Czego szukasz?
Najczęsciej wyszukiwane:
Każdy marketer stara się jak może, aby dostarczyć handlowcom dostateczną ilość dojrzałych do zakupu leadów. W tym celu wykorzystuje różne sposoby, by utrzymać z nimi więź, dowiedzieć się więcej o potrzebach i zdobyć ich sympatię. Pochłania to sporo czasu, a w przypadku braku odpowiednich narzędzi, również energii pracowników. A zatem czy można zmniejszyć koszty i … Marketing automation – bo liczy się efekt!
SAREteam
Indywidualne podejście i motywowanie do osiągania celów, ale również możliwość spędzania czasu z rodziną. Tego wszystkiego, zdaniem ekspertów Gazety Finansowej, oczekują pracownicy. SARE znalazło się w wąskim gronie 25 nagrodzonych firm. Dlaczego warto z nami pracować?
Przeżywamy renesans newsletterów! Subskrybuje je aż 88% ankietowanych! Dlaczego? Bo stawiają na content i szybki dostęp do informacji.
Właśnie rozpoczęło się szaleństwo wyprzedaży, które w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Sprawdź, jak skuteczna może być sprzedaż z SARE!
Nie daj się zaskoczyć Mikołajowi i zaplanuj soczystą kampanię marketingową z drużyną #SAREnaŚwięta!
Niektórzy twierdzą, że telewizja umiera, ale treści wideo stają się bardziej popularne. Coraz mniej czytamy, ale wciąż najważniejszy jest content. O najnowszych trendach opowiada Natalia Hatalska – analityk trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.
INIS sp. z o.o. znalazła się na 14. miejscu tegorocznej edycji rankingu Deloitte Technology Fast50 Central Europe. Wzrost obrotów o 855 proc. w ciągu ostatnich czterech lat zapewnił Spółce 5. miejsce wśród firm z Polski.
Codziennie skrzynki pocztowe 98% ankietowanych zapychane są przez niechciane wiadomości. Na ich usuwanie 30% z nich przeznacza ponad 13 godzin rocznie!
Brzmi prosto, ale czy jest proste? No właśnie… i to jest temat, który warto przedyskutować. Bo jak to zrobić? Jak pozyskać nowego klienta, zamienić jego status na powracającego, no i najlepiej jeszcze stale uzupełniać deficyt nowych (bo stali się już powracającymi).
W tym roku Badaniem poczty zajmuje się Ania i Waldek – eksperci online marketingu z SARE. Długo myśleli nad koncepcją badania, analizowali wyniki ubiegłej edycji, czytali Wasze opinie i propozycje optymalizacji ankiety. Każdy dzień zaczynali od Badania poczty… oczywiście po porannej kawie!:)
Dwa tygodnie podróży po Polsce z kolejną edycją warsztatów z zakresu efektywnej sprzedaży, godziny rozmów – to wszystko pozwoliło nam dowiedzieć się więcej nie tylko o Waszych oczekiwaniach i potrzebach.
Zastanawiasz się czasem nad tym, jak wykorzystać niezwykle popularny trend w sprzedaży, jakim jest omnichannel? Wielokanałość, czyli takie dostosowanie zintegrowanych ze sobą kanałów dotarcia do klienta, gdzie każdy z nich, prezentuje równie dobrą jakość, przynosi realne korzyści!
Dla każdego biznesu e-commerce, niezaprzeczalnie najważniejsza jest sprzedaż. Aby osiągać dobre wyniki w e-handlu, należy wiedzieć, jak robić to dobrze i w sposób przemyślany.