Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Black Friday – dla całego sektora e-commerce (ale nie tylko) jest jednym z najważniejszych dni w roku. W tym roku przypada na 24 listopada. Właśnie wtedy rozpocznie się zakupowe madness, które potrwa właściwie do końca roku. Black Friday – a zaraz po nim – Cyber Monday ‘otwierają’ sezonową walkę na najlepsze okazje zakupowe. A konsumenci … Black Friday 2023 – czy szaleństwo zakupów dopadnie konsumentów?
Magdalena Niedobecka
Życie na przełomie epok zwykle obfituje w doświadczenia, które wymykają się jednoznacznym opisom. Jednak to, co z pewnością wyróżnia Millenialsów to ich silne poczucie indywidualizmu i pewność siebie. Idą własną drogą utrzymując równowagę między ważną dla nich karierą a czasem wolny.
Nie ma wątpliwości, że pokolenia różnią się od siebie, ale jedno z nich w szczególności ukształtowało świat, w którym obecnie żyjemy. Mówimy tu o Pokoleniu X, tym, które urodziło się w latach 1965-1980. Jeśli kiedykolwiek słyszałeś termin „pokolenie buntowników”, to właśnie o nich mowa.
Leniwe Zetki, roszczeniowi i egocentryczni Millenialsi, powolne Iksy i konserwatywni Boomerzy. Pokoleniowe stereotypy mają się dobrze. Sprawdzamy ile w nich prawdy. Zetki to leniwe pokolenie, które trwoni pieniądze na ostentacyjny konsumpcjonizm. Millenialsi skaczą z kwiatka na kwiatek zmieniając pracę jak rękawiczki i porozumiewają się skrótami. Dodatkowo zajadają się bezwstydnie awokado – także w formie grzanek … Od Boomera do Zoomera. Stereotypy w postrzeganiu pokoleń
Kwestie prawne korzystania z narzędzi AI: Jak nie wpakować się w kłopoty? Podczas pracy z pomocą narzędzi AI, czy to w tworzeniu grafiki, pisania czy kodowania, ważne jest, aby pamiętać o pewnych zasadach. Nasza kolejna infografika przeprowadzi Cię przez kluczowe aspekty prawne, które warto mieć na uwadze i uniknąć niespodzianek. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy! … Narzędzia AI – kluczowe aspekty prawne – INFOGRAFIKA
Zanurz się w świecie generowania kodu IT z AI Nasza infografika poprowadzi Cię przez innowacyjne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję. Dowiedz się, jak AI może przyspieszyć proces tworzenia oprogramowania, ułatwić debugowanie, generować testy i dokumentację oraz wiele więcej. Odkryj dostępne narzędzia, ryzyka i najlepsze praktyki. Rozpocznij swoją podróż w świat sztucznej inteligencji i zobacz, jak możesz … Narzędzia AI do generowania kodu IT – INFOGRAFIKA
Wejdź z nami do fascynującego świata AI w generowaniu grafiki, z najnowszą infografiką z cyklu „Wakacje z AI”. Zrozum i naucz się w pełni wykorzystywać możliwości narzędzi takich jak Adobe Firefly, Midjourney, i BlueWillow. Nasz przewodnik wyjaśni, jak kluczowe parametry wpływają na generowanie obrazów, jak skonstruować efektywny prompt, oraz jak uzyskać pożądane efekty z pomocą … Narzędzia AI do generowania grafiki – INFOGRAFIKA
Odkrywamy tajniki najpopularniejszych narzędzi AI do generowania treści, pokazujemy, jak zwiększyć ich efektywność oraz omawiamy wyniki najnowszych badań dotyczących świadomości użytkowników na temat AI. Z tą infografiką stawisz czoło nowym technologiom z uśmiechem na twarzy 🙂 Odkryj wyniki badań na temat świadomości na temat narzędzi AI wśród dorosłych w USA. Przejrzyj zalety i wady najpopularniejszych … Narzędzia AI do generowania treści – INFOGRAFIKA
Dynamicznie zmieniające się środowisko cyfrowe doprowadziło do tego, że wiele firm stoi przed nowymi problemami. Osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w przedsiębiorstwie szukają coraz to skuteczniejszych sposobów, aby dotrzeć ze swoim komunikatem prosto do klienta i przekonać go do zakupu, w dodatku wykorzystując do tego kilka narzędzi jednocześnie. Bez odpowiedniej strategii działania te mogą okazać … Jak skutecznie komunikować się w modelu omnichannel?
Jak segmentować swoją bazę odbiorców, aby wycisnąć z komunikacji mailingowej oraz SMS-owej jak najwięcej? Jakie rozwiązania wdrożyć? Pewnie często pytasz o to Google’a albo GTP-3/3,5/4? My też mamy dla Ciebie odpowiedź – taką, która da Ci mierzalne efekty! W swoich działaniach zastosuj kampanie oparte o wynik Channel Scoringu.
Od dobrych kilku już lat w e-mail marketingu toczy się niekończąca dyskusja: double opt-in czy single opt-in. Oba sposoby wykorzystywane w procesie akceptacji subskrypcji mają swoje wady i zalety. Wszystko jednak zależy od Ciebie, który z nich wybierzesz. Czym jest double opt-in i kiedy najlepiej skorzystać z podwójnej zgody — podpowiadamy!
Klienci nie pojawią się ot tak w Twoim biznesie. Chociaż na pierwszy rzut oka przedsiębiorcy widzą tylko efekt w postaci faktury lub ostatniego click’u, to cały proces pozyskiwania klienta zaczyna się o wiele szybciej. Jego początek jest w momencie, gdy użytkownik dowiaduje się o istnieniu Twojego produktu lub usługi (wcale nie musi być jeszcze wtedy … Wskaźniki CAC i LTV — dlaczego warto je analizować?
Co przyniósł 2022 rok w cyfrowym świecie? Jego początek to kontynuacja wzrostu popularności TikToka, który stał się wiodącym kanałem w social mediach wśród pokolenia Z. Do najważniejszych wydarzeń bez wątpienia możemy zaliczyć rozwój NFT oraz stopniowe odchodzenie przez reklamodawców od opierania swojej komunikacji na 3rd party cookies.