Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Lecimy ze zmianami! Nowe oblicze systemu SARE

Spis treści

Już wkrótce, po wielu miesiącach pracy, testów i optymalizacji zaprezentujemy nowy wygląd systemu do mailingu SARE.

Co się zmieni?

Funkcjonalność, wielozadaniowość, nowoczesność – na te elementy położyliśmy największy nacisk podczas projektowania i wdrażania nowego wyglądu systemu. Chcemy jednak uspokoić 🙂 – modyfikacja layoutu SARE nie oznacza zmian w samym funkcjonowaniu systemu. Mechanizmy działania kluczowych procesów, obejmujące realizację wysyłek mailingowych, kampanii SMS czy analizę raportów zostały usprawnione, co sprawi, że praca w systemie będzie jeszcze szybsza i bardziej intuicyjna. Jednymi z kluczowych atutów wprowadzonych zmian jest responsywność aplikacji, która daje możliwość pracy na różnych rozdzielczościach ekranów oraz sprawne działanie edytora drag & drop.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze wdrożenia i nowości w SARE.

Zmiany w głównym menu systemu

Dzięki zmienionej, rozjaśnionej i bardziej przyjaznej kolorystyce, korzystanie z systemu SARE stanie się przyjemniejsze. Menu z lewej strony będzie zwijane, co spowoduje swobodniejsze poruszanie się po systemie. Do belki głównej dodaliśmy informację o zalogowanym użytkowniku oraz przenieśliśmy pole „Preferencje”, które wcześniej było dostępne w menu po lewej stronie. Ograniczona zostanie liczba dostępnych opcji, aby nasi klienci mogli skoncentrować się na najważniejszych funkcjach systemu. Aktualnie, „Preferencje” zawierać będą pola z ogólnymi ustawieniami systemu mailingowego, narzędzia do budowy formularzy i scenariuszy subskrypcji oraz sekcję integracji.
Stały przycisk “Stwórz kampanię”
Bez względu na to, z jakiej części systemu klienci SARE będą aktualnie korzystać, zaplanowanie wysyłki będzie dostępne zawsze. Wystarczy kliknąć w „Stwórz kampanię” w menu z lewej strony i otworzy się edytor kreacji.

mailing SARE

Widok dashboardu SARE po zalogowaniu

Mailingi i SMSy

Moduły związane z realizacją mailingów oraz kampanii SMS zostaną rozbudowane o pola “Zaplanowane”. Do tej pory, podgląd zaplanowanych wysyłek był dostępny w podsekcji “Wysyłanie”. Dzięki tej zmianie łatwiej będzie sprawdzić jakie kampanie są realizowane, a proces wysyłki skróci się o jedną kartę (w przypadku gdy były zaplanowane inne wysyłki).

mailingi SARE

Podgląd sekcji „Mailingi”

 

kampanie SMS

Podgląd sekcji „SMS”

Ponadto, sekcja poświęcona doładowaniu SMS zostanie dodana bezpośrednio do menu. Wcześniej doładowanie można było zrobić z poziomu dashboardu lub na pierwszym kroku wysyłki SMS. Możliwość doładowania konta na pierwszym kroku wysyłania nadal będzie dostępna.

Zarządzanie bazą

Optymalizacja prowadzonych kampanii pod względem targetowania odbiorców jest niezwykle ważna, aby osiągać satysfakcjonujące wyniki. Dlatego, aby ułatwić zarządzanie bazą mailingową, do sekcji „Adresy” dodaliśmy pole “Struktura bazy”. Wcześniej narzędzie pozwalające zarządzać strukturą bazy znajdowało się w zakładce „Preferencje”. Dzięki temu przeniesieniu wszystkie rozwiązania związane z bazą adresową są teraz w jednym miejscu.
Nową, bardzo przydatną funkcjonalnością w zarządzaniu bazą jest „Wskaźnik jakości adresu”, która analizuje adres pod kątem jego aktywności. Narzędzie w prosty sposób sugeruje kierunek przeprowadzenia analizy i higieny bazy. Przeczytaj więcej na temat tego rozwiązania.
Po wprowadzeniu nowego systemu SARE będzie można szybko podejrzeć statystyki dotyczące odbiorców wysyłanej komunikacji na karcie “Przeglądaj wszystkie”.

Karta zawierająca listę wszystkich adresów wzbogaci się o dodatkowe statystyki i informacje o bazie. Nasi klienci będą mogli teraz szybko sprawdzić:
•    ilość nowych adresów zapisanych w miesiącu;
•    ilość wypisów w miesiącu;
•    stosunek nowych adresów do wypisanych;
•    bieżącą liczbę adresów w bazie;
•    limit adresów w bazie;
•    wykorzystanie limitu grup.

mailing SARE

Podgląd sekcji „Adresy”

Usprawniliśmy proces importowania adresów do bazy mailingowej w SARE. Nowy mechanizm bazuje na rozwiązaniu drag & drop. Zachowana zostanie jednak pełna funkcjonalność poprzedniego mechanizmu (tworzenie schematów, szukanie cech) ale całość zyskała na atrakcyjności i stała się bardziej intuicyjna.

