Jak portal biznesradar.pl wykorzystuje marketing automation do analizy behawioralnej?

Celem wykorzystania platformy SAREhub do marketing automation i multichannel było pozyskiwanie wiedzy o preferencjach użytkownika i optymalizacja treści wysyłanych drogą elektroniczną. Ponadto, wdrożenie miało prowadzić do nawiązanie bliższej relacji z użytkownikami poprzez wykorzystanie kanału e-mail.

 

Grupa docelowa

Użytkownicy serwisu biznesradar.pl

 

Mechanizm działania

SAREhub jest platformą wspierającą sprzedaż, która integruje i analizuje oraz wyzwala działania innych systemów. Narzędzie skutecznie zwiększa sprzedaż i efektywność dotarcia do klienta. W opisywanym przypadku SAREhub wykorzystaliśmy do rozbudowania wiedzy o odbiorcach oraz dostosowania strategii komunikacji kanałem e-mail. Ponadto, SAREhub umożliwia integrację z kanałem sms, czy kampaniami do baz zewnętrznych.
W platformie SAREhub zostały utworzone ścieżki nadawania poszczególnych cech użytkownikom portalu biznesradar.pl określone na podstawie odwiedzanych podstron oraz spędzonego na nich czasu. Dzięki tym kryteriom wyselekcjonowaliśmy dwie grupy użytkowników zainteresowanych określonych obszarem działalności serwisu.

 

marketing automation do analizy behawioralnej, Podgląd dashboard’u platformy SAREhub

Zdj. 1. Podgląd dashboard’u platformy SAREhub

 

Rezultaty

SAREhub umożliwia zaawansowaną analizę zachowania użytkownika na stronie w czasie rzeczywistym. Wdrożenie platformy SAREhub pozwoliło portalowi biznesradar.pl wyodrębnić grupy osób zainteresowanych konkretną tematyką. Dzięki temu serwis ma możliwość bardziej optymalnego planowania publikowanych treści na stronie i planowania dalszej komunikacji.

Sprawdź, jak dokonuje się analizy behawioralnej! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub wypróbować jak działa platforma SAREhub, załóż darmowe konto na sarehub.com.

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies