Wszystkie wpisy
SAREteam

SAREteam

Jak oszczędzać czas z SARE?

Spis treści

SARE to nie tylko bowiem narzędzie do wysyłki e-maili czy komunikacji. To przede wszystkim platforma możliwości i… oszczędności. I o tym drugim aspekcie dziś będzie mowa. Dzisiejszy marketing zazwyczaj skupia się na mnogości narzędzi, na ich funkcjonalności, a docelowo monetyzacji klientów. Podąża również za trendami, co jest zupełnie naturalne.

Ale po co to wszystko? Wiadomo – sprzedaż. Ale ograniczając koszty zyski również są większe…
Dla mnie, jak pewnie dla większości, czas jest niezwykle ważny. Akcje które podejmuję, muszą być szybkie, efektywne i co najważniejsze, nie mogą rzeczonego czasu zbyt dużo zabierać. Dzięki temu dość prędko wybrałem spośród naszych narzędzi takie, które ten czas oszczędzają. Co zatem sprawi, że dłużej będziemy mogli raczyć się poranną kawą, a mimo to w portfelach będzie więcej? Zacznijmy może od ostatnio wprowadzonej, funkcji zarządzania kampaniami z użyciem programu pocztowego.
Zarządzanie kampaniami z poziomu programu pocztowego
W dużym skrócie, dzięki połączeniu SARE z dowolnym klientem pocztowym (np.: Outlook, Thunderbird, Windows LiveMail), użytkownik może realizować kampanie mailingowe bezpośrednio ze swojej skrzynki. Co ważne, statystyki są cały czas zbierane na koncie SARE, co znaczy, że mogą być użyte do analizy kampanii i planowania kolejnych. Gdzie tu profit? Przede wszystkim czas i wygoda. Dzięki temu rozwiązaniu, wysyłki są po prostu szybsze i łatwiejsze.
Testy A/B/X
Kolejne narzędzie leży na pograniczu oszczędności i automatyzacji. Testy ABX pozwalają na wysyłkę kilku różnych kreacji do mniejszych grupy odbiorców. Dzięki temu można testować nieograniczoną liczbę wiadomości różniących się zawartością i tytułem. Co istotne, kampanię finalną ustawia się ręcznie lub automatycznie. W tym drugim rozwiązaniu, system automatycznie wyśle do całej bazy kreację, która spełnia określone przez nas warunki np. OR>20%.
Wysyłka cykliczna kreacji
To już trochę wyższa szkoła jazdy, wychodzimy bowiem poza standardowe rozwiązanie automatyzacji i zwykłą wysyłkę cykliczną. Stworzyliśmy funkcję, która sama zaciąga projekty do kampanii e-mail. Wystarczy, że klient zapisze pod wskazany URL (adres www) index.html stworzoną przez siebie kreację, a narzędzie SARE będzie je automatycznie pobierać i wysyłać. Oszczędność czasu w czystej formie.
Reasumując, mam poczucie, że moja odpowiedź na pytanie „czym zajmuje się(…)” wciąż jest niepełna, bo system SARE nadal jest rozwijany. Klienci wciąż podsyłają nam nowe pomysły na usprawnienie działań i oszczędność czasu. A my staramy się na ich potrzeby odpowiadać efektywnym rozwiązaniem.
Jacek Dziura[:]

Poprzedni

4 marketingowe trendy, które musisz znać w 2015 roku!

Następny

Casual Friday i kilka słów na temat reklamy natywnej