Spis treści
Właśnie wystartowała 14. edycja Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce!
- Wysyłasz maile, subskrybujesz newslettery, korzystasz z poczty na smartfonie?
- Mail o 9:00 we wtorek czy raczej w niedzielny wieczór?
- Ile wiadomości dostajesz codziennie? Jak wiele z nich to spam?
- Dlaczego chętnie zapisujesz się na newsletter, a z jakiego powodu najczęściej się wypisujesz?
Oto pytania, które zadajemy w tym roku użytkownikom Internetu w całym kraju.
Badanie wykorzystania poczty elektronicznej to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty email.
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o omnichannel? Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu mailingów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.
- Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
- Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?
Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:
– skuteczniejszego wykorzystania mailingów w kampaniach reklamowych,
– rozwoju komunikacji elektronicznej,
– wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.
Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, żeby tu tylko wspomnieć Natalię Hatalską, analityczkę trendów i autorkę bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.
Włącz się!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania – kliknij w button „Rozpocznij badanie” i odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią.
Będzie nagroda!
Tegoroczne badanie połączyliśmy z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Dla autorów trzech najbardziej wartościowych przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.
Aby wypełnić ankietę wejdź tutaj:
Na Wasze opinie czekamy do 9 października 2017 r.
Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem: