Wszystkie wpisy
agnieszka

agnieszka

XIII Badanie Poczty Elektronicznej – czas start!

Spis treści

W tym roku Badaniem poczty zajmuje się Ania i Waldek – eksperci online marketingu z SARE. Długo myśleli nad koncepcją badania, analizowali wyniki ubiegłej edycji, czytali Wasze opinie i propozycje optymalizacji ankiety. Każdy dzień zaczynali od Badania poczty… oczywiście po porannej kawie!:)


W końcu udało się! „Mamy to!” wykrzyczała z radością Ania klikając „publikuj” w module ankiet SARE. Stało się, powstała ONA. ANKIETA.

PRZEJDŹ DO BADANIA

Dzięki niej poznamy preferencje użytkowników poczty elektronicznej oraz sposoby jej wykorzystania w życiu codziennym. Sprawdzimy znaczenie emaila w świetle rozwoju social media, video i mobile. Dowiemy się czy traci na znaczeniu, czy utrzymuje swoją pozycję. Ania i Waldek twierdzą, że będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych, a Ty jak myślisz?
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o omnichannel? Uzyskane odpowiedzi mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.
Jesteś użytkownikiem poczty elektronicznej? Chcesz podzielić się swoimi poglądami na temat emaila? Pomóż Ani i Waldkowi w zebraniu opinii  – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!
Również w tym roku połączyliśmy badanie z konkursem na najciekawszą propozycję jego optymalizacji. Autorzy trzech najbardziej wartościowych wypowiedzi zostaną nagrodzeni. Mamy do rozdania smartwatch oraz książki Digital Business i E-Commerce Management D. Chaffey’a.
Na Wasze opinie Ania i Waldek czekają do 10 października 2016 r.

Tegoroczne Badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Prografix, Izby Gospodarki  Elektronicznej, iab.Polska, INIS Emailingowej Sieci Reklamowej, Fundacji FORCE, mr Target,  Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, IMM, PRoto, Nowoczesnej Firmy, portalu rybnik.com.pl oraz tuWroclaw.com.
Aby wypełnić ankietę wejdź tutaj:

PRZEJDŹ DO BADANIA

 

Poprzedni

Effective Sale Session 2016 – tak było!

Następny

Lead generation za pomocą WiFi. Jak to zrobić?

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak brak jej wyrażenia uniemożliwi przesłanie newslettera. Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności.

Administratorem Danych Osobowych jest DIGITREE GROUP S.A. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj: Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę