Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy? Komunikacja wewnątrz firmy pozwala realizować podstawowe funkcje, czyli przekazywanie informacji, kontrolowanie oraz motywowanie załogi. Właściwie prowadzona wpływa pozytywnie na zaangażowanie pracowników, ich reakcje na zmiany oraz podejście do wykonywanych zadań. 

 

» Czytaj dalej

Newsletter od A do Z – jak wykorzystać jego potencjał w każdej branży.

 

Pojęcie newslettera jest znane każdej osobie działającej w e-commerce. Jest lubiany zarówno przez marketerów, jak i odbiorców wiadomości. Newslettery nie tracą na popularności od początku swojego istnienia. Przyjrzeliśmy się tematowi od podszewki i zebraliśmy wszystkie informacje w jednym miejscu, zaczynając od samych początków tej formy komunikacji.

 

» Czytaj dalej

Jak przygotować konwertujący mailing na Black Friday i Cyber Monday?

 

Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami, a Polacy już przygotowują się do zakupów. Choć to ten drugi dzień poświęcony jest w pełni sprzedaży internetowej — w praktyce w e-commerce świętujemy je razem. Warto z wyprzedzeniem zaplanować odpowiednią kampanię email marketingową i zwiększyć dzięki niej swoją sprzedaż na przełomie listopada i grudnia!

 

» Czytaj dalej

Marketing przez obsługę klienta – maile transakcyjne.

Maile transakcyjne kojarzone są z procesem domknięcia akcji ze strony: sprzedaży, udostępnienia ebooka czy innej, określonej aktywności Klienta. Czy to w sklepie online, czy przy zamówieniu usług lub wykonaniu zamówienia, ta forma komunikacji służy przede wszystkim realizacji umowy. Teraz, gdy rynek jest bardzo dynamiczny, a zakup towaru to nie tylko kwestia ceny i funkcjonalności, coraz częściej cały proces buduje doświadczenie klienta (customer experiance).

» Czytaj dalej

Funkcje systemu SARE — najnowsze aktualizacje, które zwiększą skuteczność Twoich kampanii!

Pracując w e-commerce, powinniśmy być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, by nadążać za oczekiwaniami klientów, a nawet być o krok przed nimi. Wyręczyć nas w tym mogą odpowiednie narzędzia! Zebraliśmy w jednym miejscu nowe funkcje systemu SARE, które wspierają dotychczasowe rozwiązania, pozwalając wznieść się naszej komunikacji na wyższy poziom. O rozszerzonym pakiecie usług SARE wspominaliśmy w artykule Funkcje systemu mailingowego SARE, które warto znać. Dziś prezentujemy kolejne podsumowanie systematycznie wprowadzanych optymalizacji systemu.

» Czytaj dalej

Autoresponder – newsletter bardzo szczególny

Email marketing po wielu sukcesach w e-commerce ma już całe rzesze zwolenników. Tak naprawdę lubią go nie tylko marketerzy, ale również ich adresaci. Odbierają oni spersonalizowane, wartościowe treści od swoich ulubionych marek i jednocześnie coraz lepiej bronią się przed spamem[1]. By coraz trafniej odpowiadać na oczekiwania klientów, stosujemy różnorodne rodzaje wysyłek, które zbiorczo nazywamy newsletterami. Autoresponder ma tu swoje szczególne miejsce, zatem dzisiaj przyjrzymy mu się bliżej.

» Czytaj dalej

Czyszczenie bazy w SARE – jak zwiększyć skuteczność wysyłek mailingowych?

Email marketing jest mocną gałęzią digital marketingu, ale utrzymanie stałego, możliwie wysokiego poziomu konwersji wymaga stałych działań optymalizujących. Z pomocą przychodzą szerokie możliwości systemu SARE, który jako system do email marketingu udostępnia bogaty wachlarz narzędzi, które pomagają w działaniach optymalizujących wysyłki. Jedną z najważniejszych rzeczy w prowadzeniu kampanii mailingowych jest systematyczne czyszczenie bazy.

» Czytaj dalej

Rusza XVI Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej!

Starujemy z kolejnym, XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej! Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail.

» Czytaj dalej

Wysyłka mailingu — 7 praktycznych przykładów

Automatyzacja marketingu dostarcza nam wiele funkcji, z których marketerzy korzystają na co dzień. Zastanawiając się, jakie narzędzia przydadzą się w naszym biznesie, bierzemy pod uwagę potrzeby naszych klientów i to, jak chcemy na nie odpowiadać. E-mail marketing może być naprawdę przyjazny w tym zakresie: zarówno w obsłudze, jak i w odbiorze przez naszych klientów. Poznaj 7 praktycznych przykładów wykorzystania funkcji systemu SARE w wysyłkach mailingu.

» Czytaj dalej

Jak nie tworzyć CTA? 7 grzechów głównych

Wezwanie do działania, czyli ang. call to action, to bardzo istotny element każdej kreacji marketingowej w e-commerce. Nie ma jednego przepisu na efektywne call to action. Mamy wiele możliwości i rozwiązań. Mimo że istnieje bardzo dużo publikacji o tym, jak tworzyć skuteczne CTA, marketerom wciąż zdarzają się potknięcia. Prezentujemy 7 najczęściej popełnianych błędów w tworzeniu angażującego call to action.

