Flowcharty – Skutecznie i szybko zarządzaj swoją bazą adresową

Obowiązkiem każdego, kto planuje wysyłkę jest precyzyjna analiza zachowania odbiorcy względem wysyłanej komunikacji. Dziś nie tylko powinniśmy staranie dobierać treści wysyłane do naszych klientów, ale planować wysyłki w taki sposób, aby zachęcić do interakcji i jednocześnie nie zasypać natłokiem informacji. Flowcharty skutecznie usprawnią ten proces.

Czym właściwie są flowcharty?
Można powiedzieć, że są schematem konkretnego działania marketingowego firmy. W systemie SARE pozwalają na szybkie i intuicyjne tworzenie segmentów bazy i precyzyjny dobór odbiorców za pomocą specjalnych filtrów, które dzielą bazę na zasadzie spełnienia lub niespełnienia konkretnego warunku. Dzięki wspomnianym filtrom możemy odnosić się nie tylko do danych deklaratywnych, ale również behawioralnych, wynikających z historii kontaktu e-mail. Działają w oparciu o metodę „drag&drop”, dzięki czemu możemy wygodnie selekcjonować adresy w bazie, analizować ich zachowanie i skutecznie planować wysyłki.
Jakie dają korzyści?
Ułatwiają proces zarządzania bazą adresów, a tworzenie segmentów pozwala na wykonanie konkretnego działania. Jakiego? Oto kilka przykładów:
rezerwacja wysyłki – pozwala zaplanować wysyłkę która wymaga akceptacji i zatwierdzenia kreacji. Przygotowany jest segment do wysyłki – uzupełnić należy treść maila.
– dodanie do grupy, która na podstawie wyników kampanii może zostać specjalnie stworzona (np. grupa odbiorców, która otworzyła, ale nie kliknęła w maila);
– usunięcie z grupy – na przykład tych adresów, które odnotowały zwrot miękki.
efektywna segmentacja – wykorzystując zaawansowane filtry wyszukasz i stworzysz grupę analizując zachowanie odbiorców – np. wyselekcjonujesz osoby, które w ostatnim czasie otworzyły i kliknęły mailing promocyjny.
pomagają dbać o higienę bazy –  skutecznie zarządzasz zwrotami miękkimi i twardymi, jednocześnie poprawiając wyniki kampanii.
Filtry, które są dostępne w module flowchartów można dowolnie łączyć i tworzyć rozbudowane schematy. Są miejscem, w którym zaplanujesz najbardziej skomplikowaną kampanię do ściśle sprecyzowanej grupy obiorców. Flowcharty skutecznie i szybko pozwalają budować wiedzę o odbiorcach i poznawać ich preferencje względem naszej komunikacji. Są innowacyjnym i koniecznym rozwiązaniem dla każdego marketera.
Autorami tekstu są Magdalena Niedobecka i Wojciech Brzezina z SARE.

Chcesz się dowiedzieć więcej o flowchartach? Skontaktuj się z nami!
Jeżeli korzystasz z systemu SARE:
skontaktuj się ze swoim Konsultantem
lub napisz na: cs@sare.pl
+ 48 801 667 273 wew. 611-612
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, skontaktuj się z działem New Business
nb@sare.pl
+48 801 667 273 wew. 613-614
 

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies