W SARE możesz pytać swoich klientów o ich doświadczenia związane z marką i prowadzić badania marketingowe (i nie tylko) wykorzystując ankiety. Ankiety możesz dowolnie modyfikować graficznie, a wyniki szczegółowo analizować na podstawie raportów z przeprowadzonych badań
Ankiety internetowe świetnie sprawdzą się jako wsparcie kampanii sms lub email. Dzięki nim możesz na bieżąco badać opinię kontaktów z Twojej bazy na temat działań reklamowych, które do nich kierujesz. Na podstawie wyników ankiety online jesteś w stanie tak modyfikować swoje kampanie, aby w jeszcze większym stopniu odpowiadały oczekiwaniom odbiorcy.
Tworzenie ankiet w systemie SARE nie jest trudne. Wystarczy wybrać szablon, dodać swoje pytania, skorzystać z warunkowania i ustalić termin dostępności ankiety. Gotowe.
Dodatkowo, system pozwoli Ci na warunkowanie przygotowanych pytań, zastosowanie własnego szablonu ankiety lub skorzystanie z dostępnych w systemie.
Ankiety można wykorzystać na wiele sposobów, np. zadając odbiorcy pytania dotyczące produktów,
w celu ustalenia, którą z oferowanych usług jest najbardziej zainteresowany.
Ale nie tylko – wykorzystując
ankiety możemy dokładniej poznać naszego klienta. A dodatkowo mogą również służyć do
przygotowania konkursów, rozbudowy baz danych itp.
Badania ankietowe mogą służyć wsparciu działań reklamowych prowadzonych poprzez mailingi i wysyłki SMS. Realizując kampanie reklamowe można na bieżąco badać opinie odbiorców na temat prowadzonych działań i modyfikować ich założenia zgodnie z oczekiwaniami respondentów.
» PRZETESTUJ SARE ZA DARMOWykorzystanie własnych szablonów
Rozbudowany moduł raportowania oraz filtrowania
Zaawansowane warunkowanie ścieżki badania
Możliwość określenia terminu rozpoczęcia i zakończenia ankiety
Znajdź pakiet dla siebie i zacznij działać!
» CENNIKNie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies