Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

W Grupie siła! Czas na nową Strategię Korporacyjną Grupy SARE

Spis treści

Właśnie opublikowaliśmy Strategię Korporacyjną Grupy Kapitałowej SARE na lata 2017-2019. Przed nami intensywny czas, w którym planujemy skupić się na zapewnieniu naszym klientom wzrostu sprzedaży poprzez efektywne innowacje w segmencie digital marketingu oraz mobile.

Według prognoz w 2020 roku wydatki na digital marketing mają osiągnąć 34% udziału we wszystkich  wydatkach marketingowych. A to dla Grupy ogromna szansa, którą chcemy wykorzystać do wzrostu i rozwoju swoich kompetencji.

Dlaczego stworzyliśmy nową strategię?

Mamy świadomość, że działamy na bardzo konkurencyjnym rynku. Skupimy się zatem na działaniach, które wzmocnią efektywność całej Grupy oraz zapewnią naszym obecnym i przyszłym klientom skuteczne narzędzia wspierające sprzedaż – będą dostosowane do ich potrzeb i w konkurencyjnej cenie.
Bazując na specjalistycznej wiedzy, autorskich technologiach i wysokich kompetencjach stawiamy na innowacyjność – poprzez wdrażanie zaawansowanych przedsięwzięć na dużą skalę oraz kompleksową obsługę klientów w działaniach sprzedażowych, przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów komunikacji – zarówno online jak i offline.
Klient jest najważniejszy
Największą wartością jest dla nas satysfakcja klientów. Dlatego skoncentrujemy się na zbudowaniu w pełni zintegrowanej organizacji, komplementarnych technologii i wszechstronnych usług. Aby zrealizować ten cel, zostaną powołane zespoły odpowiedzialne za poszczególne projekty, które zapewnią swobodny przepływ wiedzy i doświadczenia między spółkami należącymi do Grupy.
Skoncentrujemy się na rozbudowie narzędzi omnichannel i marketing automation, które zapewni klientom doskonałe wsparcie procesów sprzedażowych. Istotne jest dla nas również tworzenie ekosystemu narzędziowego dla parterów w ramach działań marketingu afiliacyjnego. Poza optymalizacją procesów wewnętrznych i doskonaleniu obecnych produktów i usług, poświęcimy się poszukiwaniom nowych możliwości rozwoju, dokonując fuzji i przejęć oraz aktywnie prowadząc prace badawczo-rozwojowe.

Niezmiennie, nadrzędnym celem będzie dla nas przede wszystkim satysfakcja naszych klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych. Specjalnie dla nich, zostały przygotowane innowacyjne narzędzia, które będą pomocne przede wszystkim w zwiększeniu sprzedaży w modelu omnichannel, ale także i wśród standardowych rozwiązań abonamentowych. Będziemy budować wartość spółki oraz zapewniać ponadprzeciętne zwroty z zainwestowanego kapitału dla akcjonariuszy. Zamierzamy stać się wysoko wyspecjalizowaną w technologii internetowej, multiusługową i innowacyjną Grupą – mówi  Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A.

Centrum Kompetencyjne

Grupa SARE to przede wszystkim ludzie. Nasz zespół liczy dziś 150 osób i stale się powiększa. Plany strategiczne na kolejne lata będą koncentrować się na rozwoju kapitału ludzkiego – ciągłym podnoszeniu kwalifikacji i umiejętności zespołu a także wdrożeniu zarządzania poprzez cele wspieranym przez efektywny system motywacyjny.
Centrum Kompetencyjne Grupy SARE pełnić będzie rolę zarządczą i sterującą dla całej Grupy. Będzie odpowiedzialne za zarządzanie, planowanie i nadzór nad Grupą.
Plany mamy ambitne, ale nie boimy się wyzwań i stawiamy im czoła. Trzymajcie za nas kciuki!
Prezentacja Strategii Grupy Kapitałowej dostępna jest na stronie relacji inwestorskich SARE SA.

Poprzedni

Konkurs „Urodzinowe rabaty”

Następny

Jak właściwie chronić dane osobowe?

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę