Rozbudowa bazy e-mail – 9 skutecznych sposobów!

Zdobywasz nowych klientów, zapraszasz ich do subskrypcji newslettera, komunikujesz się z nimi na co dzień, a konsumenci chętnie powracają i polecają Twój sklep innym… Tak wygląda to w idealnym świecie marketera. Niestety w rzeczywistości zdobywanie nowych leadów, rozbudowa bazy e-mailowej i zachęcanie klientów do powrotu to niekończąca się praca, którą należy monitorować i wciąż udoskonalać, by przynosiła oczekiwane efekty. Na szczęście profesjonalne systemy do e-mail marketingu przejmują większość żmudnych i powtarzalnych zadań, a do Ciebie należy kreowanie sposobów na optymalne wykorzystanie dostępnych narzędzi!

» Czytaj dalej

API w SAREsystem – czym jest i jakie masz z niego korzyści?

Skuteczna i niczym niezakłócona komunikacja między programami informatycznymi, jego komponentami oraz aplikacjami zewnętrznymi jest bardzo ważna. Aby system do e-mail marketingu mógł działać sprawnie, przepływ informacji musi być płynny i zorganizowany. W systemie SARE zastosowaliśmy szereg rozwiązań, które pozwolą Ci na komfortowe i wygodne prowadzenie kampanii mailingowych.

 

» Czytaj dalej

SAREhub i SARESystem w Programie Partnerskim Revhuntera

SAREhub to przede wszystkim intuicyjne narzędzie marketing automation, którego zadaniem jest usprawnienie procesów sprzedażowych. System SAREhub zwiększa konwersje, a także podnosi sprzedaż, dzięki gotowym scenariuszom kampanii. By oferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania wchodzimy właśnie w kooperacje z platformą email retargetingową, działającą na bazach zewnętrznych, czyli Revhunterem.

 

» Czytaj dalej

5 ciekawych trendów w email marketingu

Jak budować relacje z klientami, docierać do nowych odbiorców i zwiększyć sprzedaż? Nie lekceważmy siły e-mail marketingu! To dziedzina, która wciąż się rozwija. W związku z tym, że to nadal główny sposób dotarcia do odbiorcy w sieci — warto ciągle poszerzać możliwości i wykorzystywać nowe sposoby na angażowanie użytkowników właśnie w tym kanale. Poniżej prezentujemy najlepszy trendy w email marketingu!

 

» Czytaj dalej

Korzystasz z Gmaila? Poznaj 3 nowe funkcje poczty

Gmail jest najpopularniejszym serwisem pocztowym z jakiego korzystają polscy użytkownicy.  W XVI Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej aż 42% ankietowanych zadeklarowało, że używa tej aplikacji. Przyjrzyjmy się więc 3 nowym rozwiązaniom, jakie oferuje marketerom dostawca tej usługi. Z pewnością są to ciekawe funkcje Gmaila, które mogą wspomóc czy urozmaicić nasze wysyłki!

» Czytaj dalej

Jak dowiedzieć się więcej o nowych odbiorcach Twoich maili?

Kluczowym aspektem podczas przygotowywania komunikacji marketingowej jest odpowiednie targetowanie wysyłek mailowych. Aby móc odpowiednio dobrać bazę odbiorców do wysyłek, konieczne jest pozyskanie nowych kontaktów i informacji o nich. Część z nich muszą nam podać osobiście, część możemy uzyskać na podstawie osiągniętych wyników z poprzednich wysyłek.

» Czytaj dalej

E-mail i marketing automation – zachęć użytkownika do poznania Twojej oferty

Życie części społeczeństwa już jakiś czas temu przeniosło się w dużej mierze do sieci. Nie tylko pracujemy za jej pośrednictwem czy szukamy w niej rozrywki, ale – co najistotniejsze z punktu widzenia przedsiębiorców – robimy zakupy i szukamy usługodawców. Stąd niezwykle ważne jest, by odpowiednio wykorzystać potencjał dostępnych narzędzi i zachęcić klientów do zapoznania się z ofertą sklepu. Takimi narzędziami dysponują także SAREsystemSAREhub – systemy do e-mail marketingu oraz marketing automation.

