Badanie opinii klientów biznesowych na temat przeprowadzonej usługi serwisowej

Firma Nespresso, należąca do Grupy Kapitałowej Nestle Polska, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą zaawansowanych technologicznie ekspresów oraz wysokogatunkowej kawy w kapsułkach. Oferta Firmy, poza klientem indywidualnym skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno, miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez firmę Nespresso.


monitorek

CEL KAMPANII

W związku z tym zdecydowano się na przeprowadzenie badania opinii wśród klientów biznesowych o wykonanej usłudze. Badanie opinii jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem pozwalającym na głębsze zrozumienie i.poznanie potrzeb klientów. Analiza jego wyników pozwala na określenie kierunku działań w celu udoskonalenia oferty oraz jakości usług. Badanie opinii daje doskonałą możliwość ugruntowania pozycji na rynku konkurencji oraz pozwala zdobyć nadrzędna korzyść w postaci lojalnej grupy klientów. Badanie zostało przeprowadzone metodą ankiety internetowej (CAWI) i. zrealizowane w.technologii SARE. Zebrane informacje pozwoliły dokończyć proces obsługi serwisowej oraz zebrać opinię na temat elementów obsługi wymagających poprawy.
monitorek

PRZEBIEG KAMPANII

Za pomocą kanału e-mail wysyłano wiadomości dla klientów z odnośnikiem do ankiety. Do kwestionariuszy dołączono informacje o ilości pytań w ankiecie i szacunkowym czasie odpowiedzi. Treść ankiety składała się z 9 prostych pytań dotyczących procesu usługi serwisowej – od momentu zgłoszenia, poprzez realizację, aż do oceny skuteczności. Projekt graficzny ankiety miał prostą, spójną i przejrzystą formę. Dodatkowo po 2 dniach wysyłano przypomnienie do osób, które nie wypełniły ankiety.
zebatka

EFEKTY

W wyniku realizowanej kampanii firma uzyskała cenną wiedzę na temat przeprowadzonej usługi. Wskaźniki zrealizowanych wysyłek utrzymują się na bardzo dobrym poziomie – ponad 33% otwartych wiadomości i prawie 18% kliknięć. Ponad połowa osób, które otworzyły wiadomość, kliknęła również w.odnośnik do ankiety.
CTOR równy 50,7%

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl
» WRóć do BLOGA

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies