Spis treści
Zastanawiasz się czasem nad tym, jak wykorzystać niezwykle popularny trend w sprzedaży, jakim jest omnichannel? Wielokanałość, czyli takie dostosowanie zintegrowanych ze sobą kanałów dotarcia do klienta, gdzie każdy z nich, prezentuje równie dobrą jakość, przynosi realne korzyści!
Nastaw się na interakcję z klientem nieco innym niż dotychczas, świadomym, wyposażonym w niezliczone możliwości w dokonywaniu zakupów. Zwiększysz szansę na odpowiednią reakcję i właściwe działania lead nurturing. Dzięki interaktywnym warsztatom ESS2016 dowiesz się, jak robić to dobrze i skutecznie! Dodatkowo, partnerzy wydarzenia przedstawią uczestnikom zagadnienia związanie z Big Data oraz SEO.
Już od 10 maja, kolejno w czterech miastach Polski, zagoszczą eksperci z dziedziny e-marketingu. Do ich grona należą: dyrektorzy zarządzający SARE S.A. oraz INIS sp. z o.o.: Dariusz Piekarski i Roman Grygierek a także Przemysław Marcol (Prezes Fundacji Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej), Judyta Mojżesz-Zimonczyk (Head of PR & Marketing Manager w INIS sp. z o.o) oraz Waldemar Miśków (Marketing Project Managera w SARE S.A.).
Warsztaty skierowane są do właścicieli firm, pracowników działów marketingu, agencji marketingowych oraz do tych, którzy po prostu chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie marketingu. Ich celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprzedaż jest nieefektywna oraz pokazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań.
Gdzie będziemy?
- Katowice 10 maja
- Poznań 12 maja
- Gdańsk 19 maja
- Warszawa 24 maja
Zapisz się na ESS2016 i odleć swojej konkurencji! Wejdź na www.ess2016.pl lub zapytaj info@ess2016.pl
[:]