Mailing SARE

Podgląd procesu importowania bazy mailingowej

Jeśli masz jakieś pytania – chętnie na nie odpowiemy!
Napisz do nas na:
kontakt@sare.pl
Marysia Dzierbicka
+48 516 078 333

Nowości we flowchartach

Flowcharty są schematem konkretnego działania marketingowego firmy. W systemie SARE pozwalają na szybkie i intuicyjne tworzenie segmentów bazy i precyzyjny dobór odbiorców wysyłanej komunikacji za pomocą specjalnych filtrów, które dzielą bazę na zasadzie spełnienia lub niespełnienia konkretnego warunku. Dzięki wspomnianym filtrom możemy odnosić się nie tylko do danych deklaratywnych, ale również behawioralnych, wynikających z historii kontaktu e-mail. Po zmianach sekcja poświęcona zapisanym flowchartom wzbogaci się o dane na temat daty utworzenia i modyfikacji schematu. Dzięki temu łatwiej będzie zarządzać przygotowanymi scenariuszami.

flowachrt SARE

Podgląd zapisanych schematów w sekcji „Flowcharty”

Ponadto, do flowchartów zostaną dodane nowe sekcje bloczków. Jedną z nich są limity. Jakie korzyści dają? Jednym kliknięciem będzie można zatrzymać wysyłkę do odbiorców, dla których limit wiadomości został osiągnięty. Dzięki temu, nie przytłoczymy adresatów zbyt dużą ilością informacji.

Dodatkowymi limitami w narzędziu flowchart będą nowe filtry, które pozwolą lepiej dobrać target do wysyłki. Są nimi:
Limit otwarć – filtr umożliwi wytypowanie adresów osób, które otworzyły lub nie otworzyły wskazanej liczby wiadomości w ustalonym przedziale czasu. Można również bazować na wartości wskaźnika OR.

Limit kliknięć – za pomocą tego filtra, możliwe będzie wytypowanie adresów osób, które kliknęły lub nie kliknęły wskazanej liczby wiadomości w ustalonym przedziale czasu. Można będzie również określić ten limit bazując na wartości wskaźnika CTR poprzednich kampanii.

Limit zwrotów – dzięki niemu, sprawnie będziesz zarządzać adresami odnotowującymi zwroty. Filtr pozwala wydzielić adresy osób, do których wiadomość nie dotarła konkretną liczbę razy lub na ustalonym poziomie procentowym. Analiza wykonywana jest w ustalonym zakresie czasu.

Nowe w SAREscript

SAREscript to otwarta platforma deweloperska, dzięki której samodzielne stworzysz nowe funkcjonalności odpowiadające aktualnym potrzebom Twoich użytkowników. W nowej odsłonie, edytor SAREscript zaoferuje użytkownikom kolorowanie składni, co sprawi, że analiza przygotowanego skryptu będzie o wiele łatwiejsza i wygodniejsza.

mailing SARE

Podgląd tworzenia składni SAREscript

Wprowadzenie nowej, bardziej intuicyjnej odsłony systemu SARE ma na celu jeszcze większą satysfakcję naszych klientów z korzystania z narzędzia. Jest odpowiedzią na sugestie i kolejnym krokiem do wsparcia  sprzedaży z wykorzystaniem niezawodnego dzisiaj e-mail marketingu.
Opisane powyżej zmiany to jedne z najważniejszych, które wdrożyliśmy. Niedługo zorganizujemy cykl webinarów z nowego systemu, aby nasi klienci spokojnie mogli na nim pracować.
My już nie możemy się doczekać tych zmian! Jeśli pojawią się pytania – chętnie na nie odpowiemy.
Piszcie na kontakt@sare.pl – jesteśmy do Waszej dyspozycji!

kontakt@sare.pl
Marysia Dzierbicka
+48 516 078 333

Autorka wpisu:

Magdalena Niedobecka
W branży marketingowej od 5 lat. Doświadczenie zdobywa w SARE, gdzie odpowiada za relacje z mediami, komunikację z klientami oraz prowadzenie kampanii marketingowych.
Absolwentka filologii angielskiej oraz zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Prywatnie, pasjonatka dalekich wojaży motocyklowych, miłośniczka podróżowania na rowerze oraz fanka seriali kryminalnych
SARE gotowe na RODO
Poprzedni

SARE gotowe na RODO

Następny

RODO a marketing automation

SAREhub_zgodne_z_RODO
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę