„Przesyłka do rąk własnych” – storytelling dla marketerów i nie tylko!

Przesyłka do rąk własnych to pierwsza w Polsce historia kryminalna wykorzystująca rozwiązania technologiczne z zakresu automatyzacji zarządzania komunikacją. Opowiadanie jest podane zarówno w formie audiobooka jak i e-booka. 

E-commerce nabiera tempa

Trzech na czterech polskich internautów kupuje regularnie online. Zamówione towary podróżują z odległych zakątków świata zamknięte w ogromnych kontenerach. Następnie przesyłki trafiają do automatów paczkowych albo do rąk własnych dostarczone przez kurierów, których rozpoznajemy już z twarzy. 

Częścią złożonego łańcucha komunikacyjnego jest komunikacja między jego najważniejszymi uczestnikami – sprzedawcą i klientem. To nasza domena, zwłaszcza część odpowiedzialna za komunikację mailową i automatyzację marketingu, którą w SARE zajmujemy się od kilkunastu lat. 

Edukacja marketerów poprzez storytelling

Edukacja rynku wpisana jest w naszą działalność od początku – wszak to także komunikacja. W tym roku postanowiliśmy poszukać nowej konwencji – postawić na format, który nie skupia się tylko na czystej informacji, ale jest nośnikiem emocji i jednocześnie źródłem przyjemności. Rozwiązaniem naszego równania z kilkoma niewiadomymi okazał się storytelling

Jako że najbardziej angażujące są historie kryminalne, nie mieliśmy wątpliwości, w jakim kontekście umieścimy motyw dotyczący e-mail marketingu i jego automatyzacji. Kryminał to gatunek, który rządzi się swoimi prawami, jest osadzony w rzeczywistości, ale pozostawia jednocześnie duże pole do eksperymentu. 

Tak narodziła się historia kryminalna Przesyłka do rąk własnych z podinspektorem Orłem w roli głównej. Bohater podąża tropem mordercy, który zostawia cyfrowe ślady. Opowiadania przygotowaliśmy siłami własnymi zespołu SARE, traktując je jako wyzwanie, ciekawe doświadczenie, ale również jako eksperyment komunikacyjny. 

» POBIERZ HISTORIĘ

Rozwiązania marketing automation jako milczący bohater

Częścią komunikacji jest marketing automation, postrzegany często jak czarna skrzynka, ale ze swej natury podobny jest do języka programowania. To zestaw procesów i działań, które zarządzają internetową komunikacją w inteligentny sposób, reagując na potrzeby klienta. Czyniąc marketing automation milczącym bohaterem naszej opowieści, chcemy pokazać, że każdy konsument korzysta z jego możliwości – często nie zdając sobie z tego sprawy.

Aby nadać historii przyjazny charakter, zdecydowaliśmy, że oprócz e-booka przygotujemy również audiobook. Tekst przeczytała Urszula Morga, która jak się okazało, jest mieszkanką miasta, w którym toczy się nasza opowieść kryminalna. Przypadek? 

» POBIERZ HISTORIĘ

Historie są domeną wyobraźni, a gdzieś głęboką w niej kiełkują, rodzą się i dojrzewają pomysły, aby w końcu ujrzeć światło dziennie. Takich pomysłów życzymy naszym partnerom biznesowym.

 

» POBIERZ HISTORIĘ

 

 

 

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak głosów)
Loading...

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas!

Zarekomendujemy Ci właściwe działania

kontakt@sare.pl

Załóż konto!

» Umów się na demo
» WRóć do BLOGA