Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Let’s get it started! 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej rusza właśnie teraz

badanie

Spis treści

Tradycji stało się… pełnoletność! Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzamy już po raz 18. Wspólnie z naszym Partnerem, firmą BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym, przyjrzymy się zmianom i nowym trendom związanym z korzystaniem z poczty email wśród użytkowników Internetu.

18. Badanie Poczty – czego dowiemy się w tej edycji?

Jak co roku, w okresie jesiennym przeprowadzamy Badanie wykorzystując nasz autorski system SARE oraz Panel Badawczy BioStat. Badanie jest skierowane zarówno do użytkowników poczty elektronicznej jak i osób, które w swojej pracy realizują kampanie email marketingowe.

 

PRZEJDŹ DO BADANIA

 

Oprócz pytań związanych bezpośrednio z korzystaniem z poczty elektronicznej na co dzień, w tej edycji szerzej poruszamy temat nowych technologii wykorzystywanych w email marketingu. Pytamy także o to, czy respondenci zauważyli wzmożoną ilość maili reklamowych w swoich skrzynkach, w czasie trwającej pandemii oraz czy maile wysyłane w ramach odzyskiwania porzuconego koszyka mają duży wpływ na zwiększenie sprzedaży.

Na podstawie uzyskanych odpowiedzi nakreślimy skuteczne sposoby wykorzystania email marketingu w strategii reklamowo-komunikacyjnej. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej przyświeca naszej idei Klienta w Centrum – autentyczne doświadczenia użytkowników pozwolą nam stworzyć przewodnik w formie raportu na tematy:

skuteczniejszego wykorzystania email marketingu w kampaniach reklamowych,

– znaczenia emaila w kontekście zwiększania zaangażowania i lojalności klientów końcowych,

– kierunku rozwoju systemów klasy email marketing automation,

potrzeb i wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu,

– projektowania idealnej customer journey.

 

PRZEJDŹ DO BADANIA

Skondensowane wyniki Badania w formie Raportu

Jak co roku, po przeprowadzonym badaniu, nasze specjalistki opracują wyniki, które zostaną przedstawione w formie ogólnodostępnego raportu.

Uzyskane odpowiedzi pomogą biznesom w skuteczniejszym wykorzystaniu e-maila w swoich strategiach marketingowych. Z kolei nam, jako dostawcy rozwiązań email marketing automation – w lepszym dostosowaniu SAREsystem do potrzeb naszych Partnerów biznesowych.

 

PRZEJDŹ DO BADANIA

 

Oprócz wyników przedstawionych w liczbach, w raporcie znajdziesz wypowiedzi ankietowanych oraz komentarze znanych ekspertów związanych z obszarem digital marketingu.

18. Badanie wykorzystania poczty email – weź udział i wygraj audiobooka!

Weź udział w Badaniu, by mieć wpływ na jakość komunikacji, którą dostajesz i lepiej dopasowywać treści do faktycznych potrzeb Twoich odbiorców! Wypełnij ankietę dostępną na stronie www.sare.pl/badanie.

Tak jak wspomnieliśmy na początku, Badanie pozwala nam spojrzeć na email marketing z dwóch stron – z jednej pytamy użytkownika z perspektywy codziennego korzystania z poczty email. Z drugiej – patrzymy na nią z punktu widzenia realizacji, pytając specjalistów o prowadzenie kampanii email marketingowych. Pytamy szczegółowo – dlatego musisz sobie zarezerwować ok. 10 minut na wypełnienie ankiety.

Badanie ma w sobie także element grywalizacji – na samym końcu znajdziesz pytanie. Najciekawszych 5 odpowiedzi nagrodzimy dostępem do audiobooka autorstwa Jacka Walkiewicza, pt. „Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz – sięgnij po to. Wydanie II zmienione”.

Ankieta jest dostępna od 02.11.2021 do 17.12.2021.

 

PRZEJDŹ DO BADANIA

 

Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 7 stycznia, wtedy też skontaktujemy się z nimi drogą mailową.  

Weź udział i miej udział w kreowaniu rzeczywistości w swojej skrzynce odbiorczej!

 

PRZEJDŹ DO BADANIA

 

Patronami 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy

oraz Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter , Salelifter.

 

Regulamin konkursu 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej.

 

case_dhl_dobraKarma
Poprzedni

Karma wraca? TAK, ale z DHL tylko ta dobra. Wstęp do case study

Następny

Psst… Black Friday coraz bliżej! Poradnik email marketingowy [INFOGRAFIKA]

black friday email