Jak stworzyliśmy aplikację do zbierania zgód i podpisów dla firmy L’Occitane

Zadaniem SARE było stworzenie aplikacji, z której L’Occitane korzysta w swoich salonach w celu zbierania zgód i podpisów nowych Klientów, przy zapisie do Klubu L’Occitane. 


Mechanizm działania

Po uzupełnieniu takiego formularza, na adres mailowy sklepu, w którym uzupełniono formularz, przychodzi wiadomość z zahasłowaną paczką ZIP. W takiej paczce znajdują się dane klienta w formacie CSV, a Konsultantka może w łatwy sposób przenieść je do wewnętrznego CRM L’Occitane. Dodatkowo zadbaliśmy o to, żeby całość była zgodna z przepisami RODO.

 

Funkcje

Jest to bardzo prosta i intuicyjna aplikacja. Bazując na podstawowym formularzu dodane zostały walidacje i reguły uzupełniania zgód.

Aplikacja została wzbogacona w funkcję umożliwiającą złożenie odręcznego podpisu Klienta podczas uzupełniania danych. Formularz jest dostępny w 4 językach (polskim, czeskim, słowackim i węgierskim). Język zmieniany jest automatycznie podczas logowania, a każdy salon posiada swój indywidualny login i hasło do aplikacji.

 

 

Wideo 1. Podgląd działania aplikacji L’Occitane.

 

Rezultaty

Po poprawnym wypełnieniu formularza, dane Klienta wysyłane są do odpowiednich kont w SARE, gdzie uzupełnione zostały cechy osobowe oraz cechy związane ze zgodami. Istnieje możliwość wygenerowania z systemu pliku PDF (zawierającego datę i nazwę salonu) z danymi z formularza i podpisami Klientów.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies