Powiadomienia web push – ratunek dla porzuconego koszyka
Powiadomienia web push mają wiele różnych zastosowań w e-commerce. Są narzędziem do skutecznej komunikacji ze stałymi klientami, informują o najnowszych promocjach i okazjach, zapraszają na wydarzenia, ale również… ratują porzucone koszyki w naszych sklepach internetowych! Przyjrzyjmy się, jak wykorzystywać web pushe na co dzień, aby zachęcać użytkowników do finalizacji zakupów.
Mikołajkowy up-selling – czyli jak sprzedać więcej prezentów?
Up-selling to strategia sprzedaży, która polega na podwyższeniu wartości poszczególnych produktów w koszyku zakupowym klienta, a w efekcie zwiększaniu wartości całego zamówienia. Korzystamy z niej wtedy, gdy klient interesuje się produktem lub złożył wstępne zamówienie, ale nie sfinalizował jeszcze transakcji. Wychodzimy więc od wybranego już towaru podstawowego, by zaproponować klientowi coś o wyższych parametrach, większej liczbie funkcji czy wyższej klasie. Jak wykorzystać tę strategię z okazji zbliżających się mikołajek?
Jak przygotować skuteczny web push na Cyber Monday?
Cyber Monday, czyli Cybernetyczny Poniedziałek, to święto zakupów online. Dzięki zamawianiu rzeczy przez Internet unikamy tłumów i kolejek. To doskonała okazja, by upolować świąteczne prezenty, odświeżyć szafę czy w okazyjnej cenie zdobyć elektronikę lub perfumy. Wiedzą o tym wszyscy fani internetowych zakupów. A nasza — marketerów — w tym głowa, by klienci tego dnia zainteresowali się właśnie naszą ofertą. Sprawdźmy, jak w tym celu wykorzystać powiadomienia web push!
Web push – jak personalizować, by zwiększyć sprzedaż
Kluczem do skutecznej personalizacji jest znajomość preferencji i konkretnych cech, jak i zachowań naszego odbiorcy. Jak skutecznie tworzyć dedykowane komunikaty? Podstawą do tego jest zebranie danych o naszych użytkownikach oraz ich dokładna analiza. Jak efektywnie personalizować powiadomienia web push i zwiększać dzięki nim sprzedaż? Właściwie wykorzystajmy zebrane dane i zaproponujmy klientowi dokładnie to, czego potrzebuje! Możemy to zrobić w czasie rzeczywistym oraz na dowolnej przeglądanej przez niego witrynie internetowej po pewnym, ustalonym przez nas czasie.
Powiadomienie web-push – jak zrobić, żeby ludzie klikali?
O powiadomieniach webpush wiemy już bardzo dużo. Stają się coraz popularniejsze w marketingu internetowym. Dlaczego? Pozwalają na kontakt z odbiorcami niemalże w czasie rzeczywistym. Dodatkowo — są one obsługiwane przez przeglądarkę Chrome, Firefox, Safari, Opera i Internet Explorer. To znaczy, że możemy dotrzeć do większości użytkowników Internetu [1]. Natomiast konwersja przy użyciu notyfikacji sięga nawet 30%[2]! Jak więc działać, by odbiorcy klikali w nasze powiadomienia?
Jak powiadomienia web-push pomagają e-commerce?
Na rynku dostępne są różne narzędzia, które pozwalają na optymalizację działań marketingowych. Posiadają one wiele funkcji, które wspierają nasz marketing w biznesie e-commerce. Wprowadzanie nowych narzędzi, ich testowanie oraz próbowanie różnych kombinacji — wszystkie możliwości pozwalają na wypracowanie najlepszej komunikacji z naszymi odbiorcami. Jaką rolę odgrywają w tym wszystkim powiadomienia web-push? Te krótkie informacje pomagają nam kontaktować się z internautami niemal na każdym sprzęcie i o dowolnym czasie, każdego dnia. Doskonale budują wizerunek nowoczesnej marki, będącej blisko swoich klientów. Przyjrzyjmy się, jak powiadomienia push wspierają biznes e-commerce.
Web-push na walentynki – dlaczego warto?
Zbliża się kolejne ważne święto w kalendarzu każdego marketera. Już czas szykować się do walentynkowych działań w e-commerce! Dziś przyjrzymy się, jak wykorzystać do tego skuteczne i lubiane powiadomienia web-push. Cenimy je, bo trudno je przeoczyć, doskonale działają na większości przeglądarek, również mobile, i wyświetlają się użytkownikowi na dowolnej przeglądanej przez niego stronie. A w SAREhub, specjalnie z tej okazji, pushe są w atrakcyjnej ofercie.
Innowacje w powiadomieniach web-push
Okienka web push to świetny i nowoczesny sposób na komunikację z klientami. Ich zalety opisaliśmy już szeroko we wpisie „Powiadomienia web push dla każdego”. Dzięki wygodnym ustawieniom sprawdzają się w niemal każdym biznesie e-commerce. Bo wszyscy klienci cenią sobie dopasowaną komunikację z ulubionymi firmami. Czy można robić to jeszcze lepiej?
Powiadomienia web push dla każdego
Wyraziłeś już zgodę na powiadomienia web push dla swojej ulubionej witryny czy sklepu internetowego? Lubisz być informowany na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach? Kto tego nie lubi? W gąszczu informacji konsumenci wybierają najprostsze i najwygodniejsze dla siebie rozwiązania. Zastanawiasz się, czy notyfikacje web push sprawdzą się w Twoim biznesie? Przeczytaj, co musisz o nich wiedzieć i podejmij decyzję.
Powiadomienia web push z SAREhub – o co chodzi i czy warto?
Nadeszła nowa era dla marketerów planujących działania promocyjne. Czym są notyfikacje web push?