Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Podcast o marketingu i reklamie – Rekla_mowa

podcast rekla_mowa

Spis treści

Uruchomiliśmy nowy projekt – podcast „Rekla_mowa”. Jest to nowa przestrzeń, w której marketing, reklama i biznes spotykają się, aby rozmawiać o tym, co w nich najważniejsze – w luźnej, przystępnej formie. W tym podcaście chcemy dzielić się swoją wiedzą, przemyśleniami oraz praktycznymi przykładami, które pomogą zrozumieć, jakimi prawami rządzi się fascynujący świat marketingu. Porozmawiamy o tym co sprawia, że niektóre kampanie przyciągają naszą uwagę, a inne przechodzą bez echa. Odkryjemy mechanizmy, które działają za kulisami marek i przybliżymy Ci sekrety skutecznych strategii marketingowych.

O czym jest mowa w pierwszym odcinku Rekla_mowy?

Pierwszy odcinek wprowadzi Cię w fascynujący świat marketingu, a także zobrazuje jego wpływ na nasze życie i sposób, w jaki postrzegamy marki. Magdalena Niedobecka, Wiktor Mazur i Tobiasz Wierzbicki, którzy będą występować w rolach gospodarzy, zaczynają od rozmów na temat podstaw. Odpowiedzą na pytania czym właściwie jest marketing i dlaczego to nie tylko reklama produktów, ale również sztuka budowania relacji z odbiorcami. Wyjaśnią, dlaczego prawdziwy marketing to opowieść, która rezonuje z ludźmi na głębszym poziomie, i jak ważne jest, aby marka była autentyczna i spójna. 

W podcaście będzie wiele ciekawych case study! Poruszamy także kontrowersyjne i znane przypadki. Rozmawiamy m.in. o  słynnej kampania Pepsi z Kendall Jenner, która miała promować pokój i jedność, ale zamiast tego wywołała ogromne zamieszanie. Dlaczego? Bo zabrakło autentyczności, co w marketingu bywa kluczowe. W pierwszym odcinku jest także dyskusja o współpracy Forda Mondeo z Jamesem Bondem – przykładzie kampanii, która, mimo że zrealizowana z rozmachem, nie zagrała. Dlaczego? Bo odbiorcy nie poczuli związku między wizerunkiem luksusowego agenta 007 a autem klasy średniej.

Rekla_mowa misja: edukacja!

Naszą misją w „Rekla_mowie” jest przybliżanie nie tylko sukcesów, ale i porażek w marketingu, bo często to właśnie na błędach możemy nauczyć się najwięcej. W każdym odcinku będziemy analizować realne przypadki z rynku, odkrywać, co działa, a co nie, i dlaczego. Przyglądamy się również potężnym narzędziom, takim jak monomit i archetypy, które odgrywają ogromną rolę w budowaniu silnych marek. Dlaczego historie takie jak „Gwiezdne Wojny” czy „Władca Pierścieni” mają na nas taki wpływ? Bo opierają się na podróży bohatera – wzorcu, który jest zakodowany w naszej świadomości. Tłumaczymy, jak marki takie jak Nike czy Red Bull z powodzeniem wykorzystują ten schemat, by angażować swoich odbiorców.

W podcaście pojawia się również fascynująca postać Andrzeja Dragana – polskiego fizyka i profesora, który łamie wszelkie stereotypy. Dragan, ubrany w sportowe buty i pokryty tatuażami, pokazuje, jak można zbudować wizerunek zupełnie odbiegający od standardowego obrazu naukowca. To przykład archetypu buntownika, który nie tylko przyciąga uwagę, ale też udowadnia, że autentyczność może być największą siłą marki osobistej. Dragan inspiruje, bo wyłamuje się z ram konwencji, a jego styl komunikacji rezonuje z ludźmi. Udowadnia, że nawet w nauce można odnaleźć niesztampowe podejście do marketingu.

Rekla_mowa dołącz do naszej społeczności!

„Rekla_mowa” to nie tylko teoretyczne rozważania – w każdym odcinku będziemy omawiać konkretne, praktyczne aspekty marketingu, które możesz zastosować w swojej firmie. Celem tego podcastu jest zrozumienie mechanizmów stojących za udanymi kampaniami. Odkrycie, dlaczego niektóre marki stają się kultowe, a inne borykają się z trudnościami.

Zapraszamy do słuchania premierowego odcinka. Wprowadzamy w nim w fascynujący świat reklamy, ale też opowiadamy o tym, czego możecie się spodziewać w kolejnych epizodach.

Zapisz się już dziś do newslettera Rekla_mowy i dowiaduj się o nowych epizodach jako pierwszy!

Magdalena Niedobecka

SARE marketing automation
Poprzedni

SARE wśród liderów marketing automation – nasz udział w raporcie Elephate

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę