17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej!

Rozpoczynamy kolejne Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Już po raz 17. razem z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, mające na celu monitorowanie zmian, które na przestrzeni ostatnich lat zaszły w e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Czy marketerzy w czasie pandemii nadal tak chętnie korzystają z komunikacji e-mail? Odpowiedz na pytania i podziel się z nami swoją opinią. Miej wpływ na rozwój e-mail marketingu!

» Czytaj dalej

Odkryj potencjał badań ankietowych w marketingu internetowym i buduj relacje z klientem

 

Badania ankietowe stają się coraz popularniejsze wśród wszelkiego rodzaju sklepów i platform internetowych. Z czego to wynika? To proste i niedrogie narzędzie do optymalizacji działań marketingowych, podnoszenia jakości obsługi klienta oraz polepszania samej oferty. Przeprowadzając ankiety, możemy lepiej poznać naszych odbiorców i uzyskać cenny feedback na temat naszych usług. To element niezbędnego dialogu z klientami, który pomaga tworzyć z nimi lepsze relacje.

 

» Czytaj dalej

Przykład ankiety – jak wykorzystać moc badań?

Przeprowadzając badania rynku przed wprowadzeniem nowego produktu czy usługi, skupiamy się na kilku czynnikach. Zwracamy uwagę na wewnętrzne procesy związane z produkcją i sprzedażą oraz na zewnętrzne uwarunkowania: konkurencję oraz grupę potencjalnych nabywców.  W trakcie badań jesteśmy w stanie zweryfikować wstępne założenia i obrać właściwy kierunek rozwoju. Obserwując zainteresowanie produktami, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych odbiorców. Dzięki ankietom możemy być jeszcze bliżej nich!

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies