Wszystkie wpisy

Magdalena Niedobecka

Zaczynamy ogólnopolskie badanie e-maila!

Spis treści

Właśnie wystartowała 14. edycja Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce!

  • Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie?
  • Mail o 9:00 we wtorek czy raczej w niedzielny wieczór?
  • Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam?
  • Dlaczego chętnie zapisujesz się na newsletter,  a z jakiego powodu najczęściej się wypisujesz?

Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.

Badanie wykorzystania poczty elektronicznej to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty email.
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o omnichannel? Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu mailingów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

  • Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
  • Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy  na temat:
– skuteczniejszego  wykorzystania mailingów w  kampaniach reklamowych,
– rozwoju komunikacji elektronicznej,
– wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.

Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, żeby tu tylko wspomnieć Natalię Hatalską, analityczkę  trendów i autorkę bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.
Włącz się!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania – kliknij w button „Rozpocznij badanie”  i odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią.

Będzie nagroda!

Tegoroczne badanie połączyliśmy z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Dla autorów trzech najbardziej wartościowych przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

Aby wypełnić ankietę wejdź tutaj:

Na Wasze opinie czekamy do 9 października 2017 r.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:

iab-polska_logo  Brief  logo2017omp  indeks  logo_mamstartup
 izba_ecommerce  Marketer_logo  imm  nowoczesnafirma  inis_logo
Koncept_logo mr_target_claim istotnie.pl_logo_RGB FORCE_logo salelifter-logo

Szczegóły i regulamin konkursu.

Poprzedni

Wiele kanałów, jeden klient

Następny

Mailing to nie tylko ładne grafiki, czyli dlaczego tekst jest tak ważny?

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę