E-mail i marketing automation – zachęć użytkownika do poznania Twojej oferty

Życie części społeczeństwa już jakiś czas temu przeniosło się w dużej mierze do sieci. Nie
tylko pracujemy za jej pośrednictwem czy szukamy w niej rozrywki, ale – co najistotniejsze z
punktu widzenia przedsiębiorców – robimy zakupy i szukamy usługodawców. Stąd niezwykle
ważne jest, by odpowiednio wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi i zachęcić klientów
do zapoznania się z ofertą sklepu. Takimi narzędziami dysponują także SAREsystem i
SAREhub – systemy do e-mail marketingu oraz marketing automation.

» Czytaj dalej

Realizuj kompleksowe kampanie, wykorzystując SAREsystem i SAREhub

Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki systemom SARE i SAREhub zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.

» Czytaj dalej

Wirtualny lokal w internecie — wykorzystaj dostępne narzędzia dla e-commerce

Do tej pory działałeś głównie offline, a online było tylko dodatkiem? Przenosimy lokale do sieci! Niezależnie od tego, czy działamy w branży gastronomicznej, sprzedaży detalicznej czy usługach — czas zadbać o lepszą pozycję w sieci. Wspiera nas w tym szereg rozwiązań, zarówno darmowych, jak i tych płatnych, które w większości przetestujemy bezpłatnie przed ostateczną decyzją. Poznajcie dostępne narzędzia dla e-commerce.

» Czytaj dalej

Lockdown Twoich klientów — wykorzystaj go do budowy bazy e-mailowej

Czas kwarantanny możemy przesiedzieć, zastanawiając się nad przyszłością i kurczącymi się budżetami lub działając. My oczywiście stawiamy na rozwój! Właśnie teraz, gdy użytkownicy spędzają w sieci więcej czasu, mamy okazję prezentować się nowym odbiorcom i przyciągać ich do siebie z wykorzystaniem e-mail marketingu. Jak wykorzystać lockdown klientów do budowy bazy e-mailowej? 

» Czytaj dalej

Testy ABX – zwiększ konwersję swoich wysyłek

Testy, testy i jeszcze raz testy. Niestety większość przedsiębiorców nadal nie dostrzega tak naprawdę ich potencjału. Według XVI Badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE okazuje się, że testy A/B/X realizuje tylko 49% respondentów. Wynik ten jest zaskakująco niski, ponieważ biorąc pod uwagę korzyść, jaką jest wyższa konwersja, to liczba osób, która podejmuje się testów powinna być o wiele większa. Jak ustawić testy ABX w kampaniach e-mail jak i sms, aby poprawić skuteczność swoich wysyłek?

» Czytaj dalej

Restauracja w Internecie — aplikacja do zbierania zamówień

Funkcjonowanie gastronomii w sieci ma wiele odsłon. Gdzie szukają nas nasi klienci? Serwisy z jedzeniem, strona www restauracji widoczna w wyszukiwarce, media społecznościowe — wszystko to może okazać się istotnym elementem wspierającym sprzedaż na wynos. Teraz możemy pójść o krok dalej! Stworzyliśmy narzędzie, które wspiera sprawną obsługę klienta od prezentacji oferty, poprzez przyjęcie zamówienia, aż po analizę statystyk ze sprzedaży. Mowa o aplikacji mobilnej dla Twojej restauracji!

» Czytaj dalej

#Zostańwdomu i skutecznie skontaktuj się z klientem

Z racji przymusowej izolacji od świata zewnętrznego, więcej czasu spędzamy online –
przeglądając serwisy społecznościowe, ale również na zakupach, w poszukiwaniu usług czy
planowaniu przyszłości na czasy po zakończeniu epidemii. Dla przedsiębiorców to idealny
moment, by wykorzystać go na powiększenie bazy odbiorców komunikatów. Jak? Dzięki
mądrze poprowadzonej komunikacji oraz narzędziom, które dostarcza SAREsystemSAREhub.

» Czytaj dalej

Nie pozwól o sobie zapomnieć – kilka słów o utrzymywaniu kontaktu w czasie epidemii

Obecna epidemia zmieniła wiele aspektów życia, w tym komunikację – nie tylko tę międzyludzką, wewnątrz firmową, ale również tę na linii marka-klient. To, co teraz najważniejsze, to skupienie się na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi codziennymi odbiorcami: klientami i pracownikami.

» Czytaj dalej

Praca zdalna – nowe wyzwanie dla wielu firm!

Nowa sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła trend widoczny w zatrudnieniu od wielu lat, czyli popularność pracy zdalnej. Firmy, które już wcześniej korzystały z takiego rozwiązania, mają ułatwione zadanie. Część przedsiębiorców musi się mierzyć ze zmianami i wdrażać nowe rozwiązania. Praca zdalna części pracowników czy wszystkich rodzi nowe wyzwania technologiczne, organizacyjne oraz komunikacyjne. Podpowiadamy, jak usprawnić komunikację w firmie z systemem SARE.

» Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny mailing w systemie SARE?

E-mail marketing mocno trzyma się w czołówce skutecznych działań marketingowych w e-commerce. Nic dziwnego — to kompleksowa opieka nad naszą bazą kontaktów. Od jej tworzenia i rozbudowy, poprzez zarządzanie adresami, przygotowywanie kreacji wiadomości, wysyłkę wraz z obsługą informacji zwrotnych, aż po analizę raportów i tworzenie nowych scenariuszy komunikacji. Prezentujemy, jak sprawnie i bez wysiłku stworzyć w systemie SARE skuteczny mailing, który przyniesie nam oczekiwane efekty! 

» Czytaj dalej

Newsletter — docieraj do klienta poprzez ciekawy content

Od wieków nieodłącznym elementem budowania wizerunku marki jest snucie opowieści odbiorcom. Kiedyś pod postacią storytellingu, teraz również jako content marketing — opowiadanie pozwala zaprezentować historię marki, przedstawiać produkty i dzielić się specjalistyczną wiedzą. Przybiera to różne formy w zależności od kanału. Pojawia się dosłownie wszędzie: w naszych materiałach drukowanych dołączanych do przesyłki, w email marketingu jako newsletter, czy w social mediach jako historia opowiadana post po poście lub też jako mini-opowieści w relacjach na Instagramie. Content jest wszędzie!

» Czytaj dalej

3 sprawdzone sposoby na przetestowanie mailingu

Stworzenie skutecznej kreacji, ustawienie odpowiednich scenariuszy kampanii, a na koniec szczegółowa weryfikacja wysyłek oraz analiza wyników pozwalają na optymalizację naszego email marketingu, a w efekcie na bardzo skuteczną komunikację z naszymi klientami. Przetestowanie mailingu jest jedną z kluczowych kwestii przy każdej wysyłce. To ono pozwala wyeliminować podstawowe błędy i uniknąć niespodzianek w trakcie prowadzonych kampanii. Prezentujemy 3 sposoby na przetestowanie każdego mailingu, dzięki którym zrealizuje on nasze cele marketingowe.

» Czytaj dalej

XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Za nami już XVI Badanie poczty elektronicznej. Ankieta z wykorzystaniem modułu ankiet systemu SARE oraz Panelu Badawczego Biostat pozwoliła zebrać głosy użytkowników o różnych zainteresowaniach. Od lat celem badania jest monitorowanie preferencji internautów dotyczących poczty elektronicznej, komunikacji z ulubionymi markami, a także wykorzystania email marketingu w firmach z różnych branż. Co się zmienia, jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Dzięki uczestnikom badania poznaliśmy odpowiedzi na te pytania! 

» Czytaj dalej

3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.

» Czytaj dalej

Edytor Drag&Drop – jak stworzyć samodzielnie nowoczesny mailing?

Stworzenie mailingu nigdy jeszcze nie było tak proste. Narzędzie Drag&Drop,  dostępne w SAREsystem to łatwy w obsłudze edytor, dzięki któremu zaprojektujesz własny newsletter do swojej bazy odbiorców i to bez pomocy specjalistów od programowania, czy grafików. 

» Czytaj dalej

Czym jest cold mailing w email marketingu?

Cold mailing — „zimne e-maile” to wiadomości elektroniczne od nieznajomej osoby. Jak stworzyć maila, którego odbiorca nie uzna za SPAM? Warto najpierw przeanalizować istotę takiej wysyłki i jej wartość dla naszej firmy. Cold mailing to przede wszystkim świetny sposób na nawiązanie relacji biznesowej. To wstęp do zbadania potrzeb drugiej strony, zbudowania więzi i wreszcie — przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty.

» Czytaj dalej

Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy? Komunikacja wewnątrz firmy pozwala realizować podstawowe funkcje, czyli przekazywanie informacji, kontrolowanie oraz motywowanie załogi. Właściwie prowadzona wpływa pozytywnie na zaangażowanie pracowników, ich reakcje na zmiany oraz podejście do wykonywanych zadań. 

 

» Czytaj dalej

Newsletter od A do Z – jak wykorzystać jego potencjał w każdej branży.

 

Pojęcie newslettera jest znane każdej osobie działającej w e-commerce. Jest lubiany zarówno przez marketerów, jak i odbiorców wiadomości. Newslettery nie tracą na popularności od początku swojego istnienia. Przyjrzeliśmy się tematowi od podszewki i zebraliśmy wszystkie informacje w jednym miejscu, zaczynając od samych początków tej formy komunikacji.

 

» Czytaj dalej

Jak przygotować konwertujący mailing na Black Friday i Cyber Monday?

 

Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami, a Polacy już przygotowują się do zakupów. Choć to ten drugi dzień poświęcony jest w pełni sprzedaży internetowej — w praktyce w e-commerce świętujemy je razem. Warto z wyprzedzeniem zaplanować odpowiednią kampanię email marketingową i zwiększyć dzięki niej swoją sprzedaż na przełomie listopada i grudnia!

 

» Czytaj dalej

Marketing przez obsługę klienta – maile transakcyjne.

Maile transakcyjne kojarzone są z procesem domknięcia akcji ze strony: sprzedaży, udostępnienia ebooka czy innej, określonej aktywności Klienta. Czy to w sklepie online, czy przy zamówieniu usług lub wykonaniu zamówienia, ta forma komunikacji służy przede wszystkim realizacji umowy. Teraz, gdy rynek jest bardzo dynamiczny, a zakup towaru to nie tylko kwestia ceny i funkcjonalności, coraz częściej cały proces buduje doświadczenie klienta (customer experiance).

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies