marki jest snucie opowieści odbiorcom. Kiedyś pod postacią storytellingu, teraz również jako content marketing — opowiadanie pozwala zaprezentować historię marki, przedstawiać produkty i dzielić się specjalistyczną wiedzą. Przybiera to różne formy w zależności od kanału. Pojawia się dosłownie wszędzie: w naszych materiałach drukowanych dołączanych do przesyłki, w email marketingu jako newsletter, czy w social mediach jako historia opowiadana post po poście lub też jako mini-opowieści w relacjach na Instagramie. Content jest wszędzie!
3 sprawdzone sposoby na przetestowanie mailingu
Stworzenie skutecznej kreacji, ustawienie odpowiednich scenariuszy kampanii, a na koniec szczegółowa weryfikacja wysyłek oraz analiza wyników pozwalają na optymalizację naszego email marketingu, a w efekcie na bardzo skuteczną komunikację z naszymi klientami. Przetestowanie mailingu jest jedną z kluczowych kwestii przy każdej wysyłce. To ono pozwala wyeliminować podstawowe błędy i uniknąć niespodzianek w trakcie prowadzonych kampanii. Prezentujemy 3 sposoby na przetestowanie każdego mailingu, dzięki którym zrealizuje on nasze cele marketingowe.
XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport
Za nami już XVI Badanie poczty elektronicznej. Ankieta z wykorzystaniem modułu ankiet systemu SARE oraz Panelu Badawczego Biostat pozwoliła zebrać głosy użytkowników o różnych zainteresowaniach. Od lat celem badania jest monitorowanie preferencji internautów dotyczących poczty elektronicznej, komunikacji z ulubionymi markami, a także wykorzystania email marketingu w firmach z różnych branż. Co się zmienia, jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Dzięki uczestnikom badania poznaliśmy odpowiedzi na te pytania!
3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki
Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.
Edytor Drag&Drop – jak stworzyć samodzielnie nowoczesny mailing?
Stworzenie mailingu nigdy jeszcze nie było tak proste. Narzędzie Drag&Drop, dostępne w SAREsystem to łatwy w obsłudze edytor, dzięki któremu zaprojektujesz własny newsletter do swojej bazy odbiorców i to bez pomocy specjalistów od programowania, czy grafików.
Czym jest cold mailing w email marketingu?
Cold mailing — „zimne e-maile” to wiadomości elektroniczne od nieznajomej osoby. Jak stworzyć maila, którego odbiorca nie uzna za SPAM? Warto najpierw przeanalizować istotę takiej wysyłki i jej wartość dla naszej firmy. Cold mailing to przede wszystkim świetny sposób na nawiązanie relacji biznesowej. To wstęp do zbadania potrzeb drugiej strony, zbudowania więzi i wreszcie — przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty.
Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie
Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy? Komunikacja wewnątrz firmy pozwala realizować podstawowe funkcje, czyli przekazywanie informacji, kontrolowanie oraz motywowanie załogi. Właściwie prowadzony email marketing wpływa pozytywnie na zaangażowanie pracowników, ich reakcje na zmiany oraz podejście do wykonywanych zadań.
Newsletter od A do Z – jak wykorzystać jego potencjał w każdej branży.
Pojęcie newslettera jest znane każdej osobie działającej w e-commerce. Jest lubiany zarówno przez marketerów, jak i odbiorców wiadomości. Newsletter nie traci na popularności od początku swojego istnienia. Przyjrzeliśmy się tematowi od podszewki i zebraliśmy wszystkie informacje w jednym miejscu, zaczynając od samych początków tej formy komunikacji.
Mikołajkowy up-selling – czyli jak sprzedać więcej prezentów?
Up-selling to strategia sprzedaży, która polega na podwyższeniu wartości poszczególnych produktów w koszyku zakupowym klienta, a w efekcie zwiększaniu wartości całego zamówienia. Korzystamy z niej wtedy, gdy klient interesuje się produktem lub złożył wstępne zamówienie, ale nie sfinalizował jeszcze transakcji. Wychodzimy więc od wybranego już towaru podstawowego, by zaproponować klientowi coś o wyższych parametrach, większej liczbie funkcji czy wyższej klasie. Jak wykorzystać tę strategię z okazji zbliżających się mikołajek?
Jak przygotować konwertujący mailing na Black Friday i Cyber Monday?
Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami, a Polacy już przygotowują się do zakupów. Choć to ten drugi dzień poświęcony jest w pełni sprzedaży internetowej — w praktyce w e-commerce świętujemy je razem. Warto z wyprzedzeniem zaplanować odpowiedni mailing na Black Friday oraz Cyber Monday, aby zwiększyć swoją sprzedaż na przełomie listopada i grudnia!
Marketing przez obsługę klienta – e-maile transakcyjne.
E-Maile transakcyjne kojarzone są z procesem domknięcia akcji ze strony: sprzedaży, udostępnienia ebooka czy innej, określonej aktywności Klienta. Czy to w sklepie online, czy przy zamówieniu usług lub wykonaniu zamówienia, ta forma komunikacji służy przede wszystkim realizacji umowy. Teraz, gdy rynek jest bardzo dynamiczny, a zakup towaru to nie tylko kwestia ceny i funkcjonalności, coraz częściej cały proces buduje doświadczenie klienta (customer experiance).
Funkcje systemu SARE — najnowsze aktualizacje, które zwiększą skuteczność Twoich kampanii!
Pracując w e-commerce, powinniśmy być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, by nadążać za oczekiwaniami klientów, a nawet być o krok przed nimi. Wyręczyć nas w tym mogą odpowiednie narzędzia! Zebraliśmy w jednym miejscu nowe funkcje systemu SARE, które wspierają dotychczasowe rozwiązania, pozwalając wznieść się naszej komunikacji na wyższy poziom. O rozszerzonym pakiecie usług SARE wspominaliśmy w artykule Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać. Dziś prezentujemy kolejne podsumowanie systematycznie wprowadzanych optymalizacji systemu.
Autoresponder – newsletter bardzo szczególny
Email marketing po wielu sukcesach w e-commerce ma już całe rzesze zwolenników. Tak naprawdę lubią go nie tylko marketerzy, ale również ich adresaci. Odbierają oni spersonalizowane, wartościowe treści od swoich ulubionych marek i jednocześnie coraz lepiej bronią się przed spamem[1]. By coraz trafniej odpowiadać na oczekiwania klientów, stosujemy różnorodne rodzaje wysyłek, które zbiorczo nazywamy newsletterami. Autoresponder ma tu swoje szczególne miejsce, zatem dzisiaj przyjrzymy mu się bliżej.
Czyszczenie bazy w SARE – jak zwiększyć skuteczność wysyłek mailingowych?
Email marketing jest mocną gałęzią digital marketingu, ale utrzymanie stałego, możliwie wysokiego poziomu konwersji wymaga stałych działań optymalizujących. Z pomocą przychodzą szerokie możliwości systemu SARE, który jako system do email marketingu udostępnia bogaty wachlarz narzędzi, które pomagają w działaniach optymalizujących wysyłki. Jedną z najważniejszych rzeczy w prowadzeniu kampanii mailingowych jest systematyczne czyszczenie bazy.
Rusza XVI Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej!
Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.