Zaczynamy ogólnopolskie badanie poczty elektronicznej!


Już po raz piętnasty SARE przeprowadza badanie, które ma celu przedstawienie wykorzystania poczty elektronicznej.

  • Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie?
  • Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu??
  • Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam?

Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.

Dzięki uzyskanym w badaniu odpowiedziom będziemy w stanie odpowiedzieć na kluczowe pytanie, czyli jak skonstruować skuteczny newsletter. Dodatkowo firma SARE będzie w stanie dopasować swoje narzędzia do potrzeb klientów i oczekiwań rynku.

• Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu?
• Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Wyniki przeprowadzonego badania będą stanowiły cenne źródło wiedzy i podstawę do analizy aktualnych działań marketingowych. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład:

– Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć efektywną kampanię?
– Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
– Jakie są oczekiwania współczesnego internauty?

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk oraz Piotr Bucki.
Tegoroczne badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu Badania Opinii należącego do Agencji Badawczej BioStat. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 8 listopada 2018 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem. Ankieta będzie też udostępniona panelistom w panelu Badanie Opinii.

Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe.

Wypełnij ankietę!

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XV edycji Badania. Odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Pytań nie jest mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta

Czekają nagrody!

Dla osób, które wypełnią całą ankietę i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji badania, przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW – 13.11.2018

XV Ogólnopolskie Badanie Poczty Elektronicznej zakończyło się sukcesem. Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział i przesłane odpowiedzi. Oficjalne wyniki konkursu prezentujemy poniżej:

1. „W badaniu dotyczącym częstotliwości czytania newsletterów zabrakło przedziałów, ile czasu średnio w tygodniu poświęcamy na ich przeczytanie. Ponadto, zapytałbym także, za pośrednictwem jakich kanałów konsument zapisał się do newslettera (strona główna klienta, media społecznościowe, ankieta na evencie, rozmowa telefoniczna, etc.).” – Dla Laureata I miejsca – Nagroda w postaci jednego vouchera do sklepu Empik, o wartości 100,00zł brutto.

2. „Moim zdaniem w pytaniu o to, kiedy lubię czytać newslettery, powinny być możliwe 2 odpowiedzi. Rzadko sprawdza się wszystko w tylko jeden konkretny dzień. Brakuje mi jeszcze pytania o nadawcę – osobiście nie lubię dostawać maili od „Jana Nowaka”, wolę wiedzieć, z jakiej firmy ktoś pochodzi.” – Dla Laureata II miejsca – Nagroda w postaci jednego vouchera do sklepu Empik, o wartości 80,00zł brutto.

3. „Wydaje mi się, że pomocne byłoby ustalenie formy udziału badanego w planowaniu/zakupie kampanii mailingowych (czy jest marketerem po stronie klienta, plannerem, podwykonawcą).” – Dla Laureata III miejsca – Nagroda w postaci jednego vouchera do sklepu Empik, o wartości 60,00zł brutto.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!
 
 
Aby wypełnić ankietę wejdź tutaj:


Na Wasze opinie czekamy do 8 listopada 2018 r.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:

 

 

iab-polska_logo Brief logo2017omp indeks
izba_ecommerce Marketer_logo imm nowoczesnafirma
Koncept_logo mr_target_claim FORCE_logo salelifter-logo
Screenshot_11 logo_dobre_softy logo_szef_sprzedazy inis_logo
logo_tygrysy_biznesu logo_mamstartup

Szczegóły i regulamin konkursu.

 

 

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Tagi

» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies