Przykład ankiety – jak wykorzystać moc badań?

Przeprowadzając badania rynku przed wprowadzeniem nowego produktu czy usługi, skupiamy się na kilku czynnikach. Zwracamy uwagę na wewnętrzne procesy związane z produkcją i sprzedażą oraz na zewnętrzne uwarunkowania: konkurencję oraz grupę potencjalnych nabywców.  W trakcie badań jesteśmy w stanie zweryfikować wstępne założenia i obrać właściwy kierunek rozwoju. Obserwując zainteresowanie produktami, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych odbiorców. Dzięki ankietom możemy być jeszcze bliżej nich!

» Czytaj dalej

Badanie opinii klientów biznesowych na temat przeprowadzonej usługi serwisowej

Firma Nespresso, należąca do Grupy Kapitałowej Nestle Polska, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą zaawansowanych technologicznie ekspresów oraz wysokogatunkowej kawy w kapsułkach. Oferta Firmy, poza klientem indywidualnym skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno, miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez firmę Nespresso.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies