Badanie opinii klientów biznesowych – Nespresso
Firma Nespresso, należąca do Grupy Kapitałowej Nestle Polska, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą zaawansowanych technologicznie ekspresów oraz wysokogatunkowej kawy w kapsułkach. Oferta Firmy, poza klientem indywidualnym skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno, miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez Nespresso. W związku z tym firma zdecydowała się na badanie opinii wśród klientów biznesowych o wykonanej usłudze.
CEL KAMPANII
Zebrane informacje pozwoliły dokończyć proces obsługi serwisowej oraz zebrać opinię na temat elementów obsługi wymagających poprawy.
PRZEBIEG KAMPANII
Za pomocą kanału e-mail wysyłano wiadomości dla klientów z odnośnikiem do ankiety. Do kwestionariuszy dołączono informacje o ilości pytań w ankiecie i szacunkowym czasie odpowiedzi. Treść ankiety składała się z 9 prostych pytań dotyczących procesu usługi serwisowej – od momentu zgłoszenia, poprzez realizację, aż do oceny skuteczności. Projekt graficzny ankiety miał prostą, spójną i przejrzystą formę. Dodatkowo po 2 dniach wysyłano przypomnienie do osób, które nie wypełniły ankiety.
BADANIE OPINII – EFEKTY
Wyniki zrealizowanego badania opinii wśród klientów biznesowych Nespresso:
- OR = 33%
- CTR = 18%
- CTOR = 50,7%