Spis treści
Jak wygląda e-mail marketing AD 2017? Dlaczego komunikacja omnichannel jest absolutnie konieczna do skutecznej komunikacji z użytkownikami? Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez interaktywnie.com. Oczywiście w raporcie znalazł się również tekst autorstwa SARE.
Dlaczego warto inwestować w e-mail marketing?
Jak pisze we wstępie do raportu Tomasz Bonek, prezes i redaktor naczelny Interaktywnie.com “Bo przynosi spore zyski, przekłada się na sprzedaż, buduje lojalność, sprawia, że klienci powracają itp.”
O czym należy pamiętać? Personalizacja, automatyzacja i omnichannel to dziś kluczowe hasła związane ze skutecznym e-mail marketingiem. Dopiero ich właściwe zastosowanie pozwala w pełni poznać ogromne możliwości drzemiące w e-mail marketingu XXI wieku.
Dlaczego omnichannel? Omnichannel to dziś absolutna konieczność, jeśli chcemy skutecznie komunikować się z klientami. Oczekiwania konsumenckie wobec marek są coraz większe, a w dobie ogromnej konkurencji rynkowej trudniej „przebić się” z ofertą. E-mail zawsze będzie najbardziej indywidualną formą kontaktu z odbiorcą. W połączeniu z komunikacją omnichannel jest podstawowym kanałem, aby na bieżąco przekazywać informacje – czy to o porzuconym koszyku, czy aktualnym statusie transakcji czy po prostu na temat nowego wpisu, który pojawił się na Twoim blogu. Właściwie przygotowany, spersonalizowany i dopasowany do oczekiwań odbiorcy przyczyni się do budowania trwałej relacji z klientami, zwiększania rozpoznawalności marki i sprzedaży.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do lektury raportu.