Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Poczta tradycyjna krokiem do realizacji strategii Multichannel.

Spis treści

Jak to możliwe?
Poczułeś kiedykolwiek ten dreszczyk emocji, kiedy w Twojej skrzynce na listy widniała biała koperta? List – którego można dotknąć, schować by nie utracić wspomnień lub ewentualnie zgnieść, wyrzucić do kosza i zapomnieć.

Ta niedoceniania forma komunikacji postrzegana jako archaiczna – wciąż ma swój urok, a nade wszystko realny wpływ na konsumentów.
Postanowiliśmy odpowiedzieć na tą potrzebę. Już wkrótce wejdziesz do systemu SARE – kupisz znaczki przez elektroniczny system płatności, napiszesz wiadomość i wyślesz ją do grupy odbiorców. Warunkiem jest przypisanie adresu zamieszkania do adresu mailowego w formie cechy.
Jakie są tego korzyści?
– oszczędność czasu;
– zarządzanie komunikacją również papierową z poziomu jednego systemu;
– uporządkowana baza klientów z możliwością segmentacji.
„Obserwując intensywny rozwój branży online, przesunięcie akcentów w stronę Big Data i mobile, nie mogliśmy postąpić inaczej – mówi zespół SARE. Komunikacja pocztą tradycyjną przeniesiona w online? To musi się udać!”
Jesteś zainteresowany? Więcej informacji pod adresem: a.bratek@sare.pl

Poprzedni

Nowa odsłona strony internetowej SARE

Następny

Nowe w systemie SARE vol.1

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę