Powiadomienia webpush

Powiadomienia webpush to świetny sposób na to, aby nawiązać relację z Twoim odbiorcom. Pomagają budować świadomość o Twojej marce, skłaniają do odwiedzin Twojej strony WWW i skutecznie odzyskują porzucone koszyki. Webpushe odpowiadają na zachowania użytkownika w sieci i pokazują mu spersonalizowane treści, które wzbudzą jego zainteresowanie. Używając powiadomień push zwiększysz ruch na stronie - ich konwersja wynosi nawet 30%.

Webpushe mają postać małych okienek, które zwrócą uwagę użytkownika i zachęcą do iteracji. Od blogosfery, poprzez branżę motoryzacyjną, ecommerce czy usługi - powiadomienia web push sprawdzą się w każdym biznesie.

Masz nową promocję? Chcesz zachęcić użytkowników do powrotu na twoją stronę WWW i finalizacji zamówienia? Organizujesz event i chcesz szybko o nim poinformować? Na Twoim blogu pojawił się nowy wpis? Wykorzystaj do tego webpushe z pomocą intuicyjnego narzędzia SAREpush.

samolocik

Zaprojektuj swoją kampanię webpush

  • według lokalizacji - wybierz miasto lub obszar, w którym chcesz wyświetlać powiadomienia
  • według tagów, znaczników opartych na słowach kluczowych
  • według segmentów, np. czasowych – wyświetlając powiadomienia osobom, które były na stronie w przeciągu ostatnich 7 dni

» UMÓW SIĘ NA DEMO

webpush
przykład ankiety dla e-commerce

Audience webpush

Chcesz zwiększyć swoje zasoby bazodanowe? Stwórz kampanię Audience webpush i wyślij powiadomienia do wszystkich użytkowników. To kampanie, które realizowane są na całą bazę subskrybentów w momencie ich uruchomienia, mogą zostać zaplanowane natychmiast bądź wysłane w późniejszym terminie.

Automation webpush

Potrzebujesz zautomatyzowanej komunikacji, nawiązującej do scenariusza? Wykorzystaj Automation webpush – na podstawie określonego w scenariuszu kampanii działania, np. porzucenie koszyka, wejście na stronę - dany użytkownik otrzyma spersonalizowany komunikat.
Webpushe - idealne rozwiązanie dla każdego biznesu

» UMÓW SIĘ NA DEMO

Webpushe dla ecommerce

  • Według Baymard Institute, średnio 7 na 10 użytkowników przegląda oferty e-sklepów, dodaje produkty do koszyka, ale nie kończy zakupów.
  • Wykorzystaj powiadomienie webpush jako zachętę do zakupu, dodaj do jego treści dany produkt, który został w koszyku z propozycją limitowanego rabatu lub opcją darmowej dostawy. Informuj webpushami o nowościach i promocjach w Twoim ecommerce!
  • Wykorzystując webpush w ecommerce, zwiększysz szansę na konwersję. Powiadomienie możesz wyświetlić każdemu użytkownikowi, który wcześniej zgodził się na jego otrzymanie.
» UMÓW SIĘ NA DEMO
img
przykład ankiety dla e-commerce

SAREpush dla serwisów informacyjnych i blogosfery

  • Prowadzisz serwis informacyjny albo bloga? Zapewnij swoim czytelnikom szybki dostęp do Twoich publikacji.
  • Przyczynią się do przekształcenia nowych użytkowników w Twoich subskrybentów.
  • Idealne narzędzie do tzw. recyklingu treści – Twoi czytelnicy sięgają raczej po najnowsze wpisy na blogu. Dzięki powiadomieniom webpush skłonisz ich także do zapoznania się z innymi, starszymi, ale ciągle jakościowymi wpisami.
» UMÓW SIĘ NA DEMO

SAREpush dla banków i instytucji ubezpieczeniowych

  • Dzięki powiadomieniom webpush szybko poinformujesz o nowościach w swojej ofercie.
  • Zachęcisz użytkowników do korzystania z usług, oferując korzystne warunki kredytu hipotecznego, możliwości założenia profilu zaufanego etc.
  • Treści powiadomień będą dopasowane do tego, na jakich kartach przebywał Twój odbiorca.
» UMÓW SIĘ NA DEMO
img
przykład ankiety dla e-commerce

SAREpush dla branży automotive

  • Możesz poinformować użytkowników o dniach otwartych w Twoim salonie, stosując geolokalizację skierowaną na konkretny region.
  • Zaproś do rozmowy z Twoim konsultantem i zachęcisz do umówienia się na jazdę próbną.
» UMÓW SIĘ NA DEMO

KORZYŚCI POWIADOMIEŃ WEBPUSH

Podążasz za technologią. Webpushe to narzędzie powszechnie stosowane i wysoce skuteczne.

grafika własne szablony

Skłaniasz użytkownika do powrotu na stronę i dokończenia zamówienia, zwiększając tym samym szanse na sprzedaż.

grafika raport z ankiety
grafika warunkowanie ścieżki badania

Rozszerzasz swój zasięg. Duży ruch na stronie ma szczególne znaczenie, jeśli prowadzisz serwis informacyjny lub bloga.

grafika określ termin ankiety

Webpushe mogą wyświetlać się nawet wtedy, kiedy Twój odbiorca jest poza Twoją stroną - zostajesz w nim w stałym kontakcie.

» SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Chcesz uruchomić webpushe w swoim biznesie?

» UMÓW SIĘ NA DEMO

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies