Odkryj potencjał badań ankietowych w marketingu internetowym i buduj relacje z klientem

 

Badania ankietowe stają się coraz popularniejsze wśród wszelkiego rodzaju sklepów i platform internetowych. Z czego to wynika? To proste i niedrogie narzędzie do optymalizacji działań marketingowych, podnoszenia jakości obsługi klienta oraz polepszania samej oferty. Przeprowadzając ankiety, możemy lepiej poznać naszych odbiorców i uzyskać cenny feedback na temat naszych usług. To element niezbędnego dialogu z klientami, który pomaga tworzyć z nimi lepsze relacje.

 

» Czytaj dalej

Przykład ankiety – jak wykorzystać moc badań?

Przeprowadzając badania rynku przed wprowadzeniem nowego produktu czy usługi, skupiamy się na kilku czynnikach. Zwracamy uwagę na wewnętrzne procesy związane z produkcją i sprzedażą oraz na zewnętrzne uwarunkowania: konkurencję oraz grupę potencjalnych nabywców.  W trakcie badań jesteśmy w stanie zweryfikować wstępne założenia i obrać właściwy kierunek rozwoju. Obserwując zainteresowanie produktami, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych odbiorców. Dzięki ankietom możemy być jeszcze bliżej nich!

» Czytaj dalej

Badanie opinii klientów biznesowych na temat przeprowadzonej usługi serwisowej

Firma Nespresso, należąca do Grupy Kapitałowej Nestle Polska, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą zaawansowanych technologicznie ekspresów oraz wysokogatunkowej kawy w kapsułkach. Oferta Firmy, poza klientem indywidualnym skierowana jest do biur, hoteli, restauracji oraz luksusowych butików. Niedawno, miała miejsca akcja serwisowa sprzętu dostarczanego przez firmę Nespresso.

» Czytaj dalej

Chcę newsletter

Nie przegap nowości, porad, wartościowych e-booków
i interesujących case studies