Wszystkie wpisy

Martyna Witosz

SARESystem w Programie Partnerskim Revhuntera

Revhunter

Spis treści

SAREsystem to przede wszystkim intuicyjne narzędzie marketing automation, którego zadaniem jest usprawnienie procesów sprzedażowych. System SARE pomoże zwiększać konwersje, a także podnosić sprzedaż, dzięki gotowym scenariuszom kampanii. By oferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksowe rozwiązania, wchodzimy właśnie w kooperacje z platformą email retargetingową, działającą na bazach zewnętrznych, czyli Revhunterem.

 

 

Kilka słów o Partnerze

Revhunter jest nowoczesną platformą retargetingową, która dzięki wykorzystaniu swojego zaplecza technologicznego przywraca utracony ruch na stronie, optymalizując tym samym konwersję. Autorski system Revhuntera oparty na kodach retargetingowych oraz spersonalizowanych scenariuszach dociera do anonimowych użytkowników witryny.

Revhunter dzięki współpracy z największymi dostawcami poczty elektronicznej dociera do szerokiej rzeszy odbiorców. W praktyce system działa w ten sposób, że łączy pliki cookies pozostawione przez użytkownika na danej stronie z adresami e-mailowymi z bazy zewnętrznej, identyfikując go. Wszystko odbywa się w sposób zanonimizowany, dzięki czemu Revhunter zapewnia wszelkie standardy dotyczące prywatności danych. Wykorzystuje również integrację z product-feedem, wysyłając spersonalizowany komunikat, który dotyczy porzuconego koszyka, jak również udziela rekomendacji najtrafniej dobranych produktów komplementarnych.

Warto dodać również, że system jest w stanie zidentyfikować nawet niezarejestrowanych użytkowników. Dzięki takiemu działaniu Revhunter może stanowić doskonałe uzupełnienie działań marketing automation oferowanych przez SAREsystem. By jeszcze lepiej poznać mechanizm działania Revhuntera, zachęcamy do zapoznania się z poniższym schematem, a także zapraszamy bezpośrednio na stronie Revhuntera!

 

Schemat_email_retargeting_nowy

Źródło: materiały własne Revhunter

 

 

 

 

 

 

 

5 ciekawych trendów w email marketingu
Poprzedni

5 ciekawych trendów w e-mail marketingu

Następny

API w SAREsystem – czym jest i jakie masz z niego korzyści?

API_grafika