Wszystkie wpisy
monika

monika

Przyszłość według AI & Big Data Congress

AI & Big Data Congress SARE Dariusz Piekarski

Spis treści

Sztuczna inteligencja rozpoznaje dokumenty, robot kompletuje elektroniczną teczkę pracowniczą. System rozpoznaje mowę, obrazy i analizuje zachowania, powstaje sztuczna twórczość… To już się stało! Dziś sztuczna inteligencja używana do zwiększenia korzyści biznesowych, już niedługo będzie powszechnie wykorzystywanym standardem. 1-2 października 2018 r. w The Westin Warsaw Hotel, odbędzie się AI & Big Data Congress. Wydarzenie pozwoli skonfrontować się z całą złożonością problematyki nowoczesnych technologii.

 

Spotkaj  specjalistów!

AI & Big Data Congress to międzysektorowe spotkanie specjalistów takich branż, jak: finansowa, telekomunikacyjna, medialna, IT, retail, e-commerce i inne.

Za wskazanie takich tematów jak deep-learning, machine learning, sieci neuronowe, personalizacja oferty dla klienta odpowiada rada programowa AI & Big Data Congress. Ale to nie wszystko. Ważnym tematem będzie też zabezpieczanie źródeł danych, nowy marketing, profilowanie klientów, ocena pracowników czy monetyzacja ruchu. Radzie przewodniczył będzie Tomasz Motyl i Prof. dr hab. Witold Abramowicz. Rozmawiać będą również o dostrzeżeniu problemu w znalezieniu pracowników o wysokich kwalifikacjach. Dzięki dobrze dobranemu zakresowi merytorycznemu agendy jesiennego spotkania, wydarzenie będzie powtórzeniem wielkiego sukcesu poprzedniej edycji.

AI Big Data Congress SARE e-mail marketing

Big Data AI Congress 18, 19 04 2018 r.

 

Zastosowanie AI w marketingu?

Co ważne, w Radzie Programowej konferencji AI & Big Data Congress zasiada też Darek Piekarski, prezes SARE. Co więcej, uczestniczył on będzie w debacie o treściach cyfrowych, skutecznym e-mail marketingu i o tym, jak technologia pomaga w dotarciu do grupy docelowej. Nie przegap tego wydarzenia!

Więcej na: www.bigdatacee.pl

email marketing
Poprzedni

Poczta elektroniczna – renesans email marketingu

Następny

Tradycyjna sprzedaż a handel e-commerce

Tradycyjna sprzedaż a handel e-commerce