» Czytaj dalej

Realizuj kompleksowe kampanie, wykorzystując SAREsystem i SAREhub

Skuteczna komunikacja to taka, która nie tylko dociera do odbiorcy, ale jest też zrealizowana odpowiednim kanałem. Ponadto w łatwy sposób może zostać uzupełniona o dodatkowe działania. Dzięki systemom SARE i SAREhub zrealizujesz kompleksowe kampanie, wykorzystując różne kanały dotarcia do wszystkich osób, które zainteresują się Twoją działalnością.

» Czytaj dalej

Wirtualny lokal w internecie — wykorzystaj dostępne narzędzia dla e-commerce

Do tej pory działałeś głównie offline, a online było tylko dodatkiem? Przenosimy lokale do sieci! Niezależnie od tego, czy działamy w branży gastronomicznej, sprzedaży detalicznej czy usługach — czas zadbać o lepszą pozycję w sieci. Wspiera nas w tym szereg rozwiązań, zarówno darmowych, jak i tych płatnych, które w większości przetestujemy bezpłatnie przed ostateczną decyzją. Poznajcie dostępne narzędzia dla e-commerce.

» Czytaj dalej

Lockdown Twoich klientów — wykorzystaj go do budowy bazy e-mailowej

Czas kwarantanny możemy przesiedzieć, zastanawiając się nad przyszłością i kurczącymi się budżetami lub działając. My oczywiście stawiamy na rozwój! Właśnie teraz, gdy użytkownicy spędzają w sieci więcej czasu, mamy okazję prezentować się nowym odbiorcom i przyciągać ich do siebie z wykorzystaniem e-mail marketingu. Jak wykorzystać lockdown klientów do budowy bazy e-mailowej? 

» Czytaj dalej

Testy ABX – zwiększ konwersję swoich wysyłek

Testy, testy i jeszcze raz testy. Niestety większość przedsiębiorców nadal nie dostrzega tak naprawdę ich potencjału. Według XVI Badania wykorzystania poczty elektronicznej SARE okazuje się, że testy A/B/X realizuje tylko 49% respondentów. Wynik ten jest zaskakująco niski, ponieważ biorąc pod uwagę korzyść, jaką jest wyższa konwersja, to liczba osób, która podejmuje się testów powinna być o wiele większa. Jak ustawić testy ABX w kampaniach e-mail jak i sms, aby poprawić skuteczność swoich wysyłek?

» Czytaj dalej

Restauracja w Internecie — aplikacja do zbierania zamówień

Funkcjonowanie gastronomii w sieci ma wiele odsłon. Gdzie szukają nas nasi klienci? Serwisy z jedzeniem, strona www restauracji widoczna w wyszukiwarce, media społecznościowe — wszystko to może okazać się istotnym elementem wspierającym sprzedaż na wynos. Teraz możemy pójść o krok dalej! Stworzyliśmy narzędzie, które wspiera sprawną obsługę klienta od prezentacji oferty, poprzez przyjęcie zamówienia, aż po analizę statystyk ze sprzedaży. Mowa o aplikacji mobilnej dla Twojej restauracji!

» Czytaj dalej

#Zostańwdomu i skutecznie skontaktuj się z klientem

Z racji przymusowej izolacji od świata zewnętrznego, więcej czasu spędzamy online –
przeglądając serwisy społecznościowe, ale również na zakupach, w poszukiwaniu usług czy
planowaniu przyszłości na czasy po zakończeniu epidemii. Dla przedsiębiorców to idealny
moment, by wykorzystać go na powiększenie bazy odbiorców komunikatów. Jak? Dzięki
mądrze poprowadzonej komunikacji oraz narzędziom, które dostarcza SAREsystemSAREhub.

» Czytaj dalej

Nie pozwól o sobie zapomnieć – kilka słów o utrzymywaniu kontaktu w czasie epidemii

Obecna epidemia zmieniła wiele aspektów życia, w tym komunikację – nie tylko tę międzyludzką, wewnątrz firmową, ale również tę na linii marka-klient. To, co teraz najważniejsze, to skupienie się na tym, by nie stracić kontaktu z naszymi codziennymi odbiorcami: klientami i pracownikami.

» Czytaj dalej

Praca zdalna – nowe wyzwanie dla wielu firm!

Nowa sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła trend widoczny w zatrudnieniu od wielu lat, czyli popularność pracy zdalnej. Firmy, które już wcześniej korzystały z takiego rozwiązania, mają ułatwione zadanie. Część przedsiębiorców musi się mierzyć ze zmianami i wdrażać nowe rozwiązania. Praca zdalna części pracowników czy wszystkich rodzi nowe wyzwania technologiczne, organizacyjne oraz komunikacyjne. Podpowiadamy, jak usprawnić komunikację w firmie z systemem SARE.

» Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny mailing w systemie SARE?

E-mail marketing mocno trzyma się w czołówce skutecznych działań marketingowych w e-commerce. Nic dziwnego — to kompleksowa opieka nad naszą bazą kontaktów. Od jej tworzenia i rozbudowy, poprzez zarządzanie adresami, przygotowywanie kreacji wiadomości, wysyłkę wraz z obsługą informacji zwrotnych, aż po analizę raportów i tworzenie nowych scenariuszy komunikacji. Prezentujemy, jak sprawnie i bez wysiłku stworzyć w systemie SARE skuteczny mailing, który przyniesie nam oczekiwane efekty! 

» Czytaj dalej

Newsletter — docieraj do klienta poprzez ciekawy content

Od wieków nieodłącznym elementem budowania wizerunku marki jest snucie opowieści odbiorcom. Kiedyś pod postacią storytellingu, teraz również jako content marketing — opowiadanie pozwala zaprezentować historię marki, przedstawiać produkty i dzielić się specjalistyczną wiedzą. Przybiera to różne formy w zależności od kanału. Pojawia się dosłownie wszędzie: w naszych materiałach drukowanych dołączanych do przesyłki, w email marketingu jako newsletter, czy w social mediach jako historia opowiadana post po poście lub też jako mini-opowieści w relacjach na Instagramie. Content jest wszędzie!

» Czytaj dalej

3 sprawdzone sposoby na przetestowanie mailingu

Stworzenie skutecznej kreacji, ustawienie odpowiednich scenariuszy kampanii, a na koniec szczegółowa weryfikacja wysyłek oraz analiza wyników pozwalają na optymalizację naszego email marketingu, a w efekcie na bardzo skuteczną komunikację z naszymi klientami. Przetestowanie mailingu jest jedną z kluczowych kwestii przy każdej wysyłce. To ono pozwala wyeliminować podstawowe błędy i uniknąć niespodzianek w trakcie prowadzonych kampanii. Prezentujemy 3 sposoby na przetestowanie każdego mailingu, dzięki którym zrealizuje on nasze cele marketingowe.

» Czytaj dalej

XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Za nami już XVI Badanie poczty elektronicznej. Ankieta z wykorzystaniem modułu ankiet systemu SARE oraz Panelu Badawczego Biostat pozwoliła zebrać głosy użytkowników o różnych zainteresowaniach. Od lat celem badania jest monitorowanie preferencji internautów dotyczących poczty elektronicznej, komunikacji z ulubionymi markami, a także wykorzystania email marketingu w firmach z różnych branż. Co się zmienia, jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Dzięki uczestnikom badania poznaliśmy odpowiedzi na te pytania! 

» Czytaj dalej

3 sprawdzone scenariusze kampanii na walentynki

Zbliża się kolejne ważne święto w e-commerce! Dzień zakochanych świętujemy coraz chętniej i to na rozmaite sposoby. Lubimy robić prezenty sobie i ukochanym. Święto miłości to czas, w którym okazujemy ją wszystkim dookoła. Jako marketerzy wykorzystajmy więc walentynki niezależnie od naszej branży! To doskonały pretekst do zorganizowania dodatkowej promocji służącej rozbudowaniu bazy klientów, budowaniu relacji z obecnymi odbiorcami, a także podniesieniu sprzedaży.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies