Jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii wykorzystując funkcję dynamicznego licznika?

Celem głównym było zaktywizowanie odbiorcy oraz przyspieszenie jego reakcji na kampanię poprzez dodanie licznika dynamicznego do kreacji. Dowiedz się, jak MyDeal zwiększył efektywność kampanii!

 

Dynamiczny licznik to funkcja, która pozwala na odliczanie czasu w kreacji. Wystarczy w rozwijanym kalendarzu zaznaczyć datę zakończenia wydarzenia, o którym chcemy poinformować odbiorców. Możemy również wybrać jedną z kilku dostępnych czcionek, dokonać wyboru kolorów i gotowe! Klikając „Wstaw” licznik automatycznie i prawidłowo wstawia się w treść naszego mailingu, tam gdzie ustawiliśmy wcześniej nasz kursor. Licznik może być podlinkowany, podobnie jak w przypadku grafik.

 

Mechanizm działania

W kampanii z okazji Dnia Kobiet, pod głównym banerem w kreacji mailingowej został dodany licznik dynamiczny. Odliczał on czas do wygaśnięcia oferty (10 marca b.r.). Wygląd licznika, z pomocą opcji edycji, został uspójniony z wyglądem szablonu newslettera.

 

MyDeal zwiększył efektywność kampanii

Zdj. 1 Fragment kreacji mailingowej z widocznym licznikiem dynamicznym

 

Rezultaty

Kreację z licznikiem MyDeal wysłał jako trzecią (ostatnią) w całym cyklu kampanii. Ponad 1000 osób wyraziło zainteresowanie ofertą przedstawioną w mailingu. Udało się zwiększyć efektywność kampanii.

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies