Spis treści
Właśnie opublikowaliśmy Strategię Korporacyjną Grupy Kapitałowej SARE na lata 2017-2019. Przed nami intensywny czas, w którym planujemy skupić się na zapewnieniu naszym klientom wzrostu sprzedaży poprzez efektywne innowacje w segmencie digital marketingu oraz mobile.
Według prognoz w 2020 roku wydatki na digital marketing mają osiągnąć 34% udziału we wszystkich wydatkach marketingowych. A to dla Grupy ogromna szansa, którą chcemy wykorzystać do wzrostu i rozwoju swoich kompetencji.
Dlaczego stworzyliśmy nową strategię?
Mamy świadomość, że działamy na bardzo konkurencyjnym rynku. Skupimy się zatem na działaniach, które wzmocnią efektywność całej Grupy oraz zapewnią naszym obecnym i przyszłym klientom skuteczne narzędzia wspierające sprzedaż – będą dostosowane do ich potrzeb i w konkurencyjnej cenie.
Bazując na specjalistycznej wiedzy, autorskich technologiach i wysokich kompetencjach stawiamy na innowacyjność – poprzez wdrażanie zaawansowanych przedsięwzięć na dużą skalę oraz kompleksową obsługę klientów w działaniach sprzedażowych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji – zarówno online jak i offline.
Klient jest najważniejszy
Największą wartością jest dla nas satysfakcja klientów. Dlatego skoncentrujemy się na zbudowaniu w pełni zintegrowanej organizacji, komplementarnych technologii i wszechstronnych usług. Aby zrealizować ten cel, zostaną powołane zespoły odpowiedzialne za poszczególne projekty, które zapewnią swobodny przepływ wiedzy i doświadczenia między spółkami należącymi do Grupy.
Skoncentrujemy się na rozbudowie narzędzi omnichannel i marketing automation, które zapewni klientom doskonałe wsparcie procesów sprzedażowych. Istotne jest dla nas również tworzenie ekosystemu narzędziowego dla parterów w ramach działań marketingu afiliacyjnego. Poza optymalizacją procesów wewnętrznych i doskonaleniu obecnych produktów i usług, poświęcimy się poszukiwaniom nowych możliwości rozwoju, dokonując fuzji i przejęć oraz aktywnie prowadząc prace badawczo-rozwojowe.
– Niezmiennie, nadrzędnym celem będzie dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych. Specjalnie dla nich, zostały przygotowane innowacyjne narzędzia, które będą pomocne przede wszystkim w zwiększeniu sprzedaży w modelu omnichannel, ale także i wśród standardowych rozwiązań abonamentowych. Będziemy budować wartość spółki oraz zapewniać ponadprzeciętne zwroty z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.
Centrum Kompetencyjne
Grupa SARE to przede wszystkim ludzie. Nasz zespół liczy dziś 150 osób i stale się powiększa. Plany strategiczne na kolejne lata będą koncentrować się na rozwoju kapitału ludzkiego – ciągłym podnoszeniu kwalifikacji i umiejętności zespołu a także wdrożeniu zarządzania poprzez cele wspieranym przez efektywny system motywacyjny.
Centrum Kompetencyjne Grupy SARE pełnić będzie rolę zarządczą i sterującą dla całej Grupy. Będzie odpowiedzialne za zarządzanie, planowanie i nadzór nad Grupą.
Plany mamy ambitne, ale nie boimy się wyzwań i stawiamy im czoła. Trzymajcie za nas kciuki!
Prezentacja Strategii Grupy Kapitałowej dostępna jest na stronie relacji inwestorskich SARE SA.