17. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej!
Rozpoczynamy kolejne Badanie wykorzystania poczty elektronicznej! Już po raz 17. razem z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowym przeprowadzamy badanie, mające na celu monitorowanie zmian, które na przestrzeni ostatnich lat zaszły w e-mail marketingu. Jak zmieniły się preferencje użytkowników poczty elektronicznej? Czy marketerzy w czasie pandemii nadal tak chętnie korzystają z komunikacji e-mail? Odpowiedz na pytania i podziel się z nami swoją opinią. Miej wpływ na rozwój e-mail marketingu!
Odkryj potencjał badań ankietowych w marketingu internetowym i buduj relacje z klientem
Badania ankietowe stają się coraz popularniejsze wśród wszelkiego rodzaju sklepów i platform internetowych. Z czego to wynika? To proste i niedrogie narzędzie do optymalizacji działań marketingowych, podnoszenia jakości obsługi klienta oraz polepszania samej oferty. Przeprowadzając ankiety, możemy lepiej poznać naszych odbiorców i uzyskać cenny feedback na temat naszych usług. To element niezbędnego dialogu z klientami, który pomaga tworzyć z nimi lepsze relacje.
Przykład ankiety – jak wykorzystać moc badań?
Przeprowadzając badania rynku przed wprowadzeniem nowego produktu czy usługi, skupiamy się na kilku czynnikach. Zwracamy uwagę na wewnętrzne procesy związane z produkcją i sprzedażą oraz na zewnętrzne uwarunkowania: konkurencję oraz grupę potencjalnych nabywców. W trakcie badań jesteśmy w stanie zweryfikować wstępne założenia i obrać właściwy kierunek rozwoju. Obserwując zainteresowanie produktami, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych odbiorców. Dzięki ankietom możemy być jeszcze bliżej nich!