E-MAIL MARKETING
E-mail marketing to podstawa każdego biznesu. Nie tylko pozwala na realizację skutecznej komunikacji.
Przede wszystkim sprzedaje z pomocą funkcjonalności, które efektywnie dostosowują ofertę do potrzeb klienta.

Realizuj z nami skuteczne kampanie e-mail marketingowe
SARE to pierwsze na polskim rynku profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu. System wykorzystywany jest w programach lojalnościowych, kampaniach reklamowych, komunikacji wewnętrznej, relacjach inwestorskich, działaniach public relations, a także zapewnia stały kontakt z Klientami oraz użytkownikami serwisów www. Dodatkowym atutem narzędzia, jest dostosowanie go pod zmiany wynikające z RODO, czyli Rozporządzania Unijnego o Ochronie Danych Osobowych.
E-mail marketing to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamowych w Internecie. SARE od wielu lat pomaga setkom Klientów, nie tylko z Polski, utrzymywać pozytywne relacje z odbiorcami oraz przeprowadzać efektowne i skuteczne kampanie reklamowe.
Newsletter to najbardziej popularny rodzaj wiadomości email marketingowej. Jest obietnicą wyjątkowych i wartościowych treści – zachęca do subskrypcji, wpływa na zaangażowanie, pomaga w budowaniu wartościowych relacji z odbiorcami. Projekt i zawartość newslettera decydują o skuteczności działań e-mail marketingowych.
Według Raportu z XIV Badania wykorzystania poczty elektronicznej realizowanego od ponad 10-ciu lat przez SARE najwięcej respondentów (27%) posiada co najmniej 5 kont pocztowych, a niemal połowa otrzymuje codziennie ponad 40 e-maili. Oznacza to, że co trzeci badany posługuje się 5 różnymi adresami e-mail zakładanymi nie tylko w celach testowych, ale również ze względu na promocje i rabaty. Tendencja wzrostowa utrzymuje się od wielu lat.
Według Badania, e-mail marketing bezsprzecznie pozostaje na stabilnej pozycji wśród działań marketingowych. 90% pytanych odpowiedziało, że dzięki mailingom firma jest w stanie osiągać wymierne korzyści, jak utrzymanie relacji z klientem, wzrost sprzedaży czy zwiększenie odwiedzin strony www. Już 92% respondentów subskrybuje newslettery przede wszystkim ze względu na ich wartość merytoryczną i informacyjną – czyli stawiają na content. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że ciągle rozwijane narzędzia wspomagające ten kanał komunikacji wpływają pozytywnie na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie firmy. Warto więc w nie inwestować.
Wśród najistotniejszych cech systemu SARE należy wymienić:
- dostosowanie systemu do zmian wynikających z RODO,
- możliwość tworzenia unikatowych wiadomości mailowych dzięki unikalnemu językowi programowania SAREscript,
- zaawansowaną personalizację wysyłek mailingowych,
- cykliczność maili i pełna automatyzacja marketingu – maile urodzinowe, miesięczne, transakcyjne,
- zaawansowane raporty oraz analizy do wygenerowania w pliku PDF,
- targetowanie mailingów, segmentacja bazy z wykorzystaniem intuicyjnych flowchartów,
- intuicyjne edytory kreowania wiadomości, także edytor drag & drop lub możliwość skorzystania z rozbudowanej biblioteki gotowych szablonów mailingów, w pełni responsywnych,
- bazy danych w jednym miejscu,
- możliwość integracji kampanii z wysyłką SMS, badaniami ankietowymi oraz remarketing do anonimowych użytkowników.
Jesteś zainteresowany email marketingiem z SARE? Znajdź pakiet dla siebie!
Pozostałe funkcje
Dla tego produktu dostępne są również następujące funkcjonalności:
Pobierz wszystkie funkcje systemu
sare.pl/wp-content/uploads/2016/02/kluczowe-funkcje-systemu_2016.pdf


