Jak przygotować skuteczny web push na Cyber Monday?

Cyber Monday, czyli Cybernetyczny Poniedziałek, to święto zakupów online. Dzięki zamawianiu rzeczy przez Internet unikamy tłumów i kolejek. To doskonała okazja, by upolować świąteczne prezenty, odświeżyć szafę czy w okazyjnej cenie zdobyć elektronikę lub perfumy. Wiedzą o tym wszyscy fani internetowych zakupów. A nasza — marketerów — w tym głowa, by klienci tego dnia zainteresowali się właśnie naszą ofertą. Sprawdźmy, jak w tym celu wykorzystać powiadomienia web push!

» Czytaj dalej

Web push – jak personalizować, by zwiększyć sprzedaż

Kluczem do skutecznej personalizacji jest znajomość preferencji i konkretnych cech, jak i zachowań naszego odbiorcy. Jak skutecznie tworzyć dedykowane komunikaty? Podstawą do tego jest zebranie danych o naszych użytkownikach oraz ich dokładna analiza. Jak efektywnie personalizować powiadomienia web push i zwiększać dzięki nim sprzedaż? Właściwie wykorzystajmy zebrane dane i zaproponujmy klientowi dokładnie to, czego potrzebuje! Możemy to zrobić w czasie rzeczywistym oraz na dowolnej przeglądanej przez niego witrynie internetowej po pewnym, ustalonym przez nas czasie.

» Czytaj dalej

Powiadomienie web-push – jak zrobić, żeby ludzie klikali?

O powiadomieniach webpush wiemy już bardzo dużo. Stają się coraz popularniejsze w marketingu internetowym. Dlaczego? Pozwalają na kontakt z odbiorcami niemalże w czasie rzeczywistym. Dodatkowo — są one obsługiwane przez przeglądarkę Chrome, Firefox, Safari, Opera i Internet Explorer. To znaczy, że możemy dotrzeć do większości użytkowników Internetu [1]. Natomiast konwersja przy użyciu notyfikacji sięga nawet 30%[2]! Jak więc działać, by odbiorcy klikali w nasze powiadomienia?

» Czytaj dalej

Jak powiadomienia web-push pomagają e-commerce?

Na rynku dostępne są różne narzędzia, które pozwalają na optymalizację działań marketingowych. Posiadają one wiele funkcji, które wspierają nasz marketing w biznesie e-commerce. Wprowadzanie nowych narzędzi, ich testowanie oraz próbowanie różnych kombinacji — wszystkie możliwości pozwalają na wypracowanie najlepszej komunikacji z naszymi odbiorcami. Jaką rolę odgrywają w tym wszystkim powiadomienia web-push? Te krótkie informacje pomagają nam kontaktować się z internautami niemal na każdym sprzęcie i o dowolnym czasie, każdego dnia. Doskonale budują wizerunek nowoczesnej marki, będącej blisko swoich klientów. Przyjrzyjmy się, jak powiadomienia push wspierają biznes e-commerce.

» Czytaj dalej

Web-push na walentynki – dlaczego warto?

Zbliża się kolejne ważne święto w kalendarzu każdego marketera. Już czas szykować się do walentynkowych działań w e-commerce! Dziś przyjrzymy się, jak wykorzystać do tego skuteczne i lubiane powiadomienia web-push. Cenimy je, bo trudno je przeoczyć, doskonale działają na większości przeglądarek, również mobile, i wyświetlają się użytkownikowi na dowolnej przeglądanej przez niego stronie. A w SAREhub, specjalnie z tej okazji, pushe są w atrakcyjnej ofercie.

 

» Czytaj dalej

Innowacje w powiadomieniach web-push

Okienka web push to świetny i nowoczesny sposób na komunikację z klientami. Ich zalety opisaliśmy już szeroko we wpisie „Powiadomienia web push dla każdego”. Dzięki wygodnym ustawieniom sprawdzają się w niemal każdym biznesie e-commerce. Bo wszyscy klienci cenią sobie dopasowaną komunikację z ulubionymi firmami. Czy można robić to jeszcze lepiej?

» Czytaj dalej

Powiadomienia web push dla każdego

Wyraziłeś już zgodę na powiadomienia web push dla swojej ulubionej witryny czy sklepu internetowego? Lubisz być informowany na bieżąco o najnowszych ofertach i promocjach? Kto tego nie lubi? W gąszczu informacji konsumenci wybierają najprostsze i najwygodniejsze dla siebie rozwiązania. Zastanawiasz się, czy notyfikacje web push sprawdzą się w Twoim biznesie? Przeczytaj, co musisz o nich wiedzieć i podejmij decyzję.

» Czytaj dalej

Powiadomienia web push z SAREhub – o co chodzi i czy warto?

Nadeszła nowa era dla marketerów planujących działania promocyjne. Czym są notyfikacje web push?

» Czytaj dalej