» Czytaj dalej

3 powody, przez które mail trafia do folderu spam

Konsumenci mają wysoką wiedzę na temat spamu oraz tego, jak się przed nim bronić. W tym celu wybierają zaufane przeglądarki. Stosują również dodatkowe filtry, które chronią ich skrzynki pocztowe. Liderem w ochronie danych swoich użytkowników jest Gmail — spam jest w tej przeglądarce zjawiskiem marginalnym[1]. Jako marketerzy projektujemy nasze treści, by skutecznie trafiały do jak największego grona odbiorców. Jednak nie zawsze się to udaje. Prezentujemy 3 najczęściej popełniane błędy, które skutkują tym, że nasze e-maile trafiają do folderu spam.

» Czytaj dalej

Mailing do firm — jak komunikować się w B2B

Sektor B2B (ang. Business to Business) to przestrzeń wymiany usług między firmami. Głównym kanałem komunikacji w tym obszarze są wiadomości e-mail. Mailing do firm różni się nieco od innych wysyłek w e-commerce. Zmieniający się rynek stawia przed marketerami, obsługującymi klientów biznesowych, wciąż nowe wyzwania. Podpowiadamy, jak im sprostać z pomocą systemu do email marketingu!

» Czytaj dalej

CTA – 10 skutecznych przykładów

CTA, czyli wezwanie do działania — to hasło z hiperłączem, który przenosi naszego odbiorcę w miejsce docelowe, do którego chcemy go skierować. Występuje ono praktycznie w każdej kreacji marketingowej — od powiadomienia web-push, poprzez mailingi aż po elementy strony internetowej. Wskazuje użytkownikowi, co powinien zrobić z naszym komunikatem. Warto poświęcić więcej uwagi naszym wezwaniom do działania, bo to od nich w dużej mierze zależy konwersja z konkretnych akcji czy kampanii. Przygotowaliśmy zestawienie 10 skutecznych przykładów call to action, które można wykorzystać na wiele sposobów.

» Czytaj dalej

E-mail marketing dla małych firm

Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych nie byłoby obecnie możliwe bez działań z zakresu e-mail marketingu. Odpowiednio wdrożony cechuje się bowiem niskimi kosztami rozwoju, wysokim zwrotem z inwestycji i mierzalnością efektów. Niskie koszty to atut szczególnie dla mniejszych firm, które dopiero rozwijają swój biznes oraz swój e-marketing. W takiej sytuacji automatyzacje w zakresie e-mail pozwalają nam oszczędzić zasoby i zyskać więcej czasu na pozostałe aspekty rozwijania działalności.

» Czytaj dalej

Jak będzie wyglądać przyszłość e-mail marketingu?

E-mail marketing to dział marketingu, który od swoich początków przeszedł prawdziwą rewolucję. Dzięki rozwojowi technologii mamy coraz więcej możliwości i narzędzi do optymalizacji naszych działań w reklamie internetowej. A przedsiębiorcy, którzy nie będą uczestniczyć w tym rozwoju — pozostaną daleko w tyle za konkurencją. Z czego więc będziemy korzystać w naszych wysyłkach e-mailowych w najbliższej przyszłości?

» Czytaj dalej

Generowanie leadów poprzez e-mail marketing w B2B

Jak generować więcej leadów, korzystając ze sprawdzonych narzędzi? Odpowiedzią jest właściwie zaplanowana kampania e-mail marketingowa! Pozyskiwanie leadów w sektorze B2B ma jednak swoją specyfikę. Warto się z nią zapoznać przed wdrożeniem takich działań.

» Czytaj dalej

Social media vs e-mail marketing – porównanie skuteczności

Zarówno e-mail marketing, jak i media społecznościowe, mają wielu swych zwolenników wśród specjalistów do spraw e-marketingu. Choć komunikacja mailowa ma dłuższą historię od mediów społecznościowych, prężny rozwój tych drugich wydaje się momentami zagrażać innym kanałom na rynku reklamy internetowej. Porównajmy dzisiaj ich skuteczność!

» Czytaj dalej

Dlaczego wciąż potrzebujemy e-mail marketingu? Najlepsze praktyki

E-mail marketing ze swoją długą historią wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji marki ze swoimi odbiorcami. Nowoczesne mailingi nie są zaliczane do spamu, ale należą do wiadomości oczekiwanych przez klientów. Jak je stworzyć? Nie byłoby to możliwe bez kilku dobrych praktyk, jakie powinien znać i stosować każdy marketingowiec.

» Czytaj dalej

Stwórz e-mail w 5 prostych krokach

Nowoczesne systemy e-mail marketingowe pozwalają nie tylko sprawnie komunikować się z naszymi odbiorcami, ale także tworzyć wiadomości od samych podstaw! Jeśli nie mamy gotowej kreacji e-maila, możemy skorzystać z edytora w systemie albo użyć jednego z gotowych szablonów. Ale to dopiero pierwszy krok. Stwórz e-mail szybko i skutecznie!

» Czytaj dalej

Dobre praktyki tworzenia CTA – wzywaj do działania!

Zadaniem każdego marketera jest przekonanie odbiorcy do swojego produktu czy usługi. Wśród całej koncepcji marketingowej szczególne miejsce zajmuje wezwanie do działania, które jest elementem niemal każdej kreacji. Dlaczego? Ponieważ to ono wskazuje użytkownikowi, co ma robić. CTA (Call To Action – wezwanie do działania), czyli link w formie przycisku, jest kierunkowskazem, za którym odbiorca powinien podążać, by trafić do wyznaczonego przez nas celu.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies